MuscleMeat

Log Rob S.

Misschien paar idee'tjes die ik soms toepas:
- Zelf tomatensoep maken en als saus gebruiken.
- oregano, curry, look of andere kruiden over je rijst.
- Sambal/ketchup door je rijst.

Qua kcal nagenoeg verwaarloosbaar allemaal, maar het maakt het een stuk smakelijker en minder droog.

Maar je doet natuurlijk wat je wilt hé, jij bent hier het beest :D

Of groenten erdoor, is niet hetzelfde als saus maar het maakt het wel een stuk smaakvoller dan droge rijst of pasta
At nooit groente maar nu vooral voor de smaak :D

Even je logje door gespit, wel gaaf met die filmpjes motiveert enorm :thumbs:
Blijf je volgen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag schouders getraint. Helaas geen losse MP kunnen doen omdat een of andere klojo perse moest squatten :rolleyes: Filmpje daarvan blijf ik jullie dus schuldig (komende week).

Smith MP press
12x 65kg
10x 110kg
6x 130kg
5x 130kg

DB side raise (one arm)
12x 22kg
10x 26kg
8x 30kg
6x 34kg

DB rear lateral raise
12x 18kg
10x 24kg
8x 28kg
7x 30kg

Cable side raise
12 x 22,5kg
10x 27,5kg
8x 32,5kg

Barbell shrugs in smith
15x 65kg
12x 100kg
10x 120kg
8x 140kg
6x 180kg

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Trouwens...

DE CUT IS BEGONNEN!

Whaha die side raise ook, t*ring jantje wat sterk. Succes met de cut!

Jezus wat een gewichten hahahah..

Hard geknald man :thumbup:

Als ik je traps en de rest van je training bekijkt, had ik toch verwacht dat je shrugs hoger zouden zijn :p

Dik getraind kerel, succes met de cut !
(zal wel niet makkelijk zijn ivm hongergevoel nu je net je fuel hebt verhoogd)

Brute training, zeer netjes

Vandaag schouders getraint. Helaas geen losse MP kunnen doen omdat een of andere klojo perse moest squatten :rolleyes: Filmpje daarvan blijf ik jullie dus schuldig (komende week).

Smith MP press
12x 65kg
10x 110kg
6x 130kg
5x 130kg

DB side raise (one arm)
12x 22kg
10x 26kg
8x 30kg
6x 34kg

DB rear lateral raise
12x 18kg
10x 24kg
8x 28kg
7x 30kg

Cable side raise
12 x 22,5kg
10x 27,5kg
8x 32,5kg

Barbell shrugs in smith
15x 65kg
12x 100kg
10x 120kg
8x 140kg
6x 180kg

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Trouwens...

DE CUT IS BEGONNEN!

mooi woord... cut!

wat een zieke gewichten bij de raises...
snap ik echt geen cut van, ik kom aardig in je buurt met bankdrukken (setjes met 130 kg) maar ben ver uit de buurt met je raises...:(

Hahaha, lkkre training weer man. Waar jij side raises mee doet, doe ik seated dumbbell presses mee. What the ****!

Toch maar besloten om te gaan cutten? Vanwaar?

Als ik je traps en de rest van je training bekijkt, had ik toch verwacht dat je shrugs hoger zouden zijn :p

Dik getraind kerel, succes met de cut !
(zal wel niet makkelijk zijn ivm hongergevoel nu je net je fuel hebt verhoogd)

Kan misschien komen omdat ik traps helemaal niet vaak train...maar ben er idd niet zo heel sterk ik blijkbaar.

Hongergevoel zal wel meevallen...je lichaam past zich toch erg snel aan. Weet ook nog niet of ik lang met Omnadren en NPP doorga, denk het eerlijk gezegd van niet. Ga denk ik snel over op Primobolan en een heel lichte dosering Test E (125mg of 250mg pw).

mooi woord... cut!

wat een zieke gewichten bij de raises...
snap ik echt geen cut van, ik kom aardig in je buurt met bankdrukken (setjes met 130 kg) maar ben ver uit de buurt met je raises...:(

Ben aardig sterk in de schouders..iemand anders zal in een andere spiergroep weer wat sterker zijn ;)

Hahaha, lkkre training weer man. Waar jij side raises mee doet, doe ik seated dumbbell presses mee. What the ****!

Toch maar besloten om te gaan cutten? Vanwaar?

Al dat eten komt me echt de keel uit...en ik vind mezelf ook echt te zwaar worden, dat merk je wel.

Daarom maar alvast begonnen met de cut naar 6-7%. Zo laag ben ik nog nooit geweest (ja vroeger toen ik ecto was), dus weet ook niet hoelang ik hiervoor moet gaan uittrekken. Ik hoop dat het in 12-15 weken lukt.

Laatst bewerkt:
Even voor de beeldvorming, hoe lang train je eigenlijk al? En van wat voor gewicht kom je? Heb je eventueel before foto's?

Wat zijn je stats nu dan Rob?

1.80m, 112-113kg, 12-13%.

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Even voor de beeldvorming, hoe lang train je eigenlijk al? En van wat voor gewicht kom je? Heb je eventueel before foto's?

Ik train nu iets meer dan 5 jaar en kom van rond de 60kg. Before foto's staan hier ergens, zal er ff eentje zoeken.

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

2uh60k5.jpg

:roflol:

2uh60k5.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zieke progressie als je het zo ziet. Thumbs up :thumb:

Whaha die eerste foto...
Echt een hele zieke progressie netjes man!!

Mijn voedingsschema ziet er trouwens vanaf nu ongeveer zo uit:

1) 60gr whey + 3 boterhammen met kipfilet + 5 visolie caps
2) 50gr rijst + 200gr kip
3) 50gr rijst + 200gr kip + eetlepel olijfolie
4) 500gr kwark + 5 visolie caps
5) 75gr rijst + 150gr biefstuk + 1 heel ei + 2 eiwitten
6) 60gr whey + 60gr dextrose + glutamine
7) 75gr rijst + 150gr kip + 1 heel ei + 2 eiwitten + eetlepel lijnzaadolie
8) 500gr kwark + eetlepel olijfolie

De rijst in maaltijd 5 en 7 zal ik afwisselen met bv spaghetti of macaroni.

Verder heb ik nog 3 potjes EAS van XXL Nutrition thuis staan maar denk dat ik die pas ga pakken wanneer ik weer onder de 10% kom.

Laatst bewerkt:
****ing zieke shit hiero :D
Die gewichten, die progressie, die before pic, damn.

Je zal die eetlepels olie 3maal daags vast heerlijk vinden :kots:?:D

Haha nee tuurlijk niet. Gewoon in je mond gooien en direct erachteraan een glaasje water om de gore smaak mee weg te spoelen ;)

Haha nee tuurlijk niet. Gewoon in je mond gooien en direct erachteraan een glaasje water om de gore smaak mee weg te spoelen ;)

Hahaha, idd, ik heb dat ook een tijdje gedaan, en nog wat drupjes azijn erbij ook.
Om de schildklier wat te stimuleren. Maar na een tijdje kon ik het niet meer zien of ruiken :p

Terug
Naar boven