MuscleMeat

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
Ja zijn idd de zwaarste. Weet zeker dat ik ook wel goed 50'ers had kunnen pakken als ze er waren. Dit is mede de reden dat ik er nu wel heel zeker van ben dat ik op zeer korte termijn ga overtstappen naar een andere sportschool.

Had deze al lang niet meer gedaan...en voor mij is seated DB press zonder twijfel de nr 1 oefening voor de voorste schouderkoppen.

Laatst bewerkt:
Ja zijn idd de zwaarste. Weet zeker dat ik ook wel goed 50'ers had kunnen pakken als ze er waren. Dit is mede de reden dat ik er nu wel heel zeker van ben dat ik op zeer korte termijn ga overtstappen naar een andere sportschool.

Had deze al lang niet meer gedaan...en voor mij is seated DB press zonder twijfel de nr 1 oefening voor de voorste schouderkoppen.

Snap ik, mijn gym is echt prima maar bij ons houd het op bij 52...hoe stom het ook klinkt maar wellicht stap ik over een half jaar ook over want met schouders zit ik nu ook al met paar reps op 52. Er is nog een gym in de plaats van mijn school waar ze tot 60gaan :)

Mijn voorkant schouders overheersen nu te veel maar de eerste paar jaar deed ik altijd dumbbell press, en als ik echt op plateau zat deed ik een tijdje MP's

Oeh in raalte gaan ze tot 71kg

Snap ik, mijn gym is echt prima maar bij ons houd het op bij 52...hoe stom het ook klinkt maar wellicht stap ik over een half jaar ook over want met schouders zit ik nu ook al met paar reps op 52. Er is nog een gym in de plaats van mijn school waar ze tot 60gaan :)

Mijn voorkant schouders overheersen nu te veel maar de eerste paar jaar deed ik altijd dumbbell press, en als ik echt op plateau zat deed ik een tijdje MP's

Onze gym is verre van prima te noemen. Het was er eerst al niet echt netjes maar nu begint het imo wel heel erg te worden. Wordt echt verwaarloosd. Betaal ik liever 20 euro per maand meer voor een fatsoenlijke sportschool.

Onze gym is verre van prima te noemen. Het was er eerst al niet echt netjes maar nu begint het imo wel heel erg te worden. Wordt echt verwaarloosd. Betaal ik liever 20 euro per maand meer voor een fatsoenlijke sportschool.

uiteraard man, mensen geven 100den euros uit aan eten, 100den aan supplementen, veel ook nog 100den aan aas en dan gaan ze naar een mindere gym omdat de ander 10e duurder is :roflol:

20e meer zou ik er graag voor over hebben, trainen blijft nog steeds het belangrijkste.

Haha ja precies...die 20 euro boeit me verder ook niet. Het is wel wellness maar dat boeit niet. Trainen genoeg jongens die wel wat serieuzer bezig zijn en ook de vrouw die daar achter de bar staat vind bodybuilding heel leuk. Kwam daar een paar maanden terug voor de eerste keer eens kijken...vroeg ze me of ik ook wedstrijden ging doen en dat ik haar dat dan zeker moest laten weten, ze vond het leuk om dan te komen kijken. Kende die hele vrouw niet haha. Leuk personeel daar. Zit wat dat betreft dus goed...het is iig echt geen healthcenter waar mensen je raar aankijken als je volop aan het trainen bent.

Laatst bewerkt:
Training van gisteren...eens een keer iets heel anders.

Decline benchpress in smith
10 x 60kg
6 x 100kg
6 x 120kg
6 x 140kg
3 x 160kg

Deadlift
10 x 60kg
6 x 100kg
6 x 140kg
6 x 180kg
4 x 200kg
2 x 220kg

Leg extenstion
12 x 30kg
6 x 50kg
6 x 60kg
6 x 70kg
4 x 80kg

Incline benchpress in smith
6 x 100kg
6 x 120kg
4 x 130kg
2 x 140kg

Squat
12 x 60kg
6 x 100kg
6 x 140kg
6 x 180kg
3 x 200kg

BB curls
10 x 30kg
6 x 60kg
5 x 65kg
4 x 70kg
6 x 55kg

Daarna nog 35min cardio gedaan....

Heerlijke training.

Laatst bewerkt:
Zeer apparte training rob. Doe je het vaker op die manier?

damn - halve fullbody workout en dan als vijfde oefeningen nog een squat van 200 kilo :eek: heavy Rob

Train normaal nooit zo...dit is de eerste keer en het beviel toch wel aardig goed. Misschien dat ik eens een tijdje meer powerlift gericht ga trainen...

Shit wat een training!

Ja was een goede training! Ga vanaf deze week ook weer een totaal ander aantal reps hanteren. Heb nu een tijdje best hoog gezeten...nu ga ik zitten op 2-8 reps. Gewoon max gewicht....meer krachtgericht dus. Ook wel eens leuk voor een paar weken.

1zlzzv6.jpg

Is er eigenlijk nog een keer een film gekomen van die massive MPs?

Nee maar komt nog wel...blijf mn log maar gewoon in de gaten houden dan zul je hem vanzelf een keer zien. MP heb ik maar 1 keer gedaan...binnekort weer.

Vetpercentage doet idd veel. Arm zal nu een 48.5cm koud zijn en groeien zal die niet meer aangezien ik aan het cutten ben. Als ik 47.5cm over hou bij 6% ben ik tevreden.
Ik verlies tot nu toe zover ik weet en kan zien nog geen spiermassa zonder AS...heb sterk het idee dat de EAS en Clenbuterol hier een aardige rol in meespelen...maar kan ook best dat dat tussen mn oren zit ;)

Laatst bewerkt:
damn - das een flinke arm

Mooie kraan en een vuile washand... En owja... een gruwelijk arm ;)

Terug
Naar boven