- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja idd, on & off fysiek is een hele verschil.
Waarom ineens die omslag qua aas?
Ik snap dat je niet groter wilt worden, maar ik betwijfel dat je dit heel lang kan vasthouden. Je gaat imo na een tijdje echt wat massa inleveren.
Misschien een idee om ieder jaar één simpel en low dose kuurtje te doen.

Die pushdowns, is dat met een katrol? Echt sick in het andere geval![]()
Moet wel; als je kijkt naar die skulls op 50kg, dan kan je nooit push downs doen met 100kg. Dus dan zal hij wel redelijk licht lopen. Bij ons heb je ook twee apparaten; de een pak ik full stack en de ander is 2x zo zwaar met hetzelfde gewicht.
Dat geloof ik niet.
Denk wel dat Rob die gewichten gewoon pakt en meer.
Kijk maar naar zijn fysiek, is geen show- maar werk-fysiek.
Het verschil is inderdaad wel duidelijk te zien,maar dat is logisch.
Brutale fysiek anyway, als je dit kunt vasthouden naturel (wat me erg moeilijk lijkt trouwens op lange termijn) dan mag je in je handen klappen.
Kracht blijft ook nog lekker gaan.
Moet wel; als je kijkt naar die skulls op 50kg, dan kan je nooit push downs doen met 100kg. Dus dan zal hij wel redelijk licht lopen. Bij ons heb je ook twee apparaten; de een pak ik full stack en de ander is 2x zo zwaar met hetzelfde gewicht.

hmm ja wij hebben 3 verschillende leg-press machines, een hele oude die tot 250-300 gaat, een nieuwere die tot 200-250 gaat, en een plate loaded die ik meestal gebruik die tot 480kg belastbaar is.Thnx...elke leg press is anders he. Kan goed zijn dat ik bij die van jou wel +450kg zou kunnen pakken. Bij die in mn oude sportschool kon ik bv maar max 200 ofzo...en dat was echt enorm zwaar.
Hoe zit t met de energie vandaag? Ben je al aan t opdrukken en bankdrukken met tafels en collega's daar? hahaha
Heb alleen gisteren weer tot half 3 wakker gelegen. Miss toch eens wat minder No Xplode de nek in gooien voor het trainen of wat eerder op de avond?. Of zou het miss aan de AAS kunnen liggen? Gisteren hebben we benen getraint. Was weer een lekkere training. Spierpijn valt nu nog mee maar dat gaat zeker nog komen![]()
Zijn gewoon 2 uur bezig geweest met deze training! Komt omdat we nu met z'n 3'en trainen. Normaal was ik in 45min klaar...en vaak zelfs in 25min als ik weer eens geen zin had.

hmm ja wij hebben 3 verschillende leg-press machines, een hele oude die tot 250-300 gaat, een nieuwere die tot 200-250 gaat, en een plate loaded die ik meestal gebruik die tot 480kg belastbaar is.
Met energie zit het wel goed. Volgens de meeste hier heb ik weer last van ADHD aanvallen, maar ik geef de AAS gewoon de schuldHeb alleen gisteren weer tot half 3 wakker gelegen. Miss toch eens wat minder No Xplode de nek in gooien voor het trainen of wat eerder op de avond?. Of zou het miss aan de AAS kunnen liggen?
Spierpijn valt bij mij ook wel mee... Alleen de kuiten voelen nog wat verstijfd aan met trappen lopen..
Training duurde inderdaad te lang voor hetgeen dat we gedaan hebben. Volgende keer toch maar iets sneller door werken zodat we hetzelfde binnen anderhalf uur af hebben.. Al kan het mij niet lang genoeg duren, maar dat wist je natuurlijk al![]()
Mja...zal wel moeten he. Eerder trainen zit er helaas niet in.dat is een van de reden dat ik nog uberhaubt bij deze gym ben, we hebben dan wel maar db's tot 26kg wat net genoeg is als ik bijv. eerst flat bp doen en daarna incline-db presses, maar als 1e oefening is het te veelste licht.Vind het k*t dat zo'n plate loaded ding niet bij ons staat...die dingen zijn echt het beste.