XXL Nutrition

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
Op deze foto kan dat idd zo lijken...maar tri's lopen niet achter. Zal kijken of ik deze week ook ff een side triceps kan maken.
Nu op dit moment zijn de verhouding naar mijn idee bijna perfect. Sommigen zouden ws zeggen dat de benen nog iets groter mogen maar dat wil ik niet. Qua verhoudingen streef ik naar een fysiek als bv. Arnold....waarbij de benen in verhouding dus iets kleiner zijn dan het bovenlichaam.

Wat ik zelf wel nog iets wil verbeteren zijn mijn kuiten, borst en een heel klein beetje op de traps. Daar ben ik nu aan het werken....zal heel zeker voor de zomer precies naar mijn wens zijn ;)

Laatst bewerkt:
vind ik persoonlijk ook een stuk mooier...ben benieuwd naar grotere/betere foto's.

Leuk armpje:)

Nee hij is echt uber jongen!
wat meet je onderarm eigenlijk?

Heb echt geen idee...heb ik nog nooit gemeten.

RESPECT RESPECT RESPECT dat is het eerste wat in me opkomt!!!!!!! eve uit nieuwsgierigheid rob, wat voor opleiding wou je volgen op de hva?

ik zou een beetje oppassen met dit soort uitspraken bro, trust me, ik kan het weten.

OT: brutale trainingen weer. :bow:

Post eens een keer een fatsoenlijke pose foto, ben daar wel benieuwd naar man!

Ja ik heb het vandaag weer geprobeerd...maar alleen gaat het gewoon echt niet. Ergens deze week is de digi weer terug...daarop zit een zelfontspanner. De iPhone heeft gewoon een k*tcamera.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Training van vandaag. Zoals gezegd ga ik weer eens wat nieuws proberen....

Decline BP in smith
1 x 12 x 60kg
1 x 10 x 100kg
1 x 7 x 140kg
1 x 4 x 160kg

Hammer Strenght seated chest prest
1 x 10 x 120kg

Incline BP in smith
1 x 10 x 100kg
1 x 6 x 130kg

Decline DB press
1 x 10 x 40kg
1 x 8 x 40kg

Cable crossover
1 x 10 x 47.5kg (per kant)

DB curl
1 x 10 x 18kg
1 x 8 x 24kg

BB curl
1 x 10 x 40kg
1 x 6 x 55kg

Preacher curl
1 x 10 x 16kg
1 x 6 x 22kg

15 min rennen, 15 min fietsen.

repost: RESPECT RESPECT RESPECT dat is het eerste wat in me opkomt!!!!!!! eve uit nieuwsgierigheid rob, wat voor opleiding wou je volgen op de hva?

Sorry man overheen gekeken. Wilde Sport, Management en Ondernemen gaan doen.

1zlzzv6.jpg

48,5? had toch wel 50+ geschat!
Erg goed!

Wat is je lengte?

Dat zijn ongeveer de huidige stats ja...gewicht is net iets lager, 106.6kg.

t*ring dikke arm :D

Vandaag de beentjes aangepakt!

Leg extension
*1 x 12 x 40kg
*1 x 10 x 45kg
1 x 8 x 65kg
1 x 6 x 75kg

Leg press
*1 x 10 x 120kg
1 x 8 x 160kg
1 x 6 x 180kg

Squat in smith (below par met voeten stuk verder naar voren zodat je soort van hack squat krijgt)
*1 x 10 x 100kg
1 x 8 x 160kg
1 x 6 x 180kg

Leg curl
*1 x 12 x 35kg
*1 x 10 x 40kg
1 x 8 x 60kg
1 x 6 x 65kg

Standing single leg curl
1 x 8 x 15kg
1 x 6 x 20kg

20 min fietsen, 15min rennen. Wilde ook minimaal 20min rennen maar alle stroom viel uit...dus maar snel mn tas gepakt en weg daar.

Wat voor leg presses zijn dat, 180 graden of 45 graden?

Zijn die apparaten bij jullie zo zwaar ofzo, of doe je die oefeningen single leg? Want dat gewicht lijkt best laag itt je squats?

En train je altijd zo laat in de avonden, of post je het pas laat?

Brute gewichten hier.
Abonnementje!

Ik train altijd pas rond 19 of 20u.

En die leg press is enorm zwaar. Waarom weet ik niet...maar bij mn oude sportschool drukte ik al het dubbele, en dat is al heel wat jaartjes geleden ;)

Zelfde met de leg extension. Ook daar pakte ik op de oude sportschool jaren geleden al makkelijk 90-100kg.

Laatst bewerkt:
Ja ik dacht dat je ook iets van 6 * 180 squats maakte, dus vandaar. Hou je er eigenlijk rekening mee dat je je high carb dagen op een bepaalde training doet (benen/rug) of gewoon 3 af 1 op en normaal trainen?

Ja ik dacht dat je ook iets van 6 * 180 squats maakte, dus vandaar. Hou je er eigenlijk rekening mee dat je je high carb dagen op een bepaalde training doet (benen/rug) of gewoon 3 af 1 op en normaal trainen?

Hou ik geen rekening mee...energie heb ik voldoende zolang ik genoeg uurtjes slaap.

Ik heb wel gemerkt dat 1 hoge dag niet voldoende is. Ik ga dus 1.5 of 2 hoge dagen pakken.

Dit weekend na de 2e hoge dag en 2 junkmaaltijden zag ik er echt veeeeeeel beter uit dan tijdens de lage dagen en eerste hoge dag. Vandaar de keuze voor 2 hoge dagen.

Laatst bewerkt:
Ok. Ja ik heb eens ongeveer iets soortgelijks gedaan met refeeds. Beetje een soort van high kcal avond was dat. 2x per week na het trainen savonds zo veel mogelijk en bijna alleen maar carbs rammen. Ik deed dat altijd de avond voor ik benen en rug trainde, en dan merkte ik wel dat ik dan bij die trainingen veel energie had, dat werkte wel prima imo.

Terug
Naar boven