Fitness Seller

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen omdat ik dat niet erg vind :D Niet om op te scheppen, maar ik weet zeker dat ik binnen nu en 2 jaar makkelijk 120kg met een laag vetpercentage kan zijn. Enige wat ik zou moeten doen is bv 2 keer per jaar kuren, ik reageer echt keihard op AS. Helaas ook qua bijwerkingen, en daarom lijkt me dat niet zo verstandig en zal ik genoegen moeten nemen met een minder massief fysiek.

ach bullshit talk van jullie balabla :stfu: ik wordt groter dan jullie beide bij elkaar!

Pleur op quadzilla de tweede. Jou is niks gevraagd okkkkk?!

:scheet:

Alleen omdat ik dat niet erg vind :D Niet om op te scheppen, maar ik weet zeker dat ik binnen nu en 2 jaar makkelijk 120kg met een laag vetpercentage kan zijn. Enige wat ik zou moeten doen is bv 2 keer per jaar kuren, ik reageer echt keihard op AS. Helaas ook qua bijwerkingen, en daarom lijkt me dat niet zo verstandig en zal ik genoegen moeten nemen met een minder massief fysiek.

Jammer man. Kan je ook niet 1 kuurtje per jaar doen? Milde middelen, low dose. Over welke sides maak je je trouwens zorgen over?

ach bullshit talk van jullie balabla :stfu: ik wordt groter dan jullie beide bij elkaar!
Moet jij nodig zeggen, jij gooit er van alles en nog wat in zonder bijwerkingen te krijgen:(

En dan nog kan meneertje geen titties krijgen :p

Jammer man. Kan je ook niet 1 kuurtje per jaar doen? Milde middelen, low dose. Over welke sides maak je je trouwens zorgen over?

Vooral gyno en puisten. Nu kan je misschien wel gaan zeggen niet zo aanstellen, maar een mooi lichaam met bitchtits en flink veel puisten ziet er dus echt niet uit.

Vooral gyno en puisten. Nu kan je misschien wel gaan zeggen niet zo aanstellen, maar een mooi lichaam met bitchtits en flink veel puisten ziet er dus echt niet uit.

Heb dezelfde problemen. Je kan roa eod pakken tot 2/3 weken na PCT, is dat niet voldoende voor jou? En qua gyno valt er ook veel te doen (AI's, SERM's etc on cycle), zo niet; gewoon sparen en de gyno weefsel eruit laten halen. Kans dat het dan terug komt is heel klein zelfs op dareal dosis.

Laatst bewerkt:
Ja wat denk je dat ik pakte? ;) Ik pakte roa eod of zelfs e2d tegen puisten. In het begin dacht ik ow is dit alles? Maar later kreeg ik ook hier flink wat k*t bijwerkingen van. En trust me, gyno weefsel komt ook terug na een operatie.

Het heeft gewoon geen zin zo...ik blijf maar spullen pakken die bijwerkingen tegen gaan maar die middelen veroorzaken ook weer bijwerkingen. Zo blijf je maar bezig.

Nu zou je zoiets kunnen doen als Primo only oid....maar om daar nou mn eigen test aanmaak voor gaan plat te leggen? Nee.

Ja wat denk je dat ik pakte? ;) Ik pakte roa eod of zelfs e2d tegen puisten. In het begin dacht ik ow is dit alles? Maar later kreeg ik ook hier flink wat k*t bijwerkingen van. En trust me, gyno weefsel komt ook terug na een operatie.

Het heeft gewoon geen zin zo...ik blijf maar spullen pakken die bijwerkingen tegen gaan maar die middelen veroorzaken ook weer bijwerkingen. Zo blijf je maar bezig.

Nu zou je zoiets kunnen doen als Primo only oid....maar om daar nou mn eigen test aanmaak voor gaan plat te leggen? Nee.

Ik heb zelf ervaring met gyno operatie, bij mij is niet alles weggehaald maar merk nu al dat gyno vrij moeilijk terugkomt.

En roa is idd k*t qua bijwerkingen, been there.

Ik denk dat je gewoon wat moet proberen met primo/bold met iets als kickstart en als het mogelijk is een ml test erbij. Dit zal qua gyno/acné en andere bijwerkingen echt mee moeten vallen. Zal vast wel genoeg stuff zijn wat je kan proberen.

Primo met bv 1ml Test zorgt net zo hard voor puisten en gyno bij mij, daar ben ik van overtuigd. Ik ben er echt super gevoelig voor. Daarbij ga ik voor zo'n onzin kuur niet mn eigen test aanmaak platleggen. Als ik iets wil doen wil ik het ook goed doen....niet zo'n kuurtjes die toch geen goede massa brengen.

primo met bv 1ml test zorgt net zo hard voor puisten en gyno bij mij, daar ben ik van overtuigd. Ik ben er echt super gevoelig voor. Daarbij ga ik voor zo'n onzin kuur niet mn eigen test aanmaak platleggen. Als ik iets wil doen wil ik het ook goed doen....niet zo'n kuurtjes die toch geen goede massa brengen.

amen :)

Man, man! wat een doelen, wat een stats!:eek:

Benieuwd naar het :sd: resultaat....@95 kg bij 1.82!:bow:

Haha thnx man. Ik denk dat het zelfs nog moeilijk wordt om 95kg te halen....ik zou denken dat ik nog iets hoger uitkom aangezien ik nu nog ca 103kg weeg en mn vetpercentage al rond de 9% ligt. Maargoed ik zet gewoon laag in, alles wat ik hoger uitkom is mooi meegenomen ;)

Ben vanaf maandag iig begonnen met cardio toe te voegen. Maandag 20min op de crosstrainer en gisteren ben ik een half uurtje buiten gaan rennen. Zie alweer direct dat ik vet kwijt ben...ben dus erg benieuwd hoe snel ik nu met cardio op 5-6% sta. Binnen 6 weken moet makkelijk te doen zijn.

Mn voeding nu op de lage KH dagen:

-60gr whey isolate
-3 bruine boterhammen met kipfilet
-3 omega caps

-200gr kipfilet
-1 eetlepel lijnzaad

-200gr kipfilet
-1 eetlepel olijfolie

-500gr kwark
-3 omega caps

-75gr rijst
-200gr kipfilet

-EAS + nitrocrea v2
TRAINEN
-EAS + nitrocrea v2 + glutamine
CARDIO
-60 gr whey isolate + EAS + glutamine

-100gr kipfilet
-5 x eiwit
-lepel lijnzaadolie

-500gr kwark
-3 omega caps of lepel olijfolie

Dit doe ik 3 dagen gevolgd door 1 medium KH dag en daarna 1 hoge KH dag.

Laatst bewerkt:
voeding ziet er goed uit, volgens mij doe je niet erg lang met een pot EAS:p

geen groente?

Groente ??? daar hebben we toch multi vit voor ;)

j/k

Als ik het zou lusten at ik minimaal een halve kilo per dag. Helaas vind ik het echt vies.

Om toch aan mn vitaminen te komen op een GOEDE manier (dus niet al die syntetische zooi in multivits) drink ik elke dag Jus (http://www.jus.nl/).

Heb ook een zware hekel aan groente. Maar in de cut eet ik het toch wel graag.
Amper call en vult weer een beetje.

Terug
Naar boven