Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leefde toen zowat op eiwitten only met als gevolg dat mijn libido razendsnel ondermaats werd 

Post je nog pics van hoe je er nu bij staat? Eet je trouwens ook helemaal geen groentes en fruit? Met het oog op verzuring..
zou je kunnen uitleggen waarom je 1 eetlepel lijnzaadolie neemt ipv bijvoorbeeld 3 eetlepels olijfolie??Mijn voedingsschema ziet er trouwens vanaf nu ongeveer zo uit:
1) 60gr whey + 3 boterhammen met kipfilet + 5 visolie caps
2) 50gr rijst + 200gr kip
3) 50gr rijst + 200gr kip + eetlepel olijfolie
4) 500gr kwark + 5 visolie caps
5) 75gr rijst + 150gr biefstuk + 1 heel ei + 2 eiwitten
6) 60gr whey + 60gr dextrose + glutamine
7) 75gr rijst + 150gr kip + 1 heel ei + 2 eiwitten + eetlepel lijnzaadolie
8) 500gr kwark + eetlepel olijfolie
De rijst in maaltijd 5 en 7 zal ik afwisselen met bv spaghetti of macaroni.
Verder heb ik nog 3 potjes EAS van XXL Nutrition thuis staan maar denk dat ik die pas ga pakken wanneer ik weer onder de 10% kom.
zou je kunnen uitleggen waarom je 1 eetlepel lijnzaadolie neemt ipv bijvoorbeeld 3 eetlepels olijfolie??
ik neem namelijk weleens eetlepel olijfolie maar nooit naar lijnzaadolie gekeken ben wel benieuwd wat voor toegevoegde waarde dat heeft?

Vandaag schouders getraint. Helaas geen losse MP kunnen doen omdat een of andere klojo perse moest squattenFilmpje daarvan blijf ik jullie dus schuldig (komende week).

Dat nog niet eens. En dan zegt die kerel maar steeds dat hij een hele tijd terug ook +200kg in setjes squatte....laat me niet lachen.

Haha roidboy
Ten eerste zijn het gewoon goede diepe squats...heb ik gezegd dat het FULL squats zijn? Volgens mij niet. Daarbij staat de spotter erachter voor als ik het gewicht niet meer omhoog zou kunnen krijgen...hij heeft totaal niks geholpen.
Ik hou ook van jou hoor. xxx
!
Het maakt niet uit dat je quarter squats doet, maar waarom je nu blijft beweren dat ze goed diep zijn verbaasd me wel. Ik snap de hele discussie niet, je bent toch geen pl'r?
Ben toch ook wel erg benieuwt naar je quarter mp's!