Fitness Seller

LOG: Miss H..

lekkere benchpress.... je bent echt beresterk voor je gewicht
Ik denk dat ik het nu ook net red die 70kg maar ik weeg zelf 72 kg en jij veel minder, top dus
Ik zie in ieder geval dat je niet stil gezeten hebt tijdens mijn vakantie

lekker aan het genieten van je vakantie H?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.903
lekkere benchpress.... je bent echt beresterk voor je gewicht
Ik denk dat ik het nu ook net red die 70kg maar ik weeg zelf 72 kg en jij veel minder, top dus
Ik zie in ieder geval dat je niet stil gezeten hebt tijdens mijn vakantie
Haha nee we gaan ervoor hoor;) dank je wel.

lekker aan het genieten van je vakantie H?

Hey Bart, ben je ook weer terug:)..
Ik heb nog geen vakantie, maar zit in mijn hoofd wel al in de vakantiestemming en dat maakt het er niet makkelijker op:P
Strikte voeding,trainen,loggen etc..so forgive me please
Ik heb vandaag dus ook verzaakt met trainen:eek:..
Morgen en dinsdag nog trainen is de bedoeling en dan donderdag rusten overdag en sávonds op naar Italy:D

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 23:36 ----------

:p:p

Miss H, ik wens jou en je gezinnetje een hele fijne vakantie toe en heelhuids weer terug :) Geniet van alles wat het Italiaanse leven te bieden heeft..... met mate ;)
Dank je wel Marina!! De voorspellingen zijn niet helemaal top maar we maken er wat van.. we gaan ons best doen het harde werk niet helemaal verloren te laten gaan;)

en je bent ook een vrouw! :eyebrow: :kiss:

Alhoewel er wel geschoten wordt zijn Mass Effect 2 en 3 aanraders. Mooi verhaal/ avontuur. Fijne vakantie! :)

:heart: en een fysiek als dat van Miss is een kwestie van tijd ;)
Mass effect hé..hoe toepasselijk:) Ik wil ook een mass effect:D

lekker Italy
ben net terug van een week gardameer en een week venetie
Erg warm daar nu 30 / 35 graden
Ben vorig jaar voor de 3e keer in Toscane geweest (zo mooi) zou er zo weer heen gaan.
Fijne vakantie straks

Kijk goeie plannen hier:) Je hebt wel wat moois om na uit te kijken. Lekker trainen nog en dan genieten all the way!

Toch Miss H even een kickje geven :)

Jaaaa Miss H..... Je vakantie is toch allang voorbij? :P

Er zal vast pizza in haar hoofd zitten. En dat duurt even voordat het eruit is. Whahahaha
H waar ben je?

• #1.909
sorry guys.. And girls. Er was iets mis met mijn account.. Maar bigt heeft het hersteld.. En mag weer loggen! Ik zal vanaaf ff posten! Alles goed hier.. Veel geboard op vakantie en nu alweer een kleine 3weken bezig.. Maar Jee.. De gewichten zijn naar beneden gestort..

Yeahh welcome back! :D

sorry guys.. And girls. Er was iets mis met mijn account.. Maar bigt heeft het hersteld.. En mag weer loggen! Ik zal vanaaf ff posten! Alles goed hier.. Veel geboard op vakantie en nu alweer een kleine 3weken bezig.. Maar Jee.. De gewichten zijn naar beneden gestort..
He gelukkig, dacht al dat het aan mij lag. Hahahaha. Ik heb 3 weken niet getraind, wel verbouwd. En ook bij mij zijn die gewichten gekelderd pffff :( Not funny.
Maar hoort erbij.

Check.
Cool. ;)

sexy strong is back ! :kiss:

ik heb je gemist, ik ga binnekort weer terug op 5 day waarschijnlijk dus zul je me wat meer zien :D

welkom terug!

vy37gn.jpg

• #1.917
:p

He gelukkig, dacht al dat het aan mij lag. Hahahaha. Ik heb 3 weken niet getraind, wel verbouwd. En ook bij mij zijn die gewichten gekelderd pffff :( Not funny.
Maar hoort erbij.
Haha aan jou?? Nee hoor..tuurrrlijk niet:p.. maar die gewichten...:(

:D

:kiss::phahaha

ik heb je gemist, ik ga binnekort weer terug op 5 day waarschijnlijk dus zul je me wat meer zien :D
tja lang niet gezien man..wel lekkere vakanties gehad:D

Ahhhh dank je wel:o

Mijn vakantie was super.. we hebben alleen maar gewakeboard, gezwommen en gerelaxed..fantastische vakantie..
Niks maar dan ook niks gedaan qua krachttraining:o
Ik was mij één keer op een ochtend aan het opdrukken en bij de 6de keer dacht ik echt bij mezelf..wtf ben ik aan het doen hey..
Dus daar ook bij gelaten..
Niks aangekomen, nog steeds 65,7kg..

Maaarrrr het trainen gaat naar beneden..de intensiteit van 5x in de week ga ik niet meer halen.
Ik ga nl in januari aan een nieuwe opleiding beginnen en wel die van hondentrimmen:D
Ik ga volgende maand al stage lopen in een trimsalon.
Dus met studie en een kleintje en mijn huidige job erbij..ga ik dat tempo niet meer bijhouden.

Dus ik ga terug naar 3x per weeek trainen.
Eten staat momenteel op een lager pitje..ik ben nu zo met die opleiding al bezig (heb al boeken etc) dus ik kan mij altijd maar op één ding tegelijk 100% focussen..eigenlijk wel shit maar tis niet anders..

Pff ben al 2weken weer aan het trainen maar tis echt te erg..de gewichten zijn om te huilen:huilen:
57,5kg bankdrukken..terrible
19,5kg db press
triceps dippen only bodyweight..ik bedoel maar..:grumble: echt een leuke sport joh..

Je traint jaren, je bent er een maand uit en je gewichten zijn zeker op het vakantie-adres achter gebleven..:D

Maar okee.. we komen er wel weer..

Ohja..ik wilde al veel eerder posten maar er was iets mis met mijn account en ik kon niet meer posten..
Ik al 5tal mailtjes gestuurd naar dbb=geen reactie.
Ik=wanhoop nabij:eek:
Kennis van mij mailtje naar Bigt gestuurd en tadaa here i am..finally:D

Back! Goed zo. Ik ga je weer volgen. Ben benieuwd hoe je alles in het vat gaat gieten.

Ik lig al een week of wat he-le-maal stil (ivm pijn) dus ik ga weer lekker in logjes lezen. ;) Hopende zelf ooit ook weer aan de bak te gaan.

Succes!

Fijn dat je er weer bent Miss H :)

Hondentrimmer? :D Bij mij mag je anders ook wel eens met de tondeuse erover gaan. Grrrrauw

En tja, het is nu eenmaal een ondankbare sport. Dan heb je het, en zo ben je het weer kwijt.
Thank God for muscle memory :)

Terug
Naar boven