MuscleMeat

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jawel vaak genoeg. Lagere reps (tussen 12 en 5) heb ik tot 2 weken terug gedaan, daarom nu weer eens wat hoger in reps.

Ben jij naturel gezien je stats?
Ik zelf niet maar ben ook lang niet zo sterk lol

Net als ik dus. Ik lul er ook niet om heen. Alleen heb ik lang lang lang niet zo veel kracht. Ach jah neemook maar een klein kuurtje hooguit 2 keer per jaar

Hoef je toch ook niet over te liegen. Iedereen die verstand heeft van bb weet toch wel dat ik niet naturel ben. Maar wil wel ff benadrukken dat ik echt geen grootverbruiker ben. Ik kuur meestal maar 1 keer per jaar. De off periode die ik nu heb gehad is de kortste (5 maanden). Normaal heb ik altijd ca 7-8 maanden off time gehanteerd. Feit is wel dat ik in die periode alleen maar achteruit ga, wat natuurlijk ook logisch is.

Ik ak zelf ook altjd naar een kuur mer merk zeker dat ik ok na een tijdje of weer langzaamprogressie boek. Maar goed gezien de gewichten die ik hanter is datook best wel te begrijpen. Hoe lang ben ji jeingelijk altijd on dan? Ik zelf eingelijk maar max 15 week en dan pas weer een kuur pakken alsik echt merk dat ik hersteld ben en at kan erg lang duren soms wel langer dan ik aan het kuren ben geweest en jah neem altijd een goede nakuur

Progressie boek ik zker niet meer naturel, maar dat is ook niet zo vreemd. Langste wat ik tot nu toe heb gekuurd is ca 12 weken. De aankomende kan best wel wat langer gaan duren. Ben namelijk aan het twijfelen om direct erachteraan te gaan cutten zodat ik al klaar ben voor de zomer ;)

Nou jah maakt ook niet uit ik vind dat jij iig verstanding aan het kuren bent en niet als een of andere nietwetende. Indrukwekkende kracht stats iig !!
++++

leuke log :).

Denk dat veel mensen zich te druk maken om gebruikte gewichten. Ik train in dezelfde sportschool en kan de gewichten bevestigen.
Rob z'n fysiek bij z'n leeftijd zegt veel meer dan de gewichten die gebruikt worden.

Maar aangezien ik zelf ook niet de lichste gewichten gebruik kan het ook zo zijn dat we gewoon allemaal plastic schijven hebben liggen ;)

Ik iig niet ik geloof hem graag is ook wel af te lezen aan zijn gewicht + lengte enzv

Ik neem een abbo hierop!

eet je een pakje rijst per dag? (400g)
of koop je in een keer bijvoorbeeld 5kilo bij de toko.

leuke log :).

Denk dat veel mensen zich te druk maken om gebruikte gewichten. Ik train in dezelfde sportschool en kan de gewichten bevestigen.
Rob z'n fysiek bij z'n leeftijd zegt veel meer dan de gewichten die gebruikt worden.

Maar aangezien ik zelf ook niet de lichste gewichten gebruik kan het ook zo zijn dat we gewoon allemaal plastic schijven hebben liggen ;)

Haha dat zal het zijn. Die 180kg op de bankdruk die je vorige week pakte was in werkelijkheid nog geen 40kg...en daar had je al moeite mee :D

eet je een pakje rijst per dag? (400g)
of koop je in een keer bijvoorbeeld 5kilo bij de toko.

Rijst is pakje a 400gr van Lassie. Ga het geleidelijk aan iets omhoog schroeven tot ik op ca 800gr ongekookt per dag zit.

gister log aangemaakt en nu al 6 pagina's vol!
echt een super fysiek heb je Rob en dat met 22 jaar al, zullen je niet veel na doen.
hoelang heb je trouwens natural getraint, lijkt me niet dat je al meteen bent gaan kuren 5jaar geleden.

Abbo op dit log, en serieuze gewichten hier! SICK

Dus dit doe jij op 5 jaar tijd?!
2uh60k5.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:

Sowieso een abbo. Dikste fysiek van het forum. t*ring wat een MP! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven