AndroidHealthClinic

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat is dus ook gewoon een feit. Helaas voor jou is de kurende bodybuilder op de meeste fronten sterker dan de almachtige Strongman. Leer ermee leven gozer. Op de deadlift lig je wel nog ver voor...proficiat.

probeer je me nu duidelijk te maken dat je geen filmpje durft te maken omdat je over je gewichten liegt in je logje?

anyhows sterkte met loggen, pm me maar als je filmpje klaar is ik heb wel genoeg smoesjes gehoord voor vanavond.

ik heb bewijs van mijn lifts, jij hebt helemaal niks.

Laatst bewerkt:
Round 1 goes to stronggay!!!

don't hate
appreciate

• Topic Starter Topic Starter
probeer je me nu duidelijk te maken dat je geen filmpje durft te maken omdat je over je gewichten liegt in je logje?

anyhows sterkte met loggen, pm me maar als je filmpje klaar is ik heb wel genoeg smoesjes gehoord voor vanavond.

Haha heerlijk dit soort jaloerse acties van zogenaamde powerlifters...

Ik lieg niet over de gewichten gozer...deal with it of stuur the_ur een PM (die overigens lichter als mij is en op veel fronten nog sterker, jaja!).

Al doet rob s 4reps zittend met 110 tot de borst vind ik het al best....ondanks dat ik van het plhok ben:P

Toen ik die gewichten last, 130 mp leek het mij ook stug. Dat doet Fouad of andere gasten op het hoogste niveau van nl hem denk nog niet eens na.:eek:
Maar geloof best dat hij die gewichten niet gaat liegen.

Dit lijkt wel op mij log onderhand. Ook een reden dat ik het zat was op het laatst, Rob. Kijk maar hoelang je hiermee wil doorgaan. :)

Haha heerlijk dit soort jaloerse acties van zogenaamde powerlifters...

Ik lieg niet over de gewichten gozer...deal with it of stuur the_ur een PM (die overigens lichter als mij is en op veel fronten nog sterker, jaja!).

zoals ik al zei als je je geloofwaardigheid terug wil post je een zittende mp met 120kg voor 8 reps zonder smith.

succes!

Dit lijkt wel op mij log onderhand. Ook een reden dat ik het zat was op het laatst.

en dat allemaal omdat je ooit over je squat loog :(

Dit lijkt wel op mij log onderhand. Ook een reden dat ik het zat was op het laatst, Rob. Kijk maar hoelang je hiermee wil doorgaan. :)
:roflol: De man met de 250kg squat op 17-jarige leeftijd @ 70kg BW spreekt, beware ons!!!

• Like
Waarderingen: Ryu
zoals ik al zei als je je geloofwaardigheid terug wil post je een zittende mp met 120kg voor 8 reps zonder smith.

succes!

en dat allemaal omdat je ooit over je squat loog :(

:roflol: De man met de 250kg squat op 17-jarige leeftijd @ 70kg BW spreekt, beware ons!!!

De spreuk die jullie allen vervloekt, slappelingen!

Gelogen heb ik nooit, maar die discussie ga ik niet meer aan.

Rrr... Ik voel de baby spek nog zitten op jullie beentjes. Komt wel goed!!

Maar ik ben ook benieuwd naar het filmpje van Rob, maar ik denk dat StrongDude verder was gekomen als hij gewoon normaal had gevraagd om dat filmpje.

Toen ik die gewichten last, 130 mp leek het mij ook stug. Dat doet Fouad of andere gasten op het hoogste niveau van nl hem denk nog niet eens na.:eek:
Maar geloof best dat hij die gewichten niet gaat liegen.

Los 130kg met reps zou me ook zeker niet lukken hoor...in de smith is het zeker wel iets lichter. En iemand als Fouad is natuurlijk echt wel veel sterker als mij, dat is mee dan logisch ;)

succes!

Als ik mn geloofwaardigheid terug wil? Jij bent de enige die het niet gelooft man :roflol:

Ik geloof het wel, maar neemt niet weg dat ik het niet wilt zien :eyebrow: hahaha.

gewicht is echt niet overdreven ik doe ook zoiets ja wel dan zoveel kg minder maar toch als hij mp 130 doet doe ik 100 heb hem zelf vaak genoeg zien trainen.

Wow damm wat een pittige schouder training :O. Maarja had niet anders gedacht van zo'n beest, is de PL kant ook niet wat voor jou met die MP zullen velen jaloers zijn zoals je al ziet in de vorige paar pagina's ;)

gewicht is echt niet overdreven ik doe ook zoiets ja wel dan zoveel kg minder maar toch als hij mp 130 doet doe ik 100 heb hem zelf vaak genoeg zien trainen.

Laat die gozer maar lullen mark ;) Binnekort komt er wel een filmpje dan houd hij zn mond wel haha.

Wow damm wat een pittige schouder training :O. Maarja had niet anders gedacht van zo'n beest, is de PL kant ook niet wat voor jou met die MP zullen velen jaloers zijn zoals je al ziet in de vorige paar pagina's ;)

Het is niet alleen de MP hoor ;). Op de deadlift (200kg x 6) en squat (180kg x 8-10) ben ik helemaal niet zo sterk. Ook benchpress valt wel tegen. Is dus niks voor mij nee.

Laatst bewerkt:
Tel je de bar van de Smith voor 20kg?

Tel je de bar van de Smith voor 20kg?

vermoedelijk wel.

Ik geloof Big Rob ook wel, als de gym-eigenaar net de smith ge-olied heeft en de spotter Rob die 8 reps gunt dan is het zeker te doen.
Afgaande van wat hij voor de rest met schouders pakt is het goed mogelijk, zeker als z'n bloed (nog) niet helemaal "schoon" is.

Ja...alhoewel die in feite 28kg is volgens de eigenaar.

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

vermoedelijk wel.

Ik geloof Big Rob ook wel, als de gym-eigenaar net de smith ge-olied heeft en de spotter Rob die 8 reps gunt dan is het zeker te doen.
Afgaande van wat hij voor de rest met schouders pakt is het goed mogelijk, zeker als z'n bloed (nog) niet helemaal "schoon" is.

Ge-olied zal die niet zijn...gym wordt echt hopeloos verwaarloosd.
Spotter heeft bij de laatste 2 wel heel lichtjes geholpen...maar dat boeit geen ****. Ik heb er 8 gedaan en dat schrijf ik op. Of moet ik er nu ook standaard gaan bijzetten...laatste 2 lichtjes gespot :D

Ik geloof ook wel dat die niet over die gewichten gaat liegen..
Post gewoon eens een filmpje met reps op 120 en iedereen is blij.

Djees dit log gaat hard ...

Je draait wel echt veel volume kerel. Nooit met lagere reps getraind?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven