AndroidHealthClinic

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zieke squats :D
dat last van mijn onderrug tijdens beentraining heb ik dus ook elke keer. En iedereen denkt dat ik grapjes maak....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb je rust al geprobeerd? Anders haal je de zwaarste belastende dingen zoals squat er uit en doe je even alleen assistance?

Succes iig met je rug..

Rust heb ik meer dan genoeg voor de benen...doe ze meestal maar 1x in de 2-3 weken. Ga ze nu wel weer wekelijks aanpakken onder het motto no pain no gain ;) Maar het ligt denk ik echt aan de Omnadren...hoe dat precies de pijn veroorzaakt weet ik ook niet. Wellicht dat er wat zenuwen worden afgeknelt door evt vocht in de onderrug? Of natuurlijk gewoon een onderrug die door het minste op geringste oppompt...wie zal het zeggen.

Iig bedankt...

zieke squats :D
dat last van mijn onderrug tijdens beentraining heb ik dus ook elke keer. En iedereen denkt dat ik grapjes maak....

Dan moeten ze het zelf maar eens meemaken...praten ze wel anders.
Gewicht met squats is idd niet slecht...als ik nu ook nog zo'n benen als jou had zou het helemaal goed zijn, was mn lichaam toch weer net iets beter in verhouding. Ruilen??

Laatst bewerkt:
Rust heb ik meer dan genoeg voor de benen...doe ze meestal maar 1x in de 2-3 weken. Ga ze nu wel weer wekelijks aanpakken onder het motto no pain no gain ;) Maar het ligt denk ik echt aan de Omnadren...hoe dat precies de pijn veroorzaakt weet ik ook niet. Wellicht dat er wat zenuwen worden afgeknelt door evt vocht in de onderrug? Of natuurlijk gewoon een onderrug die door het minste op geringste oppompt...wie zal het zeggen.

Iig bedankt...

Dan moeten ze het zelf maar eens meemaken...praten ze wel anders.
Gewicht met squats is idd niet slecht...als ik nu ook nog zo'n benen als jou had zou het helemaal goed zijn, was mn lichaam toch weer net iets beter in verhouding. Ruilen??

fair deal maar dan ruilen we ook van borst :P

Wow en jij maar zeggen dat je niet in het PL hok past met 8x200 doe je het absoluut niet slecht. Ben ook erg benieuwd naar je deadlift

6x 200 ;) Spotter stond erachter maar heeft niks meegeholpen. Hadden er waarschijnlijk nog wel 2 ingezeten, zker met een lichte spot. Had na die set wel opeens koppijn...hoofd sprong ook bijna uit elkaar haha.

Deadlift ben ik eigelijk totaal niet sterk op. Zal ook deels komen door het feit dat ik die oefening pas sinds een dik jaar doe. Boven de 200kg heb ik nog nooit gelift...wel in reps uiteraard. Wat de 1rm is weet ik dus niet...schat het ergens tussen de 220 en 240kg?

Laatst bewerkt:
1rm's zijn voor jou totaal niet van belang ik denk dat hij ook niet verschrikkelijk veel hoger zal zijn

Klopt...maar toch is het af en toe wel leuk om eens te doen.

Zal binnenkort weer eens wat foto's posten als ik boven de 110kg ben.
Gewicht is nu weer iets gezakt naar ~109 - 109.5kg. Armen ook ff gemeten gisteren voor het slapen, +48cm koud. De 50cm koud komt steeds iets dichterbij. Zal ik dit jaar uiteraard niet halen maar 49 koud moet er zeker inzitten binnen nu en 8 weken.

Hoe wil je dat voor elkaar krijgen ? 1cm 8 weken. Ik heb natuurlijk niet het genetische voordeel maar ik ben van 38cm naar 40,5gegaan in 8maand

Synthol will do the trick...

zelfde als mij doen, lekkere speklaag er overheen eten:)

lekkere squats man!, hoe diep ga je?

Squat ook in de Smith?

aha jij ooK? Waar voel je de pijn in je rug? IKonderrug, bij mn stuitje, heb besloten 1 maand niet of rustig te squaten, ivm die rug, ooK geen zware lifts voor mij..

zelfde als mij doen, lekkere speklaag er overheen eten:)

Liever niet ;) Ik wordt sowieso niet echt dik...hoeveel ik ook eet, boven de 14% vet ben ik nog nooit geweest.

lekkere squats man!, hoe diep ga je?

Net niet full...

Nee al hele tijd niet meer. Binnekort misschien weer eens voor de verandering.

aha jij ooK? Waar voel je de pijn in je rug? IKonderrug, bij mn stuitje, heb besloten 1 maand niet of rustig te squaten, ivm die rug, ooK geen zware lifts voor mij..

In de hele onderrug...niet alleen bij het stuitje.

Vandaag trouwens lekker een rustdag gepakt. Even onder de zonnebank geweest, naar de kapper geweest en verder niet veel uitgevoerd.

Voeding vandaag:

1. Shake + 5 boterhammen met stroop en kaas
2. 75gr rijst + ca 200gr kip
3. 75gr rijst + ca 200gr kip
4. 150gr rijst + ca 250-300gr gehakt
5. 25gr whey
6. 25 gr whey

Nu aan het eten: 125gr rijst + 8 boterhammen met omelet + 150gr bief

Daarna douchen, bakje kwark achterover gooien en dan mn nest in.

Laatst bewerkt:
Zou niet squate in de smith,dan heb je geen bewegingsvrijheid!Denk dat je dan helemaal je rug verdoet,alhoewel je best leuke gewichten pakt voor iemand met rug klachten

Hoe krijg je zoveel rijst binnen? Of is het na het koken gewogen? En witte of zilvervliesrijst? :p

Rijst is ongekookt gewogen. Als het ff teveel wordt spoel ik het gewoon weg met water :D

Ik eet het ook droog. Misschien 1-2 keer per week doe ik er een stuk of 12 van die kipsatetjes incl saus bij van de Aldi of Lidl. Verder dus gewoon droog.

Die maaltijd van net was wel heftig...geen idee hoeveel kcal het was maar ik zit propvol!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven