Fitness Seller

Log Rob S.

Laatst bewerkt:
t*ring man hoe groot zijn jouw schouders wel niet als je armen daarnaast nog best weg vallen qua dikte. Goeie shit i am impressed :thumb:

I smell p*ssy! Ben je ongesteld? :coffeepc: who cares that you care.

Ik snap dat het voor sommige mensen raar is dat je aan een belofte wordt gehouden, maar dat is gewoon normaal imo...
Misschien dat jij er iets andere normen en waarde op na houdt, maar dat is een andere discussie.
Daarnaast was mijn vraag aan Rob en niet aan jouw, dus kruip maar weer in je holletje!

• Topic Starter Topic Starter
Die belofte kan ik op dit moment helaas niet meer nakomen. Er gieren al een tijd geen androgenen meer door mijn lijf en dat ga ik ook zo houden. Kracht is logischerwijs dus ook achteruit gegaan...

dus voorlopig niet meer kuren rob? als je geen wedstrijden wilt doen, 1 of 2 keer een licht kuurtje per jaar om het bij te houden en hard te staan is wel lekker.....
super fysiek kerel!

Die belofte kan ik op dit moment helaas niet meer nakomen. Er gieren al een tijd geen androgenen meer door mijn lijf en dat ga ik ook zo houden. Kracht is logischerwijs dus ook achteruit gegaan...

Eerlijk antwoord thnx...misschien wel ff beter voor je lijf!

vind het om eerlijk te zijn een stuk minder dan verwacht. Die side chest van de DBB contest was van een niveau'tje hoger. Maar het was een warm genomen pic, dus dat verklaart het al.
No offence verder.

Je wilt niet meer kuren of wat?

Op die pics van de contest zat ik ook midden in een kuur he....heel logisch dat je dan stukken groter/voller bent.

Zoals het er nu uitziet ga ik niet meer kuren nee, mja zeg nooit nooit. Kuurde sowieso maar erg weinig (tegenover de meeste gebruikers iig). Maar mijn doel is niet meer om zo groot mogelijk te worden. Nog een paar procent lager in bf en dan vind ik het goed.

Laatst bewerkt:
die schouders:eek:
maar ik zou liever en ik denk dat ik niet de enigste ben wat full body foto's zien.
plus de lichtinval is ook in je nadeel op deze foto, of dat komt door de kwaliteit.

Op die pics van de contest zat ik ook midden in een kuur he....heel logisch dat je dan stukken groter/voller bent.

Zoals het er nu uitziet ga ik niet meer kuren nee, mja zeg nooit nooit. Kuurde sowieso maar erg weinig (tegenover de meeste gebruikers iig). Maar mijn doel is niet meer om zo groot mogelijk te worden. Nog een paar procent lager in bf en dan vind ik het goed.

Ja idd, on & off fysiek is een hele verschil.

Waarom ineens die omslag qua aas?
Ik snap dat je niet groter wilt worden, maar ik betwijfel dat je dit heel lang kan vasthouden. Je gaat imo na een tijdje echt wat massa inleveren.

Misschien een idee om ieder jaar één simpel en low dose kuurtje te doen.

Nice pic !!!!!

Ziet er goed uit.

droomfysiek voor mij ! echt perfect lichaam gewoon :D erg netjes man !

Ja idd, on & off fysiek is een hele verschil.

Waarom ineens die omslag qua aas?
Ik snap dat je niet groter wilt worden, maar ik betwijfel dat je dit heel lang kan vasthouden. Je gaat imo na een tijdje echt wat massa inleveren.

Misschien een idee om ieder jaar één simpel en low dose kuurtje te doen.

Idd, was het maar zon feest dat je kuurt tot aan een einddoel en dan simpelweg stopt met kuren en dat fysiek nagenoeg helemaal kan behouden als naturel zijnde.Het is juist zon ondankbare k*tsport omdat dat soort dingen zo goed als niet te doen zijn.

Delts als bowlingballen, en delts als bakstenen! Bruut fysiek gast!

Haha thnx..

Vandaag borst en triceps getraint. Zal maar weer eens een training posten voor de verandering.

Incline DB press
16 x 30kg
12 x 42.5kg
9 x 55kg
8 x 55kg
10 x 42.5kg

Decline BP
12 x 90kg
10 x 110kg
8 x 130kg
4 x 140kg > 8 x 80kg

Incline BP
10 x 90kg
8 x 100kg
5 x 120kg > 10 x 60kg

Machine Fly
4 setjes...gewicht geen idee

Triceps pushdown
2 setjes opwarmen met 50kg
10 x 75kg
9 x 100kg
8 x 100kg > 8 x 65kg

Skullcrushers
10 x 40kg
8 x 50kg
8 x 50kg > 6 x 30kg

Seated triceps db extension (met 2 armen)
12 x 40kg
10 x 40kg

Seated triceps db extension (met 1 arm)
12 x 15kg
10 x 15kg

Brutale training weer man.

ooit zal ik ook zulke getallen neerpennen in mijn log :sad:

Die pushdowns, is dat met een katrol? Echt sick in het andere geval :D

Terug
Naar boven