MuscleMeat

Log Rob S.

Groente is niet alleen belangrijk voor de vitaminen, maar ook voor de zuurbalans in je lichaam.

Eiwitten en granen verzuren, groente gaat dat tegen.

ik at het vroeger ook vrijwel niet. maar wat gemende sla door de tonijn en brocolli/boontjes bij de panga/tartaar is perfect.

• Topic Starter Topic Starter
Groente is niet alleen belangrijk voor de vitaminen, maar ook voor de zuurbalans in je lichaam.

Eiwitten en granen verzuren, groente gaat dat tegen.

Klopt. Maar in dat drankje wat ik pak zit alles wat je nodig hebt...perfect voor mij dus.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

ik at het vroeger ook vrijwel niet. maar wat gemende sla door de tonijn en brocolli/boontjes bij de panga/tartaar is perfect.

Sla en broccoli of boontjes zul je mij nooit zien eten. Wat ik wel soms eet is spinazie. Dat vind ik wel lekker met een gesneden eitje erop.

Wel bruut fysiek die negert..maar wat staan er een hoop gay foto's van ehm zeg!:eek:

Ja idd....mja boeiend. Durf te wedden dat hij daar flink veel geld mee verdiend. Geef hem eens ongelijk.

Dat zeg ik ook niet!;)

Updatesss :) 8% toch al ondertussen? :)

Leef je nog rob :P

Momenteel ff te druk om steeds te updaten...en ook te druk om me aan een heel strak dieet te houden. Ben dus ook niet meer droger geworden, blijf op ca 9% staan. Ben ik best wel blij mee als je mn voedingsschema bekijkt.

50-60gr whey
3 boterhammen met stroop en kaas
3 omega caps

2 kleine stokbroodjes (ca 15cm) met ham en kaas
broodje frikandel, kroket of worstenbrood
0.5l vifit

50-60gr alldayprotein van xxl

500gr kwark met 50gr yoghurt
lepel lijnzaadolie

75gr rijst
200gr kip
lepel olijfolie

voor trainen: 5gr eas + 5gr nitrocrea v2

50-60gr whey
50gr dextrose
5gr eas + 5gr nitrocrea v2

500gr kwark
lepel lijnzaadolie

Junk nu gewoon minimaal 4-5 keer per week en blijf qua gewicht en vetpercentage zo goed als stabiel. Lijkt zelfs alsof ik heel langzaam nog wat droger wordt en ik doe niet eens cardio :D
Zodra ik het weer wat minder druk heb ga ik weer verder met strak dieeten. Die 6% zal ik alsnog voor begin juli bereiken.

Zal nog eens een training posten van gisteren:

BOR
12 x 60kg opwarmen
5 x 100kg
5 x 120kg
5 x 140kg
5 x 150kg

Deadlift
5 x 150kg
5 x 170kg
5 x 190kg
3 x 210kg

Front lat pulldown (close hammer grip)
5 x 80kg
5 x 100kg
5 x 105kg
5 x 110kg
5 x 110kg

Machine t-bar row (wider grip)
5 x 80kg
5 x 100kg
5 x 120kg
5 x 140kg

Seated machine row
5 x 75kg
5 x 95kg
5 x 105kg
5 x 115kg

DB shrugs
12 x 55kg
10 x 55kg
10 x 55kg
8 x 55kg

Laatst bewerkt:
haha monster ben je ook he... Junken en nog zo droog blijven ;) gebruik je trouwens nog steeds clen of...?

Ben ik een paar weken mee gestopt, maar sinds woensdag weer begonnen.

nice :) doe je 2 weken op, 2 weken af ofz? en op 60mcg ?

je neemt redelijk weinig EAS op het eerste gezicht maar daar tegen op pak je wel direct je whey+eas na je workout.
heavy workout, zoals we gewent zijn van je.
avatar ziet er goed uit, beetje met de schaduw gespeelt?:D

nice :) doe je 2 weken op, 2 weken af ofz? en op 60mcg ?

Ja ben ik wel van plan. Ga nu eens tot max 100mcg.

je neemt redelijk weinig EAS op het eerste gezicht maar daar tegen op pak je wel direct je whey+eas na je workout.
heavy workout, zoals we gewent zijn van je.
avatar ziet er goed uit, beetje met de schaduw gespeelt?:D

Workouts zijn deze week gewoon heavy met weinig herhalingen, ook weer eens leuk. Kracht blijft nog behoorlijk hoog voor in een fase waarin ik toch aardig laag in KH zit.
Heb niks aan de foto gedaan hoor, was gewoon maar 1 lampje aan in de badkamer en zoals je misschien wel weet is de camera van de iPhone 3GS brak.

Zal straks wel ff de foto posten ben nu op werk.

Workouts zijn deze week gewoon heavy met weinig herhalingen, ook weer eens leuk. Kracht blijft nog behoorlijk hoog voor in een fase waarin ik toch aardig laag in KH zit.
Heb niks aan de foto gedaan hoor, was gewoon maar 1 lampje aan in de badkamer en zoals je misschien wel weet is de camera van de iPhone 3GS brak.

Zal straks wel ff de foto posten ben nu op werk.

Vind idd je workouts sterk met z'n dieet... Ik zou het niet volhouden haha. Ben benieuwd naar goeie foto's :thumbs:

Echt goede foto's hoef je nu niet te verwachten, die komen pas zodra ik mn doel voor deze zomer heb bereikt. Heel misschien mag ik nog meedoen met de contest...zal dan wel voor spek en bonen zijn maar dat is niet erg ;)

hahah las idd al zoiets in log van jeppe. Zou beter zijn man, als is het maar voor de eer ;)

PM gekregen van Big-T, mag helaas niet ;)

Training van vandaag...kort maar krachtig.

MP in smith
8 x 70kg opwarmen
5 x 90kg
5 x 100kg
5 x 110kg
4 x 120kg

DB side raise
8 x 16kg opwarmen
5 x 20kg
5 x 22kg
5 x 24kg
5 x 26kg

Bent over rear lateral raise
8 x 16kg opwarmen
5 x 20kg
5 x 22kg
5 x 24kg
5 x 26kg

Triceps pushdown
8 x 70kg opwarmen
6 x 100kg
5 x 110kg
5 x 120kg
5 x 120kg

Lying triceps bb extension
6 x 50kg
5 x 60kg
5 x 65kg
5 x 70kg
4 x 75kg

Rope pushdown
8 x 50kg
6 x 60kg
6 x 70kg
6 x 80kg
6 x 80kg

Jammer Rob, ik keek er best tegen op jou weer als deelnemer te zien dit jaar.

Terug
Naar boven