AndroidHealthClinic

Log Rob S.

waarom ben je eigenlijk gaan cutten? dat had ik even gemist

• Topic Starter Topic Starter
het is weer een tijdje stil...

hoe bevalt je nieuwe gym??

Ja bevalt goed! Heb ff geen zin en tijd gehad om te loggen...komt vanzelf wel weer.

Ben iig nu ff gestopt met de cut. Over paar weken ga ik weer verder maar had nu ff behoefte ook iets normaler te eten.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

waarom ben je eigenlijk gaan cutten? dat had ik even gemist

Hoef geen massa meer te bouwen...iig niet zoals ik eerst deed. Ben gaan cutten zodat ik op ca 6-7% kom te staan en wil vanaf dan altijd rond dat percentage blijven.

Das een taai verhaal man altijd op zo'n vetpercentage blijven. HARDCOOOOREEEE ;) Nog wat blazen in de gym deze week robbert?

Wel vet% sta je momenteel dan?

Das een taai verhaal man altijd op zo'n vetpercentage blijven. HARDCOOOOREEEE ;) Nog wat blazen in de gym deze week robbert?

Gaat me wel lukken...maar je zult er idd wel wat voor moeten doen. Blijf gewoon standaard mn carbs cyclen en cardio doen ;)

Heb maandag en gisteren gewoon getraint ja...gaat erg lekker momenteel. Al die nieuwe oefeningen doen mn fysiek zeker goed! Wel wat gewicht kwijt maarja dat had ik ook verwacht. Sta nu op 103kg.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Wel vet% sta je momenteel dan?

Zal ergens tussen de 9 en 10% liggen.

Laatst bewerkt:
goed bezig robocop

Paar dagen niet getraint en me flink laten gaan met eten...was wel weer ff relaxed :D
Vanaf morgen de draad weer oppakken, en die week erop gaan we weer echt cutten.

Ff nog een fototje die ik gisteren gemaakt heb...103kg ofzo. Vetpercentage lijkt weer iets gestegen maar kan ook heel goed vocht zijn door de junkfood hahah

35jgu2g.jpg

Duidelijk een van de betere fysieken hier op het forum.

Wat een schouders, damn...

goed fysiek

t*ring wat een schouders..

Haha wat een apparaat!

prachtig

beest

Ff een vraagje, welke oefeningen doe jij voor zijkant schouders? Die middelste schouderkop is bij jou wel heel goed ontwikkeld.

Robocop! :D

IS er inmiddels nou al een filmpje van die shoulder presses?

Inderdaad bruut.
Als je scherp eten lekker vind kun je de rijst ook eens koken in water met chili poeder.
is de rijst nog wel droog maar zit er wel een scherpere smaak aan.
Ik vind het zo veel beter uit te houden.

Een prachtfysiek Rob! Echt ziek.

Who cares!! check die schouders, dat zegt al genoeg. Hij vreet die hele military press op haha

i care...foto heb ik nu genoeg gezien...wil het beloofde filmpje gewoon is zien.
Als die gewoon nee zegt is het ook goed, maar nu staat er nog een belofte open..!

Terug
Naar boven