XXL Nutrition

LOG: Miss H..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Haha tja.. Dat probleem heb ik niet.. Ik moet continue de verleiding van Snoep weerstaan:(

Snoep, bahh, veelste zoet.., maar chips... aiii!

Ik ben ook geen zuuperT hoor, maar straks als het strandweer is lust ik toch wel graag een Liefmansje ;) en een zoet wit wijntje op zijn tijd is ook lekker, al is het al weer even geleden.
Snoep kan ik ook zo laten staan, heb het bijna nooit in huis, wel chocolade puur, zo af en toe een heeeeel klein stukje ;) Doe mij maar een cashewnootje...

Magere melk dus en in de shake gewoon water, ik ga het eens proberen zo.

• #1.885
Snoep, bahh, veelste zoet.., maar chips... aiii!
ik had gewild dat ik er zo over dacht:p

Ik ben ook geen zuuperT hoor, maar straks als het strandweer is lust ik toch wel graag een Liefmansje ;) en een zoet wit wijntje op zijn tijd is ook lekker, al is het al weer even geleden.
Snoep kan ik ook zo laten staan, heb het bijna nooit in huis, wel chocolade puur, zo af en toe een heeeeel klein stukje ;) Doe mij maar een cashewnootje...

Magere melk dus en in de shake gewoon water, ik ga het eens proberen zo.
Tja, zo hebben we allemaal onze "tics"hahaha en magere melk, ik weet inmiddels niet beter en water in mijn shake vind ik lekkerder omdat ik er anders zón vol gevoel van krijg..blegh

Nee moedermelk is voor baby's :p Gewone melk is voor kalveren.
Het is niet voor niets dat na de eerste jaren de moeder (mens en dier) stopt met lacteren.
:D

Vandaag borst_tri

Bench press:
6x50kg
6x55kg
6x60kg
5x65kg
1x72,5kg..hij ging goed maar de bedoeling was dat er 70kg op zou zitten maar toen ik hem eruit tilde voelde ik al dat er iets niet goed hing.. 2,5kg teveel aan de linker kant..godverde.....:mad:
Focus, focus focus..
3x70kg ging nog 1x70 spot.
**** ik wilde echt ervoor gaan vandaag, gebeurd er dit met mijn stomme kop.

Incline db press:
8x16kg
8x19,5kg
8x22kg
8x22kg
8x24kg

Incline bench press:
8x40kg
8x44kg
8x46kg
7x46kg
6x50kg, liep helemaal vol..

Cable flyes:
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

db pull overs:
8x14kg
8x16kg
8x19,5kg
8x19,5kg
8x19,5kg voelt gewoon lekker

triceps dippen between bars:
8xbw+5kg
8xbw+10kg
8xbw+12,5kg
8xbw+15kg
7xbw+20kg

Triceps pushdown stangetje:
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x55kg
8x55kg zwaar

bench press smal:
8x28,5kg
8x32,5kg
8x34,5kg
8x38,5kg
8x38,5kg lekker zeg

db Triceps extension behind neck
8x6kg
8x7kg
8x8kg
8x8kg
8x8kg verzuurde helemaal, goed werk gedaan de tricepjes vandaag:P

Nu honger..straks maar weer flesje water, jippie:D
Ben ook behoorlijk moe, dus sorry iedereen..ik spiek morgen wel weer in jullie logjes:P
Ik duik nu lekker relaxed achter mijn ps3:cool:

ik heb ook ps3 :cool:

• #1.888
Haha lol.. Ik speel golden eye, uncharted, gran turismo en tomb raider.. Ik hou niet echt van die oorlog spellen.. Heerlijk tijdverdrijf:)

Haha even 72,5 kg doen terwijl je dat niet wilde... nice toch!! Op naar de 75, dat gaat je zeker wel lukken binnenkort!

Haha, honger en dan maar aant water..., donder er dan een beetje whey bij ofzo, toch nog iets binnen :)

Klote van je BP, ik ben na zoiets een stuk minder gemotiveerd en stop dan snel.., jij gaat evengoed verder :thumbs:

Vind je BP sowieso heel impressive hoor!

Ik speel ook Tomb Raider :eyebrow:

Ik blijf jaloers op je dips. Nu weer met 20kg, pffff :cool:
En die andere cijfers en oefeningen zijn ook al niet mis. :eek:

Tis een knallerT, deze meid :)

jemig... een benchpress van 72 kg... en je weegt zelf maar 65kg
das oeoerrre sterrek!

en ikke maar hopen dat ik binnen kort die 40 kg weer trek :rolleyes:

• #1.895
Haha even 72,5 kg doen terwijl je dat niet wilde... nice toch!! Op naar de 75, dat gaat je zeker wel lukken binnenkort!
Haha miss dinsdag een herkansing en anders word het weer na mijn vakantie..we'll see:D

Haha, honger en dan maar aant water..., donder er dan een beetje whey bij ofzo, toch nog iets binnen :)

Klote van je BP, ik ben na zoiets een stuk minder gemotiveerd en stop dan snel.., jij gaat evengoed verder :thumbs:
tja maar als ik zou stoppen dan ben ik helemaal verziekt.. thnkss..en whey was idd een goeie:p

Vind je BP sowieso heel impressive hoor!

Ik speel ook Tomb Raider :eyebrow:
thnks en tomb raider is echt ook heel leuk..soms dduurt t alleen ff te lang, dat je weer vast zit ofzo..

Ik blijf jaloers op je dips. Nu weer met 20kg, pffff :cool:
En die andere cijfers en oefeningen zijn ook al niet mis. :eek:
tja di waren ook echt nice:p, t gaat gewoon lekker en hoop dat mijn vakantie mijn lijf goed doet..

:o;)

jemig... een benchpress van 72 kg... en je weegt zelf maar 65kg
das oeoerrre sterrek!

en ikke maar hopen dat ik binnen kort die 40 kg weer trek :rolleyes:
Yep, er is wel een periode van een aantal jaar hard trainen aan vooraf gegaan hoor:D

Ik heb donderdag een rustdag genomen omdat ik best veel te regelen had nog voor de vakantie.
Gisteravond een rug-schouder training..niet specta, maar wel lekker..meer onderhoud
Wel 15x shrugs gedaan met 110kg..mijn mannetje stond mij beetje uit te dagen van doe m dan 12x. dus toen ik daarmee bezig was..toen zei ik..hoeveel hh wil je dat ik maak: 15?? hahaha en dus tot 15volgemaakt..lol
Hij vond mij wel sterk:cool:

Qua eten gaat t wel ok..heb alleen donderdag klein beetje sávonds gesnoept..(en lekker dat t was:p) en gister weer een goeie dag maar ff niks bijgehouden.

Ik ga weer na mijn vakantie het principe van carb cyclen oppakken..daar is het nu ff te onrustig voor.
Nu verder met laatste dingen wassen, bij elkaar zoeken etc..
Want volgende week moet ik ma,di en woensdag werken en donderdag gaan we lekker op vakantie.

Oh lekker zeg, stiekem wel jaloers als ik dat zo lees, wil ook vakantie :D

OT: Sterke shrugs!

En snap dat je nu niet met je dieet bezig bent, zo vlak voor je vakantie..

• #1.897
Oh lekker zeg, stiekem wel jaloers als ik dat zo lees, wil ook vakantie :D

OT: Sterke shrugs!

En snap dat je nu niet met je dieet bezig bent, zo vlak voor je vakantie..

Gelukkig nog iemand die het "snapt"maar ik voel mij toch wel schuldig..
k*tsport ook..*oops did i say that:eek:*

Yes u did, and yes its true :P

Miss H, ik wens jou en je gezinnetje een hele fijne vakantie toe en heelhuids weer terug :) Geniet van alles wat het Italiaanse leven te bieden heeft..... met mate ;)

Jouw fysiek + PS3 = droomvrouw :heart:
Wat speel je zoal?

en je bent ook een vrouw! :eyebrow: :kiss:
Haha lol.. Ik speel golden eye, uncharted, gran turismo en tomb raider.. Ik hou niet echt van die oorlog spellen.. Heerlijk tijdverdrijf:)
Alhoewel er wel geschoten wordt zijn Mass Effect 2 en 3 aanraders. Mooi verhaal/ avontuur. Fijne vakantie! :)
:heart: en een fysiek als dat van Miss is een kwestie van tijd ;)

Terug
Naar boven