MuscleMeat

Log Rob S.

Jij kan het hebben rob haha ;), idd even lekker om rustig aan te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Zeker ja. Ik heb me voorgenomen om vanaf 1 juni weer een kleine 6 weken te gaan cutten zodat ik toch nog rond de 6-7% zal uitkomen.

Heb alleen zo'n hekel aan die cardio. Ben aan het denken om gewoon met de fiets naar de gym toe te gaan dan...zijn 20min heen en 20min terug. Dat is dan mijn cardio :D

Laatst bewerkt:
foto ziet er nog steeds goed uit!
kracht ook wat minder of valt mee?

Kracht idd ook wat minder ja...maar komt allemaal weer goed over een tijdje ;)

Zeker ja. Ik heb me voorgenomen om vanaf 1 juni weer een kleine 6 weken te gaan cutten zodat ik toch nog rond de 6-7% zal uitkomen.

Heb alleen zo'n hekel aan die cardio. Ben aan het denken om gewoon met de fiets naar de gym toe te gaan dan...zijn 20min heen en 20min terug. Dat is dan mijn cardio :D
Dat doe ik , en blijf op een degelijk precentage.

Om op een degelijk percentage te blijven hoef ik het niet te doen. Blijf nu steeds rond de 10% en junk zeker 4 dagen in de week (schat een 6-8 maaltijden totaal) zonder enige vorm van cardio. De overige 3 dagen zit ik dan wel heel laag in KH en vet...werkt perfect zo.

Je oude forum naam komt wat dat betreft beter tot zijn recht! Als ik 8 keer junk heb ik 20% vet na een paar weken!

Ja had ik misschien ook wel zo moeten laten...Rob S. klinkt een beetje saai haha.

Dat is niet vet wordt ook al junk ik veel komt ook voornamelijk door mn metabolisme denk ik. De ene kan het, de ander niet.

Maar weer eens een kleine update...

Hele tijd k*t bezig geweest...vrij weinig getraint en heel slecht op mn voeding gelet. Al met al valt het verlies nog redelijk mee nu ik sinds maandag weer perfect eet en met een nieuw trainingschema ben begonnen.

Qua training wilde ik eens iets compleet anders doen dan de split die ik al gebruik sinds ik begon met trainen. Ik heb nu een soort van eigen UB/LB schema gemaakt. Doe 2x pw UB en 2x pw LB.

Gewicht is nog maar een magere 97-98kg. Sta wel aardig droog...heb het niet laten opmeten maar het zal rond de 8% zijn op dit moment. Nog steeds geen cardio gedaan. Vanaf volgende week ga ik er toch maar eens mee beginnen want ik wil nog altijd ergens in juli op 6% staan. Ik ga in augustus 2 weken naar Italie dus wil er dan natuurlijk wel keihard bijlopen ;)

Zal komende week wel weer eens een paar trainingen posten. Verwacht er niet teveel van, kracht is aardig afgenomen. Druk met de grootste moeite 6 keer 130kg op de bank, terwijl ik een tijdje terug nog redelijk makkelijk 8 x 140kg pakte.

Voeding:

1:
4 boterhammen met kaas
50gr whey
3 omega caps

2:
50gr all day protein

3:
500gr kwark + lepel lijnzaadolie

4:
25gr whey + 25gr all day protein

5:
75gr ongekookte rijst + 200/250gr kip

6:
50gr whey + 30/50gr dextrojuice

7:
4x eiwit + 2x heel ei

8:
500gr kwark + lepel olijfolie

Geen idee hoeveel kcal dit is en wat de verhoudingen zijn maar ik vind het wel ff best zo. Zoals je ziet veel shakes, maar dit is bewust omdat de kip ed me ff de nek uitkwam en er veel teveel tijd ging inzitten. Dit is lekker makkelijk vol te houden.

24y1rfn.jpg

2udw1p1.jpg

Laatst bewerkt:
Gigantische arm. :D

haha die arm :D

Huge.:D

Waar in Italie ga je naartoe? Ik ben dr ook van Juli tot Augustus.

De t*ring die klauwen van je hahaha! :thumbs:

Heb je geen onwijze honger zo met die shakes als maaltijd?

Ga met de vriendin naar Rimini in de 2e week van augustus.

Nee met de honger valt het reuze mee...je lichaam past zich daar toch goed op aan.

Wat een armen, Rob! Hoeveel meten ze?

jonguh als ik zo veel shakies dronk had ik ook zulke armen!

:P nice guns!

niet zo gek dat je wat minder kracht hebt op zo weinig carbs!

Armen zien er goed uit!

leef je nog?

Terug
Naar boven