- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is volgens mij wel met katrol...is toch altijd zo?
Gewichten zijn helemaal niet zo goed meer Kuki...alleen in het begin ben ik nog aardig sterk, daarna vlakt het behoorlijk snel af![]()

Ehm ja dubbele katrol bedoel ikDat als je het touw 20 centimeter naar beneden beweegt het gewicht maar 10cm omhoog gaat.

Probeer je zelf eens op te peppen man, zelfs uit je log maak ik al op dat je niet lekker in je vel zit en dus duidelijk off bent.

Huh?? Ik zit juist kiplekker in mn vel nu...je mensenkennis is duidelijk ver te zoeken haha. Omdat ik niet meer kuur en iets mindere gewichten kan pakken zit ik niet lekker in mn vel![]()

Ik hoop dat de dag hier snel voorbij is want ik knal weer van de energie
Jij hebt echt teveel energie hahaha...is nooit genoeg voor jou, je deed het liefste 20 oefeningen voor de borst en triceps gek! Als je niet iemand bij je had die je zei dat het nu wel genoeg was zat jij van 19 tot 23 u je borst te trainen 
Vanavond blijven we wel wat langer he Ik wil nog benen borst triceps biceps buik schouders en rug trainen![]()

Volgens mij wel ja. Bij de oude sportschool kon ik iig zeker geen 100kg pakken![]()