Pumped
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
precies, maar ik haal je nog wel in bro

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet om op te scheppen, maar ik weet zeker dat ik binnen nu en 2 jaar makkelijk 120kg met een laag vetpercentage kan zijn. Enige wat ik zou moeten doen is bv 2 keer per jaar kuren, ik reageer echt keihard op AS. Helaas ook qua bijwerkingen, en daarom lijkt me dat niet zo verstandig en zal ik genoegen moeten nemen met een minder massief fysiek.Pleur op quadzilla de tweede. Jou is niks gevraagd okkkkk?!

Alleen omdat ik dat niet erg vindNiet om op te scheppen, maar ik weet zeker dat ik binnen nu en 2 jaar makkelijk 120kg met een laag vetpercentage kan zijn. Enige wat ik zou moeten doen is bv 2 keer per jaar kuren, ik reageer echt keihard op AS. Helaas ook qua bijwerkingen, en daarom lijkt me dat niet zo verstandig en zal ik genoegen moeten nemen met een minder massief fysiek.
Moet jij nodig zeggen, jij gooit er van alles en nog wat in zonder bijwerkingen te krijgenach bullshit talk van jullie balablaik wordt groter dan jullie beide bij elkaar!

Jammer man. Kan je ook niet 1 kuurtje per jaar doen? Milde middelen, low dose. Over welke sides maak je je trouwens zorgen over?
Vooral gyno en puisten. Nu kan je misschien wel gaan zeggen niet zo aanstellen, maar een mooi lichaam met bitchtits en flink veel puisten ziet er dus echt niet uit.
Ik pakte roa eod of zelfs e2d tegen puisten. In het begin dacht ik ow is dit alles? Maar later kreeg ik ook hier flink wat k*t bijwerkingen van. En trust me, gyno weefsel komt ook terug na een operatie.Ja wat denk je dat ik pakte?Ik pakte roa eod of zelfs e2d tegen puisten. In het begin dacht ik ow is dit alles? Maar later kreeg ik ook hier flink wat k*t bijwerkingen van. En trust me, gyno weefsel komt ook terug na een operatie.
Het heeft gewoon geen zin zo...ik blijf maar spullen pakken die bijwerkingen tegen gaan maar die middelen veroorzaken ook weer bijwerkingen. Zo blijf je maar bezig.
Nu zou je zoiets kunnen doen als Primo only oid....maar om daar nou mn eigen test aanmaak voor gaan plat te leggen? Nee.
primo met bv 1ml test zorgt net zo hard voor puisten en gyno bij mij, daar ben ik van overtuigd. Ik ben er echt super gevoelig voor. Daarbij ga ik voor zo'n onzin kuur niet mn eigen test aanmaak platleggen. Als ik iets wil doen wil ik het ook goed doen....niet zo'n kuurtjes die toch geen goede massa brengen.