Fitness Seller

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
gister log aangemaakt en nu al 6 pagina's vol!
echt een super fysiek heb je Rob en dat met 22 jaar al, zullen je niet veel na doen.
hoelang heb je trouwens natural getraint, lijkt me niet dat je al meteen bent gaan kuren 5jaar geleden.

Abbo op dit log, en serieuze gewichten hier! SICK

Heb 2 jaar natural getraint...had dus uiteraard nog veel meer ingezeten zonder AS maar ik heb er echt geen spijt van.

Dus dit doe jij op 5 jaar tijd?!

:eek:

Blijkbaar ;)

Hoef je toch ook niet over te liegen. Iedereen die verstand heeft van bb weet toch wel dat ik niet naturel ben. Maar wil wel ff benadrukken dat ik echt geen grootverbruiker ben. Ik kuur meestal maar 1 keer per jaar. De off periode die ik nu heb gehad is de kortste (5 maanden). Normaal heb ik altijd ca 7-8 maanden off time gehanteerd. Feit is wel dat ik in die periode alleen maar achteruit ga, wat natuurlijk ook logisch is.

Toen je pas begon met kuren was dit toch wel meer dan 1 keer per jaar, of zie ik dat verkeerd?

Ja als je heel precies gaat zijn zal het op iets meer dan 1 keer per jaar uitkomen...schat zo'n 3 keer in 2 jaar als je er rekening mee houd dat de off periodes ca 6-8 maanden zijn. Het is niet dat ik het allemaal ga bijhouden in een dagboek dus ik kan ook alleen maar schatten.

Laatst bewerkt:
Ah ok. Ik ging er van uit dat je voor jouw fysiek toch al een tiental kuren achter de rug moest hebben... Maar ik geloof je wel :)

Ah ok. Ik ging er van uit dat je voor jouw fysiek toch al een tiental kuren achter de rug moest hebben... Maar ik geloof je wel :)

Het is wel duidelijk dat deze kerel geweldig op AAS reageert. Een ander zou inderdaad misschien tientallen kuren nodig hebben inderdaad.

Ik neem abbo Rob, toch wel 1 van de vetste fysieken op DBB!

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Btw he, train je nu wel wekelijks benen? Omdat je toen toch een periode benen maar 1 keer per 2 a 3 weken trainde?

Ok. Vandaag was het dus schouderdag....

Ff paar setjes opgewarmt aangezien het ****ing koud was....

Military press (in smith)
15x 60kg
12x 80kg
10x 120kg
8x 130kg

Rear lateral raise (staand, voorovergebogen)
15x 18kg
12x 24kg
10x 26kg
8x 28kg
6x 30kg

DB side raise (one arm)
15x 18kg
12x 24kg (licht)
10x 28kg
8x 30kg
6x 34kg

Rear lateral raise op machine
15x 50kg
12x 65kg (fullstack)
10x 65kg + 10kg dumbbell
(10 sec rust)
8x 35kg

Barbell shrugs
20x 60kg
16x 100kg
12x 140kg
8x 180kg
(10 sec rust)
10x 100kg

Front cable raise (one arm)
12x 27.5kg
10x 32.5kg
8x 37.5kg

Side raise zittend op rechtstaand stoeltje (super strict en langzaam)
12x 16kg
(10 sec rust)
10x 14kg
(10 sec rust)
10x 10kg

Dumbbell shrugs
16x 38kg (zwaarste db, dus dan maar wat meer reps)
15x 38kg
12x 38kg

Schouders zaten VOL...

Nu snel wat eten maken, 125gr rijst + 175gr bief + 3 hele eitjes

ik moet wel zeggen
dat je een bikkel-training heb neergezet
je schouders zien er ook goed uit
mooi man

ik moet wel zeggen
dat je een bikkel-training heb neergezet
je schouders zien er ook goed uit
mooi man

ik doe zelf maar 6 setjes schouders...:o

rob, hoeveel van die setjes schouders doe jij tot failure, alleen de laatste of allemaal?

Laatst bewerkt:
In feite allemaal. Maar zou dit niet zomaar gaan overnemen..wat voor mij werkt hoeft nog altijd niet voor jou te werken.

Wat ik wel weet is dat mijn schouders zijn pas echt gaan groeien sinds ik er veel meer voor ben gaan doen. Deed tot een klein halfjaartje terug bv maar 1 oefening voor de achterkant schouder. Sinds ik 2 oefeningen ben gaan doen (beide tot failure) zijn deze perfect bijgetrokken.

Gewoon veel proberen, dan kom je er uiteindelijk vanzelf wel achter wat voor jou eigen lichaam het beste werkt.

In feite allemaal. Maar zou dit niet zomaar gaan overnemen..wat voor mij werkt hoeft nog altijd niet voor jou te werken.

Wat ik wel weet is dat mijn schouders zijn pas echt gaan groeien sinds ik er veel meer voor ben gaan doen. Deed tot een klein halfjaartje terug bv maar 1 oefening voor de achterkant schouder. Sinds ik 2 oefeningen ben gaan doen (beide tot failure) zijn deze perfect bijgetrokken.

Gewoon veel proberen, dan kom je er uiteindelijk vanzelf wel achter wat voor jou eigen lichaam het beste werkt.

thanks, had een artikel gelezen dat idd tot failure (en verder) beter werkt dan net stoppen voor failure voor spiergroei. (heb ik het altijd goed gedaan:))
tuurlijk kan jij meer sets aan tot failure dan ik, jij hersteld veel beter..

Heej Rob, what about the legs? 1 keer per week? Of nog steeds 1 keer per 2-3 weken?

1 keer in de 2-3 weken...mede door een zeer pijnlijke onderrug. Maar m'n rug voelt nu alweer een stuk beter aan...als het squatten vandaag lekker gaat zal ik ze weer elke week gaan aanpakken.

Zometeen dus quads en kuiten trainen. Hams doe ik deze week wel bij de rug.

En kuiten? Ook 1 keer in de 2-3 weken? Of die wel op regelmatige basis?

Ook ja. Maar vanaf nu gaat daar verandering in komen.

Training van vandaag (alleen quads ivm tijdgebrek)...kort maar krachtig.

Squat
16x 60kg
15x 100kg
12x 140kg
8x 180kg
6x 200kg
8x 140kg
10x 100kg

Enorme last van mn onderrug weer...toch doorgezet. Na het laatste setje met 100kg wel 10min rust gepakt want ik kon niet eens meer staan.

Leg extension als afmaker (dropsets met steeds 10-20 sec rust).
15x 40kg
12x 35kg
10x 30kg
9x 30kg
8x 25kg
8x 20kg

Quads lekker vol. Liep als een pinguin weer naar buiten.

Laatst bewerkt:
Vaag man van die onderrug, zo zie je maar weer dat je gewoon door de ijzergod gestraft wordt.

Blesure gehad? Of doordat je gewichten in een korte periode veel omhoog gingen?

Nog ff over de mp :P Met de smith ben je sterker dan los? Met die smith machine kan ik juist veeel minder dan los.

Niet zover ik weet. Heb er normaal ook geen last van. Pas sinds ik ca 4 weken terug met een kuurtje was begonnen is het gekomen. Ben nu al dik 2 weken gestopt ivm bijwerkingen maar is nog steeds niet weg. Zal wel komen omdat de lange esters in de Omnadren nog aan het werken zijn. Andere reden kan ik iig niet bedenken.

Ben zover ik weet idd sterker in de smith...puur omdat ik die oefening altijd gedaan heb. Losse MP heb ik pas 2-3 keer gedaan in de 5 jaar die ik train.

Laatst bewerkt:
Ook ja. Maar vanaf nu gaat daar verandering in komen.

Training van vandaag (alleen quads ivm tijdgebrek)...kort maar krachtig.

Squat
16x 60kg
15x 100kg
12x 140kg
8x 180kg
6x 200kg
8x 140kg
10x 100kg

Enorme last van mn onderrug weer...toch doorgezet. Na het laatste setje met 100kg wel 10min rust gepakt want ik kon niet eens meer staan.

Leg extension als afmaker (dropsets met steeds 10-20 sec rust).
15x 40kg
12x 35kg
10x 30kg
9x 30kg
8x 25kg
8x 20kg

Quads lekker vol. Liep als een pinguin weer naar buiten.

Heb je rust al geprobeerd? Anders haal je de zwaarste belastende dingen zoals squat er uit en doe je even alleen assistance?

Succes iig met je rug..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven