MuscleMeat

Log Rob S.

klinkt niet goed dan... veel sterkte alleszins ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nee idd. Toen ik je zaterdag zag voelde ik me al enorm rot. Heb t hele weekend bijna niks gegeten...niet goed. Gisteren weer proberen te trainen maar ben bij de 2e oefening gestopt. Totaal geen kracht en overal pijn...hou dus maar ff rust.

Blesure of ziek ofzo?

Allebei...had gisteren overal pijntjes dus dacht laat maar zitten. Verder voel ik me de hele dag moe...denk dat ik een klein griepje te pakken heb maar dat gaat vanzelf wel over.

K*t he, als er geen AAS door je aders vloeit:D

****ed baas! Naja, ff rusten, beterschap :thumbs:

K*t he, als er geen AAS door je aders vloeit:D

Haha nee vind ik helemaal niet erg. Probleem is alleen dat het nu veel moeilijker wordt om weer snel in goede vorm te komen. Als je aan de AS zit kan je zo een weekje vernken....zit er binnen een paar dagen toch weer bij. Dat is helaas nu niet het geval.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

****ed baas! Naja, ff rusten, beterschap :thumbs:

Thx komt goed man...vandaag lekker vroeg naar bed en hopen dat het morgen weer wat beter gaat.

Kleine week rust gehad....vandaag gaan we het weer eens proberen :D

Ben wel enorm plat...voor mijn gevoel nog nooit zo plat geweest, echt helemaal leeggetrokken. Is ook niet zo heel gek....heb nu 3 dagen alleen 's morgens maar iets van 40gr KH binnen gekregen.

Wat wel een feit is is dat het vetpercentage in die 3 dagen weer zeker lager is geworden. Zie het goed aan mn buik....de ''schelp'' aan de zijkant begint weer te komen...uit ervaring weet ik dan dat ik nu onder de 10% begin te komen. Vandaag en morgen weer een hoge KH dag...denk zeker 400gr per dag, dat heb ik wel nodig om weer wat voller te worden.

Kleine week rust gehad....vandaag gaan we het weer eens proberen :D

Ben wel enorm plat...voor mijn gevoel nog nooit zo plat geweest, echt helemaal leeggetrokken. Is ook niet zo heel gek....heb nu 3 dagen alleen 's morgens maar iets van 40gr KH binnen gekregen.

Wat wel een feit is is dat het vetpercentage in die 3 dagen weer zeker lager is geworden. Zie het goed aan mn buik....de ''schelp'' aan de zijkant begint weer te komen...uit ervaring weet ik dan dat ik nu onder de 10% begin te komen. Vandaag en morgen weer een hoge KH dag...denk zeker 400gr per dag, dat heb ik wel nodig om weer wat voller te worden.

Ik ben ook ****ing plat man. Had nog rijst en eieren op voor ik naar het winkelcentra van Utrecht ging. Damn, wat had ik een honger na amper een uurtje.

Haha is k*t he. Na gisteren ca 350gr KH te hebben gepakt een klein beetje voller, maar gewoon nog steeds plat. Vandaag maar proberen ca 450gr KH binnen te krijgen, en als ik dan nog geen vol gevoel heb morgen nog maar een hoge dag. Toen ik gisteren mn buik bekeek in de spiegel was ik wel erg tevreden....het begint nu echt te komen. Als ik zo doorga zal het denk ik nog een 5 weken duren voordat ik op 6% sta. Gewicht zit nu op 104,3kg terwijl ik enorm plat ben. Ik weet uit ervaring dat er na 2 dagen laden minimaal 1.5 tot 2kg bijkomt. Erg netjes dus...want dat zou betekenen dat ik nog altijd rond de 106kg zit.

Gisteren wel getraint maar niks bijzonders...

Pull ups
Lat pulley behind the neck
Rear delt machine
Front lat pulley met hammer grip
Seated rear delt raise
BB row

Laatst bewerkt:
Waarom laad je 2 dagen ipv niet gewoon 1 dag bv 800gram carbs?

Geen zin om in 1 keer zoveel carbs weg te vreten. Dit werkt perfect voor mij dus ga ik niks veranderen.

Jep ;) Dit is wat ik vandaag eet (op goede vetten en andere supplementen na):

- whey en 5 boterhammen met stroop
- 200gr kip en 75gr rijst
- 200gr kip en 75gr rijst
- 200gr kip en 100gr rijst
- 75gr dextrose voor training
- 75gr dextrose en whey na training
- 200gr kip en 100gr rijst
- 500gr kwark en evt nog wat brinta

KH ga ik niet tellen maar zal wel ergens rond de 400gr zitten zo. Als ik dan vanavond voor het slapen nog niet dat volle gevoel in de spieren heb pak ik morgen nog een hoge dag. Doe het gewoon op gevoel.

Laatst bewerkt:
krijg jij er nou nie de schijt van om iedere dag 600 gr kip naar binne te werken?

800gr. Zo af en toe wel ja...maar ik heb schijt, gewoon verstand op nul en denken aan je doel.

Ik dacht op mijn KH hoge dag alleen complexe carbs te pakken, maar dus ook dextrose na training?

Weet niet wat voor jou het beste werkt. Ik heb nu het gevoel dat mn spieren echt leeg zijn dus kan ik dat makkelijk hebben. Na 3 dagen op zo weinig KH gezeten te hebben ga je toch niet opeens vet aanzetten van 150gr dextrose. Ik zeg, doen.

Oke ;)

Weet overigens niet hoeveel KH pakt en hoe leeg je je voelt. Toen ik nog op 180gr KH zat op de low carb dagen pakte ik het niet voor en na de training.

Terug
Naar boven