Fitness Seller

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
wat een gezeur over een paar squats zeg. Gewoon squatten op een manier waar jij je goed bij voelt. En vooral niet naar die pl'ers luisteren, de meeste van die gasten zoeken alleen maar iets om over te zeuren.

Laatst bewerkt:
Je squats waren boven parallel en dieper dan een halve squat.
Voor pling is het k*t voor bbing werkt het (en een hoop andere sporten...sprinters doen vaak ook boven parallel squats).
Imo niks mis mee, zolang het maar duidelijk is dat het ietsje boven parallel is en er bv geen full squat naam aan word gekoppeld...
Je bent een sterke gozer no doubt...maar tis altijd goed om filmpjes te maken van je lifts en terug te kijken! Film die squat is van de zijkant op dijbeen hoogte! Zo kan je het best de diepte beoordelen.

Die squats bij die wedstrijd waren idd hoge squats...zeker voor iemand met fouads lengte...maarja...
Succes met je cut en we wachten je komende filmpjes met plezier af!

Mij was altijd bekend dat het nuttigen van veel dierlijke eiwitten voor verzuring kan zorgen, ze onttrekken mineralen en verzwakken de botten. Groente en fruit zijn alkalisch en gaan dit tegen, deze zijn basevormend. De zuren die bij de afbraak van dierlijke eiwitten vrijkomen worden geneutraliseerd door ook calcium uit de botten te onttrekken. Eiwitrijke voeding heeft nogal een invloed op je kalkvoorraad.

Er zullen vast wel meer factoren mee spelen maar het eten van groente en fruit vind ik toch wel erg belangrijk in een schema, vroeg mij dus af of hij ze gewoon weg niet at of ze vergeten was te vermelden.

Je hebt het over de vrijkoming van ammonia bij de afbraak van eiwitten.
Het is al in een aantal onderzoeken aangetoond dat de schade van ammonia in een hoog eiwit-dieet bij o.a de nieren overrated is.

Dat verhaal van die die ontrekking van calcium ken ik niet. Je zou als tegenargument kunnen geven dat een bodybuilding dieet juist relatief veel calcium bevat en daarnaast heeft krachttraining een (zeer) positieve invloed op de botsamenstelling.

@ Rob; goddamn wat een brutale schoudertraining!

Ja de schouders gingen wel lekker. Hoop wel dat ik nog een heel klein beetje kracht kan winnen in de cut, maar ben er bang voor. Maakt verder ook niet zo heel veel uit...het doel waar ik me nu volledig op ga richten is rond de 100kg met 6%, en dat ga ik halen ook. Calorieën zijn verlaagd en vanaf morgen gaan er vetverbranders in...ben benieuwd.

Wilde vandaag trouwens gaan trainen om 19u maar toen ik net wilde vertrekken belde mn vriendin dat ze nog ff wilde langskomen voordat ze moest werken. Behoorlijk irritant, maar nee zeggen is ook weer zoiets. Achja...dan gaan we morgen maar he...heb ik wel een mooie smoes om niet de stad met haar in te gaan morgenmiddag. Mn ballen vriezen er zowat af, mij niet gezien.

Laatst bewerkt:
Ja de schouders gingen wel lekker. Hoop wel dat ik nog een heel klein beetje kracht kan winnen in de cut, maar ben er bang voor. Maakt verder ook niet zo heel veel uit...het doel waar ik me nu volledig op ga richten is rond de 100kg met 6%, en dat ga ik halen ook. Calorieën zijn verlaagd en vanaf morgen gaan er vetverbranders in...ben benieuwd.

Wilde vandaag trouwens gaan trainen om 19u maar toen ik net wilde vertrekken belde mn vriendin dat ze nog ff wilde langskomen voordat ze moest werken. Behoorlijk irritant, maar nee zeggen is ook weer zoiets. Achja...dan gaan we morgen maar he...heb ik wel een mooie smoes om niet de stad met haar in te gaan morgenmiddag. Mn ballen vriezen er zowat af, mij niet gezien.

Dan koop je ballenwarmers á 150€.

Waar krijg ik die?

Die hebben ze niet in jouw maat, xs is de kleinste die ze hebben.

Verstandige keuze om geen bullshit activiteiten als winkelen te doen, beter binnen blijven en je handen warmen aan een warme kom vol met rijst en kip.

wat ga je pakken? Neem aan dat je het niet over caffeine caps of stackers hebt ;)

Denk dat ik eerst begin met Clenbuterol. Dit ga ik om de 2 weken waarschijnlijk afwisselen met ECAY stack. Misschien ook nog T3 erbij in een later stadium...dan gaat het keihard.

Laatst bewerkt:
Denk dat ik eerst begin met Clenbuterol. Dit ga ik om de 2 weken waarschijnlijk afwisselen met ECAY stack. Misschien ook nog T3 erbij in een later stadium...dan gaat het keihard.

nice, ben benieuwd hoe het zal gaan.

op hoeveel mcg ga je clen houden? En hoe lang geef je jezelf om op de 6% te komen?

efedrine en clen zijn toch dezelfde receptoren?

nice, ben benieuwd hoe het zal gaan.

op hoeveel mcg ga je clen houden? En hoe lang geef je jezelf om op de 6% te komen?

Clen op max 60mcg per dag...3 tabs dus. Hoop dat ik binnen 12 weken op 6% sta, moet goed te doen zijn.

efedrine en clen zijn toch dezelfde receptoren?

Geen idee, weet wel dat het gewoon super werkte vorig jaar. En in ECAY zit niet alleen ephi natuurlijk.

Clenbuterol heeft toch wel een heel andere werking voor mijn gevoel. Wordt er ook altijd een stuk sterker van en lekker hard. Uithoudingsvermogen gaat bij mij ook heel goed vooruit bij het gebruik van Clen. Vind het echt goed spul...maar je moet niet te gek gaan doen met de dosering, is imo ook nergens voor nodig. Zelfde met T3...zie sommige jongens +100mcg per dag pakken. Ik pak max 50mcg per dag en dat werkt perfect.

Laatst bewerkt:
Clen op max 60mcg per dag...3 tabs dus. Hoop dat ik binnen 12 weken op 6% sta, moet goed te doen zijn.

Geen idee, weet wel dat het gewoon super werkte vorig jaar. En in ECAY zit niet alleen ephi natuurlijk.

waarom zo laag dan? Bang voor sides? Wat ik trouwens wel begrijp, als dat zo is.

En dat klopt, clen en ephi werken op dezelfde receptoren daarom niet samen nemen aangezien je dan te veel neemt.

Ook ja...maar is ook nergens voor nodig. Vind dat veel jongens overdrijven met de doseringen. Pakte vorig jaar 60mcg clen + 50mcg t3 en dat is imo de beste combo als je heel snel droog wilt worden. Zul je trouwens wel niet zonder ondersteuning moeten nemen aangezien de kans dan groot is dat je ook VVM moet inleveren.

Laatst bewerkt:
Ook ja...maar is ook nergens voor nodig. Vind dat veel jongens overdrijven met de doseringen. Pakte vorig jaar 60mcg clen + 50mcg t3 en dat is imo de beste combo als je heel snel droog wilt worden.

ik denk dat als je alleen clen als burner wilt gebruiken je op een hogere dosis echt goede resultaten kan behalen. Je moet alleen bereid zijn die sides te accepteren. Vanaf 120mcg is het knallen.

Maar een combi van t3 en clen is zeker goed genoeg, helemaal met een strakke cut-dieet.

Laatst bewerkt:
Precies, daarom hoef ik het niet hoger te doseren. Ik kom altijd al heel makkelijk onder de 10% zonder enige vorm van cardio. Wanneer ik er nog 3-4 keer per week cardio aan toevoeg zal ik ook wel redelijk snel op 6% zitten.

Rob, wat vind je van stackers met ephedra?

Normale old skool cardio of HIIT cardio?

Terug
Naar boven