Beaudien
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach Miss H, als het een troost mag zijn, jouw 'pipo' gewichtjes van nu, zijn nog altijd een stuk hoger dan wat ik doe, hoor.
Ik heb ook een tijdje honden getrimd. Welke opleiding ga je doen?![]()
.. oh leuk dat jij dat ook hebt gedaan.. ik ga de opleiding in Bunnik doen van het huisdier kennis instituut
leuke plannen toch, leven is niet alleen maar trainen!

Hondentrimmer?Bij mij mag je anders ook wel eens met de tondeuse erover gaan. Grrrrauw
En tja, het is nu eenmaal een ondankbare sport. Dan heb je het, en zo ben je het weer kwijt.
Thank God for muscle memory![]()

Ach je zal ook wel gelijk hebben..ik zal in ieder geval wel moeten want anders ga ik dit niet volhouden hahahaVind ik wel begrijpelijk, je traint jaren lang vol discipline en wilskracht. Het is een manier van leven geworden in jou geval. Ik denk dat het best wel eens goed is om een gezonde balans te vinden tussen een acceptabele shape en je nieuwe uitdaging. Balans zonder uiterste geeft toch ook rust![]()
ja preciesJoh MissH gewoon doen wat je kan. Zolang het maar hard en zwaar gaat.

Geloof me, daar zou je nu op dit moment niet vrolijk van worden

Tja..best wat minder..maar "dat minder" voelt ook een stuk minder in mijn hoofd..ach..even andere mindset aanmetenben een tijdje niet bij je langs geweest maar ik lees dat ik binnenkort mij kop bij jou kan laten scheren, Fijn om te weten...
succes hoor en dat trainen .... ach jij kan best even iets minder doen

Ja, nou vorige week 2 keer getraind maar nu heb ik ook al 2 keer getraind en ga vrijdag weer..Nice, nieuwe uitdagingen!
Tja, de boog kan niet altijd gespannen staan he, motivatie komt straks wel weer terug, gewoon lekker bijhouden op lager pitje nu, komt goed![]()

ja is ook zo..train nu eigenlijk gewoon nog mijn oude schema alleen dan minder vaak.. miss moet ik toch wat gaan schuiven..dont know yet3 x per week kan je behoorlijk wat doen hoor
ma borst/rows focus
wo benen
vrij schouders/optrekken focus
klaar
succes met je opleiding

Haha ik recycle maar verder dan dat kom ik ff niet.

Trainen moet in de eerste plaats leuk en lekker zijn. Zodra je je hele leven erop gaat inrichten en het een zgn 'way of life' gaat zijn (oh hellup, ik ga op vcakantie en kan daar niet trainen!!!), kun je erop wachten dat je een punt bereikt waarop je er helemaal klaar mee bent. Ik ben daar geweest, jij ook dus
Positief is dat je, als je weer gaat trainen, weer in no time op niveau/in shape bent EN je weet dat er meer is in het leven en kunt er op een andere (betere?) manier mee omgaan
Gr. D.

ja ik heb er ook echt onwijs zin inYeah, weer een training! Gewoon weer opbouwen, de gewichten bij jou zijn sowieso altijd nice! Succes met je opleiding, lijkt me leuk om te doen.![]()

Ja miss is het naa al die jaren wel eens goed..ach we gaan het ervaren. Het is gelukkig niet zo dat ik helemaal moet stoppendat trainen komt wel weer goed
je moet gewoon weer even een nieuw ritme krijgen
Ik moest gedwongen stoppen ivm blesures en had wel de tijd maar niet de kracht... dat is klote. Jij heb nu even niet de tijd omdat je een ander doel hebt. maar als je gaat trainen dan kan je er geheel voor gaan toch? Komt allemaal wel goed, net als bij mij gewoon door gaan en dan komt er vanzelf het moment dat je weer in je ritme zit. Krachtverlies heb ik ook maar dat geeft niet want dat komt wel weer terug en misschien is dat nu wel even goed voor je spieren (de rust)

Slsd:
6x50kg
6x60kg
6x65kg
6x70kg
5x72,5kg gelukkig die ging wel gewoon lekker..