grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee we gaan ervoor hoorlekkere benchpress.... je bent echt beresterk voor je gewicht
Ik denk dat ik het nu ook net red die 70kg maar ik weeg zelf 72 kg en jij veel minder, top dus
Ik zie in ieder geval dat je niet stil gezeten hebt tijdens mijn vakantie
dank je wel.
..
..

Dank je wel Marina!! De voorspellingen zijn niet helemaal top maar we maken er wat van.. we gaan ons best doen het harde werk niet helemaal verloren te laten gaanMiss H, ik wens jou en je gezinnetje een hele fijne vakantie toe en heelhuids weer terugGeniet van alles wat het Italiaanse leven te bieden heeft..... met mate
![]()

Mass effect hé..hoe toepasselijken je bent ook een vrouw!![]()
Alhoewel er wel geschoten wordt zijn Mass Effect 2 en 3 aanraders. Mooi verhaal/ avontuur. Fijne vakantie!
en een fysiek als dat van Miss is een kwestie van tijd
![]()
Ik wil ook een mass effect
He gelukkig, dacht al dat het aan mij lag. Hahahaha. Ik heb 3 weken niet getraind, wel verbouwd. En ook bij mij zijn die gewichten gekelderd pffffsorry guys.. And girls. Er was iets mis met mijn account.. Maar bigt heeft het hersteld.. En mag weer loggen! Ik zal vanaaf ff posten! Alles goed hier.. Veel geboard op vakantie en nu alweer een kleine 3weken bezig.. Maar Jee.. De gewichten zijn naar beneden gestort..
Not funny.
Haha aan jou?? Nee hoor..tuurrrlijk nietHe gelukkig, dacht al dat het aan mij lag. Hahahaha. Ik heb 3 weken niet getraind, wel verbouwd. En ook bij mij zijn die gewichten gekelderd pffffNot funny.
Maar hoort erbij.
.. maar die gewichten...

hahahatja lang niet gezien man..wel lekkere vakanties gehadik heb je gemist, ik ga binnekort weer terug op 5 day waarschijnlijk dus zul je me wat meer zien![]()

Ahhhh dank je wel

echt een leuke sport joh..