Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en een zoet wit wijntje op zijn tijd is ook lekker, al is het al weer even geleden.
Doe mij maar een cashewnootje...
Gewone melk is voor kalveren. ik had gewild dat ik er zo over dacht

Tja, zo hebben we allemaal onze "tics"hahaha en magere melk, ik weet inmiddels niet beter en water in mijn shake vind ik lekkerder omdat ik er anders zón vol gevoel van krijg..bleghIk ben ook geen zuuperT hoor, maar straks als het strandweer is lust ik toch wel graag een Liefmansjeen een zoet wit wijntje op zijn tijd is ook lekker, al is het al weer even geleden.
Snoep kan ik ook zo laten staan, heb het bijna nooit in huis, wel chocolade puur, zo af en toe een heeeeel klein stukjeDoe mij maar een cashewnootje...
Magere melk dus en in de shake gewoon water, ik ga het eens proberen zo.
Nee moedermelk is voor baby'sGewone melk is voor kalveren.
Het is niet voor niets dat na de eerste jaren de moeder (mens en dier) stopt met lacteren.

1x72,5kg..hij ging goed maar de bedoeling was dat er 70kg op zou zitten maar toen ik hem eruit tilde voelde ik al dat er iets niet goed hing.. 2,5kg teveel aan de linker kant..godverde.....![]()

Haha miss dinsdag een herkansing en anders word het weer na mijn vakantie..we'll seeHaha even 72,5 kg doen terwijl je dat niet wilde... nice toch!! Op naar de 75, dat gaat je zeker wel lukken binnenkort!

tja maar als ik zou stoppen dan ben ik helemaal verziekt.. thnkss..en whey was idd een goeieHaha, honger en dan maar aant water..., donder er dan een beetje whey bij ofzo, toch nog iets binnen
Klote van je BP, ik ben na zoiets een stuk minder gemotiveerd en stop dan snel.., jij gaat evengoed verder![]()

thnks en tomb raider is echt ook heel leuk..soms dduurt t alleen ff te lang, dat je weer vast zit ofzo..Vind je BP sowieso heel impressive hoor!
Ik speel ook Tomb Raider![]()
tja di waren ook echt niceIk blijf jaloers op je dips. Nu weer met 20kg, pffff
En die andere cijfers en oefeningen zijn ook al niet mis.![]()
, t gaat gewoon lekker en hoop dat mijn vakantie mijn lijf goed doet..

Yep, er is wel een periode van een aantal jaar hard trainen aan vooraf gegaan hoorjemig... een benchpress van 72 kg... en je weegt zelf maar 65kg
das oeoerrre sterrek!
en ikke maar hopen dat ik binnen kort die 40 kg weer trek![]()

) en gister weer een goeie dag maar ff niks bijgehouden.Oh lekker zeg, stiekem wel jaloers als ik dat zo lees, wil ook vakantie
OT: Sterke shrugs!
En snap dat je nu niet met je dieet bezig bent, zo vlak voor je vakantie..
*en je bent ook een vrouw!

Alhoewel er wel geschoten wordt zijn Mass Effect 2 en 3 aanraders. Mooi verhaal/ avontuur. Fijne vakantie!Haha lol.. Ik speel golden eye, uncharted, gran turismo en tomb raider.. Ik hou niet echt van die oorlog spellen.. Heerlijk tijdverdrijf![]()

en een fysiek als dat van Miss is een kwestie van tijd