Fitness Seller

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
Ok. Ja ik heb eens ongeveer iets soortgelijks gedaan met refeeds. Beetje een soort van high kcal avond was dat. 2x per week na het trainen savonds zo veel mogelijk en bijna alleen maar carbs rammen. Ik deed dat altijd de avond voor ik benen en rug trainde, en dan merkte ik wel dat ik dan bij die trainingen veel energie had, dat werkte wel prima imo.

Ja als dat voor jou prima werkt moet je dat zeker blijven doen...ik merk eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil. Op de hoge dagen eet ik trouwens bij elke maaltijd kh. Meestal rond de 50-60gr maar kan soms ook best wat meer zijn.

Hier ook een SM&O'er. Dan komt er wel een beest naar de opleiding zeg :o

Denk dat ik er toch vanaf zie...zoniet zie je me vanzelf wel een keer lopen haha.

Laatst bewerkt:
Pittige beentraining! :D

Zou dit carb-cyclen ook iets zijn voor een clean bulk?

Ja zonder twijfel. Zou dan bv 4 hoge dagen gevolgd door 2 lage dagen doen. Ga ik zelf ook nog wel eens proberen.

Ik train altijd pas rond 19 of 20u.

En die leg press is enorm zwaar. Waarom weet ik niet...maar bij mn oude sportschool drukte ik al het dubbele, en dat is al heel wat jaartjes geleden ;)

Zelfde met de leg extension. Ook daar pakte ik op de oude sportschool jaren geleden al makkelijk 90-100kg.
Misschien dat het net zoals bij ons zo is dat het apparaat zelf zonder gewichten al een kilo of 50 weegt.

Schouders + buik (nadat ik eerst lekker bij de Griek ben gaan eten)

MP in smith
*1 x 12 x 60kg
*1 x 10 x 80kg
1 x 8 x 100kg
1 x 6 x 120kg

BB front raise
*1 x 10 x 40kg
1 x 6 x 60kg

Db side raise
*1 x 12 x 16kg
One arm db side raise
1 x 8 x 26kg
1 x 6 x 30kg

Bent over rear lateral raise
*1 x 12 x 18kg
1 x 10 x 22kg
1 x 6 x 26kg

Rope crunch
*1 x 20 x 30kg
*1 x 16 x 35kg
1 x 12 x 50kg
1 x 8 x 60kg

Hanging leg raise
1 x 20 x bw
1 x 18 x bw
1 x 12 x bw

Daarna nog 30 min gerent op de loopband.

Voeding van vandaag ook nog maar eens vermelden:

-200gr kip
-60gr rijst
-lepel olijfolie

-whey shake

-200gr kip
-lepel lijnzaad

-500gr kwark
-lepel olijfolie

-whey shake
-lepel olijfolie

-gegrilde kip + gyros + rijst

-whey shake + EAS + glutamine

-150gr kip
-60gr rijst
-lepel lijnzaad
-250gr kwark

Morgen nog 1 lage KH dag....zaterdag en zondag minimaal het dubbele aantal KH en 1 of 2 junkmaaltijden.

Laatst bewerkt:
mooie training! Zal ook een keer die bb front raise uitproberen.

kilootje kip per dag ja??

Zieke MP :eek: !

Doe je iets speciaals met die kip om het beetje lekker te maken, of gewoon droge kip weg rammen met olie?

Ennuh, wederom zieke schouder training man! :thumbs:

Ik doe er de laatste tijd altijd kipkruiden, nootmuskaat en klein beetje witte peper op.

Als ik 's avonds thuis kip eet ook bovenstaande, maar dan doe ik er tijdens het bakken nog wat extra pittige mosterd opsmeren. Moet wel een beetje lekker blijven he ;)

Haha, ja af en toe moet je gewoon even los gaan, en pittige mosterd saus mag daar niet bij ontbreken ;)

Respect baas dat je dit vol houdt. Zijn ze nog niet bij je langs geweest van de partij van de dieren om je te vragen als lijsttrekker?

die mp's slaan echt nergens op.

Haha, ja af en toe moet je gewoon even los gaan, en pittige mosterd saus mag daar niet bij ontbreken ;)

Respect baas dat je dit vol houdt. Zijn ze nog niet bij je langs geweest van de partij van de dieren om je te vragen als lijsttrekker?

Ja is miss toch max 10gr wat ik gebruik (miss nog niet eens 5gr)...ga ik me echt niet druk om maken. Misschien pas als ik op 8% sta ofzo...maar nu nog zker niet.

Ze zijn nog niet langsgeweest...misschien moet je eens een goed woordje voor me doen.

die mp's slaan echt nergens op.

Niet goed genoeg voor je? ;) Meer als dit zat er ook echt niet in. Kon er maar 4 alleen en bij de laatste 2 heb ik een heel lichte spot gehad.

Laatst bewerkt:
Daarom...stelt niks voor.

hey Rob, hoe staat het ervoor?

keep us posted!

Kortgezegd...k*t ;)

Terug
Naar boven