- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je rust al geprobeerd? Anders haal je de zwaarste belastende dingen zoals squat er uit en doe je even alleen assistance?
Succes iig met je rug..
Maar het ligt denk ik echt aan de Omnadren...hoe dat precies de pijn veroorzaakt weet ik ook niet. Wellicht dat er wat zenuwen worden afgeknelt door evt vocht in de onderrug? Of natuurlijk gewoon een onderrug die door het minste op geringste oppompt...wie zal het zeggen.zieke squats
dat last van mijn onderrug tijdens beentraining heb ik dus ook elke keer. En iedereen denkt dat ik grapjes maak....
Rust heb ik meer dan genoeg voor de benen...doe ze meestal maar 1x in de 2-3 weken. Ga ze nu wel weer wekelijks aanpakken onder het motto no pain no gainMaar het ligt denk ik echt aan de Omnadren...hoe dat precies de pijn veroorzaakt weet ik ook niet. Wellicht dat er wat zenuwen worden afgeknelt door evt vocht in de onderrug? Of natuurlijk gewoon een onderrug die door het minste op geringste oppompt...wie zal het zeggen.
Iig bedankt...
Dan moeten ze het zelf maar eens meemaken...praten ze wel anders.
Gewicht met squats is idd niet slecht...als ik nu ook nog zo'n benen als jou had zou het helemaal goed zijn, was mn lichaam toch weer net iets beter in verhouding. Ruilen??

Spotter stond erachter maar heeft niks meegeholpen. Hadden er waarschijnlijk nog wel 2 ingezeten, zker met een lichte spot. Had na die set wel opeens koppijn...hoofd sprong ook bijna uit elkaar haha.zelfde als mij doen, lekkere speklaag er overheen eten![]()
Ik wordt sowieso niet echt dik...hoeveel ik ook eet, boven de 14% vet ben ik nog nooit geweest.aha jij ooK? Waar voel je de pijn in je rug? IKonderrug, bij mn stuitje, heb besloten 1 maand niet of rustig te squaten, ivm die rug, ooK geen zware lifts voor mij..
Hoe krijg je zoveel rijst binnen? Of is het na het koken gewogen? En witte of zilvervliesrijst?![]()
75g rijst (ongekookt) is toch echt niet veel? Beetje saus erbij en je hebt dat zo binnen.
Saus, daar doe ik niet aan mee