MuscleMeat

Log Rob S.

Ga op low carbs dagen +- 50 gr carbs, medium 150 gr carbs en hoge dagen 300/350 gr carbs, zowiezo geen dextrose op low/medium carbs dagen, maar op hoge dagen is het het indd wel handig die dextrose. Ben niet nog niet begonnen met cutten, begin maandag.

dat laden moet je idd op gevoel doen, maakt vrij weinig uit.

Waarom varieer je niet een beetje ipv alleen maar kip? Lijkt me een beetje klote zo; iedere dag bijna een kilo kip wegwerken.

En op hoeveel mcg Clen zit je nu?

• Topic Starter Topic Starter
Ga op low carbs dagen +- 50 gr carbs, medium 150 gr carbs en hoge dagen 300/350 gr carbs, zowiezo geen dextrose op low/medium carbs dagen, maar op hoge dagen is het het indd wel handig die dextrose. Ben niet nog niet begonnen met cutten, begin maandag.

Dat ziet er zo wel goed uit ja..

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

dat laden moet je idd op gevoel doen, maakt vrij weinig uit.

Waarom varieer je niet een beetje ipv alleen maar kip? Lijkt me een beetje klote zo; iedere dag bijna een kilo kip wegwerken.

En op hoeveel mcg Clen zit je nu?

Het is niet zo dat ik dit elke dag doe...is toevallig dat ik vandaag bijna een kilo kip eet.

Kip ik wel erg veel (lust bv geen vis), maar normaal gesproken eet ik ook zeker wat biefstuk en veel ei-eiwit.

Clen zit nu 3 dagen op max 80mcg...en dan weer 2 dagen niet. Misschien dat ik volgende 3 dagen tot 100mcg ga maar hoger zeker niet, is ook niet nodig.

Laatst bewerkt:
Yo beest, wat is de status?

Rob, watdoe jij op je kip met rijst om het niet zo droog te eten?

Heey machine, mooi logje heb je hier bij gehouden.. Vanavond nog maar eens flink er tegen aan gaan he:lifter:

Yo! Ja vanaf vandaag toch maar weer goed beginnen. In 2 weken tijd maar iets van 3 keer getraint maar nu ik vanaf vandaag in een nieuwe sportschool begin heb ik er weer zin in. Liggen iig dumbbells tot 55kg, daar gaan we vanavond dus maar eens mee dumbbell pressen :D Verder heel veel goede machines om mee te varieren en uiteraard ook een squatrek etc etc. Komt helemaal goed dus.

Laatst bewerkt:
Netjes, smijt er maar eens een paar door het plafond heen ja, direct even duidelijk maken dat er een nieuw beest is losgelaten in de gym ;)

succes in je nieuwe sportschool! ben ook laatst naar een andere gegaan... net alsof je in een supermarkt komt waar je nooit geweest bent, even wennen....

Haha nee ik zal rustig aan doen ;)

Ik heb maandag een proefles gepakt daar....rug en achterkant schouders getraint. Van de 5 oefeningen die ik voor de rug heb gedaan had ik er 4 nog nooit in mn leven gedaan (alleen deadlift). Dat merk ik nu ook wel....zo'n spierpijn heb ik al lang niet meer gehad in mn rug! Weet heel zeker dat ik hier weer flinke vooruitgang zou kunnen boeken, puur door het feit dat ik veel en veel meer kan varieren.

Laatst bewerkt:
dat is het mooie van een andere sportschool, andere trainingstoestellen..

Ja heerlijk is dat. Ik ben een tijdje geleden vanuit mijn studentenschuur zonder deur en raam naar een redelijk dikke gym met powercage enzo gegaan. Echt lekker is dat.

Haha ja is echt een heel verschil, had ik al veel eerder moeten doen maargoed. Kga nu samen trainen met RM87 die ook erg serieus bezig is. Altijd goed om met zo iemand te trainen.

Verder gaat het vetpercentage nog steeds langzaam maar gestaag omlaag. Heb alweer een hele tijd geen cardio gedaan maar dat boeit niet aangezien ik nu 3 dagen op maar iets van 40gr KH in de ochtend zit. Komt volgende week wel weer.

Ik zit nu zeer waarschijnlijk tussen de 9 en 10%. Ik ga het niet laten meten, kijk alleen maar in de spiegel. Kan ook best dat ik de 6% niet eens zou halen met de tang. Zodra ik het gevoel heb dat ik kurkdroog ben is de cut klaar....zou dus zomaar bij 7-8% kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Verlies je geen massa nu? Je traint niet veel en zit wel onder je onderhoud.. Of zit je gewoon goed hoog in eiwitten?

Hoog gegoeg in eiwitten zit ik zeker (rond de 350gr per dag). Ik zal best wat massa aan het verliezen zijn maar daar ga ik me niet meer druk om maken...

welke sportschool ben je nu heengegaan eigenlijk??

Goos in posterholt.

het is weer een tijdje stil...

hoe bevalt je nieuwe gym??

Terug
Naar boven