XXL Nutrition

Log Rob S.

Succes man :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Thnx..deze zomer gaan we gewoon voor een ripped :sd: fysiek hahaha

+-95KG pure beef!!

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

doe je dit jaar trouwens weer mee aan de contest?

+-95KG pure beef!!

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

doe je dit jaar trouwens weer mee aan de contest?

Ervan uitgaande dat ik ook wel een beetje vvm zal moeten inleveren om op dat vetpercentage te komen zal ik wel rond de 95kg uitkomen ja. Zou ik super tevreden mee zijn.

Ik zou graag meedoen, maar de winnaar van vorig jaar moet helaas een jaar overslaan.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Rob, hoe lang doe je erover om je gewenste vet% te behalen.
Maak anders van elk procent dat je verliest een foto.:)
Ik ga je volgen.

Ik heb werkelijk geen idee. Ik ga nu gewoon beginnen met cardio en zie vanzelf wel hoe het loopt. Ik hoop op max 6 weken.

Foto's zal ik wel weer gaan posten als ik zie dat ik weer wat vet kwijt ben. Meten ga ik niet doen...ga puur op de spiegel af.

Laatst bewerkt:
Mooi doel , al zal je dan ook wat meer abs moeten doen om die zeer diepe groeven te krijgen. En damm die gozer heeft echt een dikke chest

Met die abs komt het helemaal goed...ga ik nu 2 keer per week aanpakken. Gozer heeft idd een strak fysiek...zit goed in elkaar ook al heeft hij niet zo heel veel massa.

Ervan uitgaande dat ik ook wel een beetje vvm zal moeten inleveren om op dat vetpercentage te komen zal ik wel rond de 95kg uitkomen ja. Zou ik super tevreden mee zijn.

Ik zou graag meedoen, maar de winnaar van vorig jaar moet helaas een jaar overslaan.
Dan maak ik nog een kans!:D

:jk:
weet niet of ik mee ga doen, had niet echt cut plannen, maar twijfel nu toch een beetje, is het niet voor de contest is het voor de zomer.

die gast van die foto heb ik volgens mij al eens in een M&F blad zien staan, die ik thuis heb liggen.
kan ook een look-a-like zijn.

beetje mela erin en de kleur komt al een eind in de buurt ;)

Nee die kleur laten we maar zitten, ik doel alleen op het vetpercentage ;)
Voor degene die het boeit. Die kerel op de foto is Max Philisaire. Zijn stats zijn: 1.85m, 86,5kg bij een procent of 5 schat ik.

Laatst bewerkt:
Ik zie de foto niet :( !

Ff googlennnnn

Succes Rob!

Die negert heeft een vet fysiek.

Ben je zeker van z'n stats? 86kg is weinig. Ik heb dezelfde lengte, en moest ik nu gaan cutten en 0 gram spier zou verliezen kom ik uit op 81kg. En ik kan je vertellen dat ik nog een flink eind weg ben van zijn fysiek.

Neemt niet weg dat jij @ 95kg zijn fysiek zeker gat evenaren. Damn... 95kg ripped, das hard.

Succes kerel!

Ik heb het toevallig op internet gezien, en hij heeft dat zelf ingevuld dus lijkt me wel dat het klopt. Het is ook niet zo dat iedereen er hetzelfde uitziet bij dezelfde lengte en gewicht, hoe je genetisch in elkaar zit maakt al een heel groot verschil.

Maar thnx. Ik ga mn best doen....komt helemaal goed ;)

Foto is niet meer zichtbaar. Maar 5% is een mooi doel!

Ben benieuwt!

squat gaat lekker, 1RM is 220 toch? Zo ja dan zijn we even sterk.

Nice esthetisch fysiek heeft die gast, denk dat jij wel wat meer massa overhoudt op 6%. Ben benieuwd.

Squat 1RM zal idd wel rond de 220kg liggen nu. Is een tijdje zeker weten hoger geweest, maar ik vind het qua achteruitgang in kracht nog altijd behoorlijk meevallen. Vandaag bv weer 140kg x 6 gebankdrukt, en met incline DB press kan ik nog altijd 55kg ca 9 a 10 keer drukken om maar een voorbeeld te noemen (60kg zou ook wel een keer of 6 lukken alleen die hebben we niet).

Maargoed. Vandaag dus weer begonnen met de cut zoals ik al zei. Was om 19.15u op de sportschool en ben nu net pas terug. Hebben met 3 man getraint, daarna nog cardio en daarna heb ik ff onder de zonnebank gelegen. Ik ga douchen, eten en dan pitten...ben kapot.

Laatst bewerkt:
Squat 1RM zal idd wel rond de 220kg liggen nu. Is een tijdje zeker weten hoger geweest, maar ik vind het qua achteruitgang in kracht nog altijd behoorlijk meevallen. Vandaag bv weer 140kg x 6 gebankdrukt, en met incline DB press kan ik nog altijd 55kg ca 9 a 10 keer drukken om maar een voorbeeld te noemen (60kg zou ook wel een keer of 6 lukken alleen die hebben we niet).

Merk zelf ook dat je qua kracht veel kan behouden als je off gaat. Incline dumbbell press van mij is op 50kg (geen zwaardere DB's bij mij in de gym). Qua kracht zijn we close, al ben jij qua fysiek wel een stapje verder.

Achja...verschil moet er zijn he :D

Terug
Naar boven