XXL Nutrition

Log Rob S.

1zlzzv6.jpg

Witte, daar kan nog wel 2 cm op. Ik denk ik zeg eens iets anders dan dikke arm, netjes, bruut en flinke arm.

Dammn, ik schakel weer een keer in op DBB en zie meteen dit geweld. Goed bezig Rob :thumb:

Beefcake!!! Bruut man.

BAM! echt een massieve arm rob, geen wonder dat je de contest 2009 won.

Goedzo nu nog fullbody pics ghehe :P

Haha waar koop jij je t-shirts?

verry nice :eyebrow:

Holy**** ;)

nice arm, maar als je toch een foto wilt posten; post eens een goede front double of een MM.

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad ben ik ook wel benieuwd naar...
doe eens 1 zonder shirt...

Die heb ik ook gemaakt...maar omdat ik mn telefoon moet vasthouden en aanspannen tegelijk krijg ik bijna nooit strakke foto's...zijn altijd wel iets wazig. Zal straks na het douchen nog een keer proberen.

Rij ik net naar de sportschool...sta ik voor een gesloten deur. K*tcarnaval.

Laatst bewerkt:
Indrukwekkend, die foto.

BeasT!

Sterke stoppels ook.

Die heb ik ook gemaakt...maar omdat ik mn telefoon moet vasthouden en aanspannen tegelijk krijg ik bijna nooit strakke foto's...zijn altijd wel iets wazig. Zal straks na het douchen nog een keer proberen.

Hahaha Limburg bro, kom toch lekker in Midden-Nederland wonen. It's all good:D

• Topic Starter Topic Starter
Ja daar zou ik wonen als ik was aangenomen op de HvA...helaas was ik net te laat. Misschien na de zomer...zie het wel ;)

Looking big !

Idd, monster arm trouwens echt niet normaal.

Echt goed zeg, ongelooflijk eigenlijk voor je leeftijd. Kan het kloppen dat je tri's wat achterlopen t.o.v. je biceps? Ze lijken op deze foto nog wel een beetje groter te kunnen namelijk.

Is jou lichaam helemaal in verhouding of zouden sommige spiergroepen nog bijgetrokken mogen worden?

Keep it up!!

Terug
Naar boven