Fitness Seller

LOG: Miss H..

Als je echt no carb wilt eten, blijft er inderdaad heel weinig over;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Ja dus eigenlijk almost no carb dagje:D

Van mij mag je straks bakje kwark hoor :D

Hele mooie foto's, je gaat lekker zeg ;)

Ik neem aan dat je toch niet heel je dieet overboord gooit tijdens je vakantie? Dat zou wel doodzonde zijn, met mate(n) snacken :p

Prachtige foto's! :) Je filmpje ga ik vanavond thuis bekijken (geloof niet dat het op mijn werk gewaardeerd zou worden :sad:)

Ik neem aan dat je toch niet heel je dieet overboord gooit tijdens je vakantie? Dat zou wel doodzonde zijn, met mate(n) snacken :p

Dit neemt (bij mij althans) compleet het gevoel vakantie weg.. En dan ben je dus echt het hele jaar met BB bezig....
Als amateur zijnde mag je best wel eens de teugels laten vieren imo, je pakt het immers zo weer op!

En resultaat van streng dieten zwakt toch af op den duur. Dus wat dat betreft doet een week of twee flink junken je alleen maar goed. Daarna wel weer even overnieuw beginnen.

Dit neemt (bij mij althans) compleet het gevoel vakantie weg.. En dan ben je dus echt het hele jaar met BB bezig....
Als amateur zijnde mag je best wel eens de teugels laten vieren imo, je pakt het immers zo weer op!

Daarom zeg ik, met mate(n) :p
Ik heb straks ook vakantie en dan zal er echt wel iets van tussendoortjes in zitten... een vakantie hoeft toch niet 1 groot vreetfestijn te worden?
Er is altijd nog een middenweg, toch?

......trouwens ik d8 eigenlijk dat er in magere kwark geen kh's zaten maar die zitten er wel in, maar moet ik die dan ook meetellen als zijnde carbs?? dan blijft er weinig over op een no carb dagje..
De carbs die je moet tellen zijn toch de zuivere en niet de carbs die van het product zelf kan onderscheiden? In groente zitten ook carbs.
Trouwens nooit in de gaten gehad dat de carbs in kwark suikers zijn. Maar goed er zitten voldoende langzame eiwitten in toch.
Niet meetellen zou ik zeggen.;)

Euh, in de cut zoveel mogelijk suikers uit KH vermijden.
Je kan ook voor slapen caseine shake nemen.

• #1.851

Dank je Marina:D..tja met mate snacken..ik zou het moeten doen..in mijn hoofd wil ik het ook wel..denk ik:rolleyes:, maar of het ook echt gaat lukken..

Prachtige foto's! :) Je filmpje ga ik vanavond thuis bekijken (geloof niet dat het op mijn werk gewaardeerd zou worden :sad:)
hahaha filmpje is niets bijzonders hoor;) enne dank je wel:)

ja dat is ook zo! we zijn ooit een keer op vakantie geweest tijdens een wedstrijdvoorbereiding...dat nooit meer:o en als ik mijzelf restricities op ga leggen wat ik niet mag eten..voelt t wel hetzelfde..maar we zien wel..miss gaat het heel goed..who knows..
Maar t afzien wat ik de afgelopen maanden doe, ga ik niet helemaal doorzetten op vakantie.. ik hoef niet t podium op ofzo dus tijd zat om t weer in de juiste proporties te brengen toch:P
En resultaat van streng dieten zwakt toch af op den duur. Dus wat dat betreft doet een week of twee flink junken je alleen maar goed. Daarna wel weer even overnieuw beginnen.
Ja maar t is meer niet de lekkere dingen eten, want nog steeds kom ik op te weinig kcal's uit.. maar soms heb je gewoon trek in lekker brood met ossenworst ofzo..ipv mijn vis en broccoli of kip ofzo..

Daarom zeg ik, met mate(n) :p
Ik heb straks ook vakantie en dan zal er echt wel iets van tussendoortjes in zitten... een vakantie hoeft toch niet 1 groot vreetfestijn te worden?
Er is altijd nog een middenweg, toch?
Ja vast wel;)

De carbs die je moet tellen zijn toch de zuivere en niet de carbs die van het product zelf kan onderscheiden? In groente zitten ook carbs.
Trouwens nooit in de gaten gehad dat de carbs in kwark suikers zijn. Maar goed er zitten voldoende langzame eiwitten in toch.
Niet meetellen zou ik zeggen.;)
Ach kwark at ik ook in de wedstrijdvoorbereiding alleen niet meer tegen t einde aan, dus zo slecht zal t niet zijn toch;)
Ja ik tel alles mee.. en niet zuivere carbs? die eet ik naar mijn weten niet echt..ja op zaterdag maar dan houd ik niks bij, dan haal ik mijn kcal tekort van de hele week makkelijk in:D

Euh, in de cut zoveel mogelijk suikers uit KH vermijden.
Je kan ook voor slapen caseine shake nemen.
Casseine shake is vies..en kwark vult wel iets beter:)
Ik heb vrijdagnacht vanaf 5u smorgen wakker gelegen van de honger..niet leuk:(

Vandaag rug-schouders

Bor:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
6x55kg
6x55kg

lat pull down small (breed deed zeer:()
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg
7x70kg

Pull ups wide:
5x5 bw

straigt arm pull down:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg yes..:cool:

One arm db row:
6x14kg
6x16kg
6x19,5kg
6x22kg
6x22kg lekker wat minder gewicht en rustige uitvoering, lekkere oef wel:)

Hexbar shrugs:
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg
8x105kg ook hier weer even terug in gewicht en proberen de shrugs zonder t hupje te doen;)

Mp:
5x8 met 28,5kg lekker rustig uitgevoerd,lekker

db shoulder press:
8x12kg
8x14kg
8x14kg
8x14kg
5x16kg merkte echt weer ff dat ik hoger in reps was gegaan.

Bent over side raise:
8x7kg
8x8kg
8x8kg
8x8kg
8x9kg

Cable side raise:
5x8 10kg

Ik had geen zin maar toch eigenlijk wel heel lekker getraind:D
Binnen 75min was ik klaar, dus best tempo erin..lekker gewoon.

Vandaag een high carb dagje:
1642kcal
120gr eiwit
140gr kh
36,5gr vet

Gaat volgens mij al iets beter toch??

Lekkere training weer.. en 10 oefeningen in 75 minuten doe je wel erg snel. Adem je wel? :P

• #1.853
Dat doe je echt snel. Maar niet kletsen scheelt ook al een hoop tijd en als het wat rustiger is natuurlijk ook. Heb wel eens dat het zo druk is, dat bijna nergens plek is. Zo moest ik laatst eerst de leg press, curl en extention doen voor de squat:eek:

Ik kan snel in 1,5 uur, maar met cardio erbij in.

• #1.855
Dat doe je echt snel. Maar niet kletsen scheelt ook al een hoop tijd en als het wat rustiger is natuurlijk ook. Heb wel eens dat het zo druk is, dat bijna nergens plek is. Zo moest ik laatst eerst de leg press, curl en extention doen voor de squat:eek:

Ik kan snel in 1,5 uur, maar met cardio erbij in.

Ja soms moet ik ook mijn programma omgooien en dan ben ik absoluut not pleased:mad:
Helemaal omdat ik mijn training dan moet omgooien voor "in mijn ogen" mensen die toch lopen te klooien..en never vooruit gaan:D

Bij mij in de gym heb je vaak mensen die echt wel een uur ergens mee bezig zijn (lees een half uur niksen) Daar kan ik mij wel aan ergeren. Het gaat ten koste van andere oefeningen en dat is jammer.

• #1.857
Bij mij in de gym heb je vaak mensen die echt wel een uur ergens mee bezig zijn (lees een half uur niksen) Daar kan ik mij wel aan ergeren. Het gaat ten koste van andere oefeningen en dat is jammer.

Dan ga ik echt tussendoor hoor..zo lang ga ik echt niet wachten, toedeledoki:cool:;)

Gelukkig zijn de meeste wel zo, maar je hebt er een paar tussen die voor niemand aan de kant gaan.

......Casseine shake is vies..en kwark vult wel iets beter:)
Ik heb vrijdagnacht vanaf 5u smorgen wakker gelegen van de honger..niet leuk:(
......

Hehe eindelijk iemand die de Casseine zooi ook vies vind. Dacht echt dat ik de enige was.
En dat van wakker worden van de honger, dat ken ik ook. Maar nooit zo vroeg gehad. Meer normale tijd wakker worden en dan niet kunnen uitslapen van de honger. :)

Carbs in kwark wel gewoon tellen. Alleen van vezelrijke groente niet. Snap echter niet waarom je helemaal naar de 0 gram zou willen??? Dat heeft anders dan de calorieën die je bespaard geen enkel voordeel ten opzichte zeg 50 gram carbs.

Terug
Naar boven