Fitness Seller

Log Rob S.

Post je nog pics van hoe je er nu bij staat? Eet je trouwens ook helemaal geen groentes en fruit? Met het oog op verzuring..

• Topic Starter Topic Starter
Zal kijken of ik nog wat foto's maak dit weekend. Lust geen groente en fruit...enige wat ik af en toe eet is een appel en spinazie.

mooi zo Rob!

dus voor de cut doe je op het eerste zicht gewoon carbs naar beneden en vetten omhoog..
Pas je je training ook aan? meer reps, intensiviteit, volume?
die eas van xxl neem je dan waarschijnlijk na de training ipv dextrose?
ga in maart ook nog eens in de cut, ALS ik voldoende hersteld ben tegen dan alleszins.
ga dit keer ook eens niet dezelfde fout maken als vorig jaar en de vetten mee verhogen :) leefde toen zowat op eiwitten only met als gevolg dat mijn libido razendsnel ondermaats werd :D

Zolang je Testosteron binnen krijgt zal je je toch niet druk hoeven maken over je libido haha. Ik verhoog idd de vetten en verlaag de kh. Eiwitten zat ik al hoog genoeg mee dus daar verander ik niks aan. Heel simpel maar het werkt voor mij perfect. Pas zodra ik weer op dat vetpercentage van vorige zomer stond zal het moeilijker worden...kom er niet onderuit om cardio te gaan doen deze keer ;)

Laatst bewerkt:

Mij was altijd bekend dat het nuttigen van veel dierlijke eiwitten voor verzuring kan zorgen, ze onttrekken mineralen en verzwakken de botten. Groente en fruit zijn alkalisch en gaan dit tegen, deze zijn basevormend. De zuren die bij de afbraak van dierlijke eiwitten vrijkomen worden geneutraliseerd door ook calcium uit de botten te onttrekken. Eiwitrijke voeding heeft nogal een invloed op je kalkvoorraad.

Er zullen vast wel meer factoren mee spelen maar het eten van groente en fruit vind ik toch wel erg belangrijk in een schema, vroeg mij dus af of hij ze gewoon weg niet at of ze vergeten was te vermelden.

Ken deze theorie niet maar neem aan de het juist is?

Volstaat aanvulling met calcium en magensium tabletten niet dan.
Dat doe ik namelijk om verzuring tegen te gaan en het werkt goed.

Mijn voedingsschema ziet er trouwens vanaf nu ongeveer zo uit:

1) 60gr whey + 3 boterhammen met kipfilet + 5 visolie caps
2) 50gr rijst + 200gr kip
3) 50gr rijst + 200gr kip + eetlepel olijfolie
4) 500gr kwark + 5 visolie caps
5) 75gr rijst + 150gr biefstuk + 1 heel ei + 2 eiwitten
6) 60gr whey + 60gr dextrose + glutamine
7) 75gr rijst + 150gr kip + 1 heel ei + 2 eiwitten + eetlepel lijnzaadolie
8) 500gr kwark + eetlepel olijfolie

De rijst in maaltijd 5 en 7 zal ik afwisselen met bv spaghetti of macaroni.

Verder heb ik nog 3 potjes EAS van XXL Nutrition thuis staan maar denk dat ik die pas ga pakken wanneer ik weer onder de 10% kom.
zou je kunnen uitleggen waarom je 1 eetlepel lijnzaadolie neemt ipv bijvoorbeeld 3 eetlepels olijfolie??
ik neem namelijk weleens eetlepel olijfolie maar nooit naar lijnzaadolie gekeken ben wel benieuwd wat voor toegevoegde waarde dat heeft?

Het heeft beide weer een andere positieve werking op o.a. een aantal organen en processen in het lichaam. Google is your friend.

Waarom ik maar 1 x lijnzaadolie pak is omdat ik dat dus echt de goorste troep vind die ik heb gehad. Die nasmaak is echt zo ranzig.

Laatst bewerkt:
zou je kunnen uitleggen waarom je 1 eetlepel lijnzaadolie neemt ipv bijvoorbeeld 3 eetlepels olijfolie??
ik neem namelijk weleens eetlepel olijfolie maar nooit naar lijnzaadolie gekeken ben wel benieuwd wat voor toegevoegde waarde dat heeft?

google --> lijnzaadolie

rofl same time rob:D

Lekker getrained rob. Damm die MP in smith die is wel hard. Ik krijg al commentaar als ik 1 keer in de smith squat xD

Dat nog niet eens. En dan zegt die kerel maar steeds dat hij een hele tijd terug ook +200kg in setjes squatte....laat me niet lachen.

Laatst bewerkt:
Haha roidboy :roflol:

Ten eerste zijn het gewoon goede diepe squats...heb ik gezegd dat het FULL squats zijn? Volgens mij niet. Daarbij staat de spotter erachter voor als ik het gewicht niet meer omhoog zou kunnen krijgen...hij heeft totaal niks geholpen.

Ik hou ook van jou hoor. xxx

Het maakt niet uit dat je quarter squats doet, maar waarom je nu blijft beweren dat ze goed diep zijn verbaasd me wel. Ik snap de hele discussie niet, je bent toch geen pl'r?
Ben toch ook wel erg benieuwt naar je quarter mp's ;)!

Ik vond ze zeker diep genoeg, zal dan tussen quarter en parallel inzitten. Ben idd geen powerlifter haha. Zoals ik zei zal ik volgende week fullsquats doen en kijken hoeveel kg ik daarmee pak.
MP zijn gewoon heel strict uitgevoerd...op een paar cm na geen full rom. Als ik hem echt helemaal laat zakken tot op de borst dan krijg ik flinke last aan mn schouders, scheelt denk ik 2 vingers. Volgende week filmpje ;)

Laatst bewerkt:
Het maakt niet uit dat je quarter squats doet, maar waarom je nu blijft beweren dat ze goed diep zijn verbaasd me wel. Ik snap de hele discussie niet, je bent toch geen pl'r?
Ben toch ook wel erg benieuwt naar je quarter mp's ;)!

Voor quarter zou ik toch wat minder diep zakken hoor, dus quarter vind ik beetje overdreven

Terug
Naar boven