Fitness Seller

Log Rob S.

nee volgens mij gewoon rechtop staan en taille op smalste punt meten (ongeveer bij de navel zegmaar) en niet de buik inhouden of alle lucht uitblazen. Gewoon normaal staan dus en dan opmeten...
Als je het iig maar altijd op dezelfde manier doet heb je tenminste vergelijkingsmateriaal

Nette fysiek ! en mooie trainingen ook zie ik.

Hoe lang train je nu al?

Zware fysiek , toppie !!

beest maar rob s ff vraagje ji bent geen natural tog eerlijk antwoord aub

• Topic Starter Topic Starter
Thnx again. Ik train nu denk ik toch al bijna 6 jaar, waarvan 4 jaar serieus (denk aan voedingsschema, trainingsschema, supplementen etc).

Ik ben 100% true natural patmuscle!

Foto's zijn goed! Vind vooral de lat spread achter erg goed. En je schouders knallen er ook uit! Kan weinigs negatiefs zeggen dus goed bezig. Ja je taille is wat breder maar daar kan je weinig aan doen en valt amper op met zulke schouders!

Ga je nog door met cutten? Of weer even bulken/onderhoud?

t*ring wat een net fysiek, respect man!
click=>abo

Thnx. Ik heb niet echt een wespentaille nee....maar met 84cm valt het nog wel aardig mee. Helaas gaat t vet op de onderrug en onderbuik altijd pas heel laat weg...komt zeker weten mede daardoor. Ik ga nu nog een kleine 4 weken door met cutten...wil er nog minimaal 2% vanaf. Daarna ga ik over op onderhoud...bulken ga ik niet meer doen.

Laatst bewerkt:
Een brede taille idd , maar daar is niets mis mee. Heb het ook :). Als je schouders maar breed genoeg zijn merk je dat toch niet. 84cm is ook niet veel, maar je kan niet veel doen aan je breedte zelf zeg maar , wel aan je ''dikte''.

Achjah tziet er gewoon goed uit! Aardig droog ook al :)

Daarom...en dat mn schouders niet breed genoeg zouden zijn is t laatste waar ik me zorgen over hoef te maken ;)

Als je bv kijkt deze foto van eind 2008 valt het gewoon niet op...imo is de taille gewoon netjes in verhouding met de schouderbreedte.

iw26va.jpg

Laatst bewerkt:
bovengeplaatste foto is mijn ultieme streeffysiek. perfectie imo.

als je hebt opgemeten zonder je adem in te houden is 84 centimeter echt wel weinig zo een gewicht als jij hebt!

Noujaaaa...licht ingehouden, niet helemaal eerlijk dus haha. Zonder inhouden is het toch alweer 87-88cm. Geen idee of dat normaal is bij mijn gewicht.

84 is echt weinig en 87-88 is ook niet te veel. maar je bent nog jong he ;)

Een heel goed fysiek, en op jonge leeftijd.
Potentie om echt nog 10 a 15 kilo droge massa te pakken denk...
maar als ik het zo lees ben je hier al tevreden mee?

Die schoudertraining:eek::eek::eek:

Ik krijg hier al spontaan pijnscheuten in mijn schouderkoppen.:D

die side-chest van 2008 is ook echt ziekelijk! en ik lees 47+cm armen, hoeveel meten ze nu?

Die van eind 2009 was toch wel ff wat bruter denk ik ;) Nu zijn ze niet veel groter maar ogen ze wel weer een stuk groter...zit ook echt geen vet en vocht meer op. Straks eens ff meten, denk rond de 47.5-48 cm koud.

Terug
Naar boven