Fitness Seller

LOG: Miss H..

Ach Miss H, als het een troost mag zijn, jouw 'pipo' gewichtjes van nu, zijn nog altijd een stuk hoger dan wat ik doe, hoor. :P
Ik heb ook een tijdje honden getrimd. Welke opleiding ga je doen? :)

leuke plannen toch, leven is niet alleen maar trainen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
Ach Miss H, als het een troost mag zijn, jouw 'pipo' gewichtjes van nu, zijn nog altijd een stuk hoger dan wat ik doe, hoor. :P
Ik heb ook een tijdje honden getrimd. Welke opleiding ga je doen? :)

Haha nou dank je Beaudien:o.. oh leuk dat jij dat ook hebt gedaan.. ik ga de opleiding in Bunnik doen van het huisdier kennis instituut:)
En mijn stage in Badhoevedorp..

leuke plannen toch, leven is niet alleen maar trainen!

Ja dat is waar Bart, al leek het er de laatste tijd wel op en dat gevoel moet ik nu even uit mijn systeem krijgen..
Dat ik mij dus schuldig voel als ik mijn studieboeken pak ipv trainen.. tja..

Net wel benen-biceps getraind..

Optrekken 5x5 bw

ez bar:5x8 15kg

overhead cable curl: 5x8x 17kg

Rope curl:5x8 15,20,25kg

Sldl: 5x8 50kg

leg extension: 5x8 42,49,56,63,70kg

Leg curl: 5x8 35,42,49,56,56kg

Leg press: 5x8 54,63,71,80,80kg

kuiten: 5x12 42kg

Dus ja niet specta maar wel wat gedaan.. moet echt even mijn draai in een 3dgs schema vinden.
Deze week belt mijn stgebegeleider, waarna ik dus weet welke dagen ik stage moet gaan lopen en vandaaruit kan ik ook mijn schema gaan maken..

Ik ben er alleen beetje huiverig voor, aangezien ik zo snel verzuur aan mijn armen,schouders, of ik niet beter conditioneel moet gaan trainen ipv hypertrofie:eek:

oh well, dat moet ik maar eerst ervaren..

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 19:06 ----------

Hondentrimmer? :D Bij mij mag je anders ook wel eens met de tondeuse erover gaan. Grrrrauw

En tja, het is nu eenmaal een ondankbare sport. Dan heb je het, en zo ben je het weer kwijt.
Thank God for muscle memory :)

Whahaha zullen we dat maar niet doen..geloof mij in dit stadium zit je daar niet op te wachten hoor..:P

En idd..gelukkig maar lang leve Muscle memory

Vind ik wel begrijpelijk, je traint jaren lang vol discipline en wilskracht. Het is een manier van leven geworden in jou geval. Ik denk dat het best wel eens goed is om een gezonde balans te vinden tussen een acceptabele shape en je nieuwe uitdaging. Balans zonder uiterste geeft toch ook rust :)

Joh MissH gewoon doen wat je kan. Zolang het maar hard en zwaar gaat.

Mijn rug moet weer eens gedaan worden...

ben een tijdje niet bij je langs geweest maar ik lees dat ik binnenkort mij kop bij jou kan laten scheren, Fijn om te weten...
succes hoor en dat trainen .... ach jij kan best even iets minder doen

Nice, nieuwe uitdagingen!
Tja, de boog kan niet altijd gespannen staan he, motivatie komt straks wel weer terug, gewoon lekker bijhouden op lager pitje nu, komt goed ;)

3 x per week kan je behoorlijk wat doen hoor

ma borst/rows focus
wo benen
vrij schouders/optrekken focus

klaar

succes met je opleiding

Hey big H, doe je nog steeds carb cycling?

• #1.931
Vind ik wel begrijpelijk, je traint jaren lang vol discipline en wilskracht. Het is een manier van leven geworden in jou geval. Ik denk dat het best wel eens goed is om een gezonde balans te vinden tussen een acceptabele shape en je nieuwe uitdaging. Balans zonder uiterste geeft toch ook rust :)
Ach je zal ook wel gelijk hebben..ik zal in ieder geval wel moeten want anders ga ik dit niet volhouden hahaha

Joh MissH gewoon doen wat je kan. Zolang het maar hard en zwaar gaat.
ja precies:p

Mijn rug moet weer eens gedaan worden...
Geloof me, daar zou je nu op dit moment niet vrolijk van worden:p

ben een tijdje niet bij je langs geweest maar ik lees dat ik binnenkort mij kop bij jou kan laten scheren, Fijn om te weten...
succes hoor en dat trainen .... ach jij kan best even iets minder doen
Tja..best wat minder..maar "dat minder" voelt ook een stuk minder in mijn hoofd..ach..even andere mindset aanmeten:cool:

Nice, nieuwe uitdagingen!
Tja, de boog kan niet altijd gespannen staan he, motivatie komt straks wel weer terug, gewoon lekker bijhouden op lager pitje nu, komt goed ;)
Ja, nou vorige week 2 keer getraind maar nu heb ik ook al 2 keer getraind en ga vrijdag weer..
tja fijne way of life..maar die komt wel weer terug als ik de papieren op zak heb;)

3 x per week kan je behoorlijk wat doen hoor

ma borst/rows focus
wo benen
vrij schouders/optrekken focus

klaar

succes met je opleiding
ja is ook zo..train nu eigenlijk gewoon nog mijn oude schema alleen dan minder vaak.. miss moet ik toch wat gaan schuiven..dont know yet;)

Hey big H, doe je nog steeds carb cycling?
Haha ik recycle maar verder dan dat kom ik ff niet.
Zoveel dingen aan mijn kop..als ik die broccoli in mijn vriezer zie liggen ben ik er al weer klaar mee..
Gewicht blijft aardig stabiel, tja het is wat minder droog maar mopperen mag ik nog niet echt..denk ik..

En in the long run denken is wel s goed denk ik..er zijn meer dingen dan Bodybuilding hoor ik mensen wel s zeggen.(weet overigens NIET hoe ze daarbij komen):p

Vandaag best wel lekker getraind..okee gewichten zijn nog steeds niks maar goed.. t voelde wel lekker.
En we hebben 2 barbarian squatracks gekregen en db's tot 40kg..het word nog s wat bij mij op de gym:)

Bench press:
8x40kg
8x45k
8x50kg
8x55kg
7x57,5kg

Incline bench press (in het losse squatrek)
8x25kg
8x30kg
8x35kg
6x40kg
5x45kg

Incline db press: gewicht per db
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg
6x22,5kg zwaar..jeezz

Pull overs:
5x8 15kg

Cable flyes:
8x10kg
8x15kg
8x15kg
8x20kg
8x20kg

Tricpes dippen
5x8 bw

Triceps push down:
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg

Triceps one arm cable extension:
5x8 10kg

Rope overhead extension:
8x20kg
4x8 25kg

Ja het voelde allemaal zwaar aan maar voor t eerst had ik weer een beetje:
Tha feeling:cool:

Nu afwassen, kleine jongen naar bed en in de boeken..

Lekker getraind hoor, een beetje tha feeling is altijd beter dan geen feeling! leerze

Trainen moet in de eerste plaats leuk en lekker zijn. Zodra je je hele leven erop gaat inrichten en het een zgn 'way of life' gaat zijn (oh hellup, ik ga op vcakantie en kan daar niet trainen!!!), kun je erop wachten dat je een punt bereikt waarop je er helemaal klaar mee bent. Ik ben daar geweest, jij ook dus :)
Positief is dat je, als je weer gaat trainen, weer in no time op niveau/in shape bent EN je weet dat er meer is in het leven en kunt er op een andere (betere?) manier mee omgaan :)

Gr. D.

• #1.934
Trainen moet in de eerste plaats leuk en lekker zijn. Zodra je je hele leven erop gaat inrichten en het een zgn 'way of life' gaat zijn (oh hellup, ik ga op vcakantie en kan daar niet trainen!!!), kun je erop wachten dat je een punt bereikt waarop je er helemaal klaar mee bent. Ik ben daar geweest, jij ook dus :)
Positief is dat je, als je weer gaat trainen, weer in no time op niveau/in shape bent EN je weet dat er meer is in het leven en kunt er op een andere (betere?) manier mee omgaan :)

Gr. D.

Haha Youre so right;)
Het leven is een leer proces en iets wat ik al eigenlijk zo lang zo intensief doe is moeilijk om het een paar tandjes terug te "moeten"doen..
Maar het is bter van wel..dus ook dat ben ik aan het "leren"

Thnks Dani voor je woorden;)

Yeah, weer een training! Gewoon weer opbouwen, de gewichten bij jou zijn sowieso altijd nice! Succes met je opleiding, lijkt me leuk om te doen. :)

dat trainen komt wel weer goed
je moet gewoon weer even een nieuw ritme krijgen
Ik moest gedwongen stoppen ivm blesures en had wel de tijd maar niet de kracht... dat is klote. Jij heb nu even niet de tijd omdat je een ander doel hebt. maar als je gaat trainen dan kan je er geheel voor gaan toch? Komt allemaal wel goed, net als bij mij gewoon door gaan en dan komt er vanzelf het moment dat je weer in je ritme zit. Krachtverlies heb ik ook maar dat geeft niet want dat komt wel weer terug en misschien is dat nu wel even goed voor je spieren (de rust)

• #1.937
Yeah, weer een training! Gewoon weer opbouwen, de gewichten bij jou zijn sowieso altijd nice! Succes met je opleiding, lijkt me leuk om te doen. :)
ja ik heb er ook echt onwijs zin in:cool:

dat trainen komt wel weer goed
je moet gewoon weer even een nieuw ritme krijgen
Ik moest gedwongen stoppen ivm blesures en had wel de tijd maar niet de kracht... dat is klote. Jij heb nu even niet de tijd omdat je een ander doel hebt. maar als je gaat trainen dan kan je er geheel voor gaan toch? Komt allemaal wel goed, net als bij mij gewoon door gaan en dan komt er vanzelf het moment dat je weer in je ritme zit. Krachtverlies heb ik ook maar dat geeft niet want dat komt wel weer terug en misschien is dat nu wel even goed voor je spieren (de rust)
Ja miss is het naa al die jaren wel eens goed..ach we gaan het ervaren. Het is gelukkig niet zo dat ik helemaal moet stoppen:)

Vandaag voor t eerst sinds lange tijd weer benen gedaan..ehhh auw

Los Squatten in ons nieuwe squatrek:cheer:

8x20kg
8x30kg
8x35kg
8x40kg
8x40kg auw auw en auw..:o

Slsd:
6x50kg
6x60kg
6x65kg
6x70kg
5x72,5kg gelukkig die ging wel gewoon lekker..

Leg curl:
8x35kg
8x42kg
8x49kg
6x56kg
5x65kg

Leg extension:
8x42kg
8x49kg
8x56kg
8x63kg
6x70kg

Bicep extension stangetje:
8x25kg
4x8 30kg

One arm bicep cable curl:
5x8 12kg

smal optrekken:
5x6 bw haha tijd niet gedaan..was te merken:D

Maar was wel weer blij..
Nu op naar de spierpijn..ohhhh yeaahhhh:p

Lekker hoor. Pff sterke SLDL en Leg curls.

Hahaha ik had erover gelezen denk ik. slSD in plaats van slDL.
Hmm moet je toch even uitleggen dan.

Laatst bewerkt:
whooaauuw die legcurl en legextentions zijn echt huge :D mooi zeg!

Terug
Naar boven