Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele mooie foto's, je gaat lekker zeg
Ik neem aan dat je toch niet heel je dieet overboord gooit tijdens je vakantie? Dat zou wel doodzonde zijn, met mate(n) snacken![]()
Dit neemt (bij mij althans) compleet het gevoel vakantie weg.. En dan ben je dus echt het hele jaar met BB bezig....
Als amateur zijnde mag je best wel eens de teugels laten vieren imo, je pakt het immers zo weer op!

De carbs die je moet tellen zijn toch de zuivere en niet de carbs die van het product zelf kan onderscheiden? In groente zitten ook carbs.......trouwens ik d8 eigenlijk dat er in magere kwark geen kh's zaten maar die zitten er wel in, maar moet ik die dan ook meetellen als zijnde carbs?? dan blijft er weinig over op een no carb dagje..

Dank je MarinaHele mooie foto's, je gaat lekker zeg
Ik neem aan dat je toch niet heel je dieet overboord gooit tijdens je vakantie? Dat zou wel doodzonde zijn, met mate(n) snacken![]()
..tja met mate snacken..ik zou het moeten doen..in mijn hoofd wil ik het ook wel..denk ik
, maar of het ook echt gaat lukken..hahaha filmpje is niets bijzonders hoorPrachtige foto's!Je filmpje ga ik vanavond thuis bekijken (geloof niet dat het op mijn werk gewaardeerd zou worden
)
enne dank je wel
ja dat is ook zo! we zijn ooit een keer op vakantie geweest tijdens een wedstrijdvoorbereiding...dat nooit meerDit neemt (bij mij althans) compleet het gevoel vakantie weg.. En dan ben je dus echt het hele jaar met BB bezig....
Als amateur zijnde mag je best wel eens de teugels laten vieren imo, je pakt het immers zo weer op!
en als ik mijzelf restricities op ga leggen wat ik niet mag eten..voelt t wel hetzelfde..maar we zien wel..miss gaat het heel goed..who knows..
Ja maar t is meer niet de lekkere dingen eten, want nog steeds kom ik op te weinig kcal's uit.. maar soms heb je gewoon trek in lekker brood met ossenworst ofzo..ipv mijn vis en broccoli of kip ofzo..En resultaat van streng dieten zwakt toch af op den duur. Dus wat dat betreft doet een week of twee flink junken je alleen maar goed. Daarna wel weer even overnieuw beginnen.
Ja vast welDaarom zeg ik, met mate(n)
Ik heb straks ook vakantie en dan zal er echt wel iets van tussendoortjes in zitten... een vakantie hoeft toch niet 1 groot vreetfestijn te worden?
Er is altijd nog een middenweg, toch?

Ach kwark at ik ook in de wedstrijdvoorbereiding alleen niet meer tegen t einde aan, dus zo slecht zal t niet zijn tochDe carbs die je moet tellen zijn toch de zuivere en niet de carbs die van het product zelf kan onderscheiden? In groente zitten ook carbs.
Trouwens nooit in de gaten gehad dat de carbs in kwark suikers zijn. Maar goed er zitten voldoende langzame eiwitten in toch.
Niet meetellen zou ik zeggen.![]()

Casseine shake is vies..en kwark vult wel iets beterEuh, in de cut zoveel mogelijk suikers uit KH vermijden.
Je kan ook voor slapen caseine shake nemen.

)

Lekkere training weer.. en 10 oefeningen in 75 minuten doe je wel erg snel. Adem je wel?![]()

Dat doe je echt snel. Maar niet kletsen scheelt ook al een hoop tijd en als het wat rustiger is natuurlijk ook. Heb wel eens dat het zo druk is, dat bijna nergens plek is. Zo moest ik laatst eerst de leg press, curl en extention doen voor de squat
Ik kan snel in 1,5 uur, maar met cardio erbij in.

Bij mij in de gym heb je vaak mensen die echt wel een uur ergens mee bezig zijn (lees een half uur niksen) Daar kan ik mij wel aan ergeren. Het gaat ten koste van andere oefeningen en dat is jammer.

......Casseine shake is vies..en kwark vult wel iets beter
Ik heb vrijdagnacht vanaf 5u smorgen wakker gelegen van de honger..niet leuk
......