XXL Nutrition

Log Rob S.

Die van eind 2009 was toch wel ff wat bruter denk ik ;) Nu zijn ze niet veel groter maar ogen ze wel weer een stuk groter...zit ook echt geen vet en vocht meer op. Straks eens ff meten, denk rond de 47.5-48 cm koud.
maar dataris de uitvoering anders, op die van 2008 lijk je veel buffer, en is/lijkt je arm een stuk dikker, 2009 is wel stuk droger right?
ben benieuwd:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind mezelf er op die side chest contest foto toch ff een stuk buffer uitzien, maargoed zal dan wel aan mij liggen ;)

Qua vetpercentage zal het niet zoveel schelen denk ik...

Ik vind mezelf er op die side chest contest foto toch ff een stuk buffer uitzien, maargoed zal dan wel aan mij liggen ;)

Zou je miss kunnen posten wat je zoal eet, je basis voeding?
Je bent inderdaad droog, ik eet ook alleen maar clean maar dan nog net te veel waardoor ik wat vet aankom.

aah die contest foto, had ik even over het hoofd gezien ik had het over die soort van gelijke side-chest pose/vrije pose van 2009.

in dat geval heb ik niks gezegt, full blown!

Gewoon ****it buff Rob, echt vet. Maar ik zou toch echt eens de moeite nemen om wat dikke pics te maken, fatsoenlijk. Niet (alleen) voor DBB, maar ook voor als je straks een verschrompelde opa bent dat je ff bij je kleinkinderen kan pimpen hoe je er vroeger bij stond. Al die vage telefoon foto's en myspace achtige taferelen zetten geen zoden aan de dijk. Gewoon wat goede poses met goede belichting!

Gewoon ****it buff Rob, echt vet. Maar ik zou toch echt eens de moeite nemen om wat dikke pics te maken, fatsoenlijk. Niet (alleen) voor DBB, maar ook voor als je straks een verschrompelde opa bent dat je ff bij je kleinkinderen kan pimpen hoe je er vroeger bij stond. Al die vage telefoon foto's en myspace achtige taferelen zetten geen zoden aan de dijk. Gewoon wat goede poses met goede belichting!

+1 denk dat je veel groter en droger overkomt met een goede foto en belichting.

kom over een week of 4 nog maar eens naar je oude 'vertrouwde' :) sportschool. zal ik een paar piccies schieten, en zorg ik er zelf ook voor dat de taille <85 is ;)

Ja ik kom over een 4-tal weken wel weer eens naar de oude sportschool, maken we idd wat goede fototjes. Hoop dat ik dan ook wel weer een 2% droger ben waardoor het er allemaal nog net iets beter uitziet ;) Ik zal uiteraard dan ook wel wat foto's van the_ur maken, en OOK vergelijkingsfoto's van ons 2 :D

Vandaag benen en buik aangepakt...alweer een erg goede training! Cutten heb ik toch nog maar een weekje uitgesteld. Gisteren heb ik 3 broodjes bij Bufkes gegeten en vandaag in de pauze op mn werk zag ik zomaar overheerlijke viandellen! Die kon ik echt niet laten liggen, dus daar maar weer 3 stuks incl broodje en een paar flinke klodders mayo van gepakt :D Verder wel gewoon netjes aan de voeding gehouden.

Squats (parallel)
16 x 60kg
12 x 110kg
10 x 150kg
6 x 190kg
5 x 200kg

Leg extension
12 x 75kg
10 x 110kg
7 x 125kg (fullstack)
9 x 105kg
11 x 75kg

Machine legpress met 1 been
12 x 125kg
10 x 145kg
7 x 200kg!!

Seated hamstring machine
4 setjes

Seated calf raise
30 x 45kg
20 x 65kg
25 x 50kg
20 x 45kg

Standing calf raise
4 setjes...gewicht: te p*ssy om op te noemen

Daarna nog 2 oefeningen voor de buik gedaan. Namen ervan weet ik niet, voelde iig erg goed. Vanaf nu gaan deze 2 keer per week aanpakken. Ik heb buik tot op heden eigelijk nooit getraind, ben benieuwd...

Stats op dit moment voor de geïnteresseerden; 103,5kg bij ca 9%.

Laatst bewerkt:
Als je het doet doe je het ook gelijk goed, zou ik ook doen :)

toch toegegeven aan de verleiding - maar het gaat jou redelijk makkelijk af dat cutten en af en toe pauze en dan weer even wel en weer niet...ondertussen ****ing 103,5 bij 9% - ****ing bruut Rob!

maar je zegt buik 'tot op heden' nooit getraind te hebben - heb je dus serieus nooit buik getraind man?

Ja cutten is voor mij nooit een probleem...maak ik me niet zo'n zorgen over. Buik heb ik idd nooit serieus getraind. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de afgelopen 4 jaar nog geen 10 keer mn buik heb getraint! Best wel dom eigelijk...

Niks mis met een keertje junken!

Ja cutten is voor mij nooit een probleem...maak ik me niet zo'n zorgen over. Buik heb ik idd nooit serieus getraind. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de afgelopen 4 jaar nog geen 10 keer mn buik heb getraint! Best wel dom eigelijk...

Vraag aan de superdudes of ze je wat oefeningen willen uitleggen:sd:!

ach boeie man, buik trainen vind ik echt waste of time. Train ze ook nooit, maar er zitten toch wel een dikke pak spieren onder dat vet.

ach boeie man, buik trainen vind ik echt waste of time. Train ze ook nooit, maar er zitten toch wel een dikke pak spieren onder dat vet.

Waste of time is denk ik ook weet niet kuki. Ik heb ook gewoon goede buikspieren als ik droog sta, maar als je echt die mooie diepe lijnen/groeven erin wilt krijgen zul je ze toch minimaal 1 keer per week goed moeten aanpakken.

Zoooo....vanaf vandaag zijn we dus weer begonnen met cutten. Qua voeding blijf ik ongeveer hetzelfde eten als ik eerst deed, alleen nu dus 30-40 min cardio na de training.

Ik ga nu ook gewoon keihard door, als ik spiermassa verlies, **** it.

Doel qua vetpercentage:

tasdc3.png

Wordt nog een flink aantal uren op de crosstrainer staan :D

Terug
Naar boven