Maar weer eens een kleine update...
Hele tijd k*t bezig geweest...vrij weinig getraint en heel slecht op mn voeding gelet. Al met al valt het verlies nog redelijk mee nu ik sinds maandag weer perfect eet en met een nieuw trainingschema ben begonnen.
Qua training wilde ik eens iets compleet anders doen dan de split die ik al gebruik sinds ik begon met trainen. Ik heb nu een soort van eigen UB/LB schema gemaakt. Doe 2x pw UB en 2x pw LB.
Gewicht is nog maar een magere 97-98kg. Sta wel aardig droog...heb het niet laten opmeten maar het zal rond de 8% zijn op dit moment. Nog steeds geen cardio gedaan. Vanaf volgende week ga ik er toch maar eens mee beginnen want ik wil nog altijd ergens in juli op 6% staan. Ik ga in augustus 2 weken naar Italie dus wil er dan natuurlijk wel keihard bijlopen
Zal komende week wel weer eens een paar trainingen posten. Verwacht er niet teveel van, kracht is aardig afgenomen. Druk met de grootste moeite 6 keer 130kg op de bank, terwijl ik een tijdje terug nog redelijk makkelijk 8 x 140kg pakte.
Voeding:
1:
4 boterhammen met kaas
50gr whey
3 omega caps
2:
50gr all day protein
3:
500gr kwark + lepel lijnzaadolie
4:
25gr whey + 25gr all day protein
5:
75gr ongekookte rijst + 200/250gr kip
6:
50gr whey + 30/50gr dextrojuice
7:
4x eiwit + 2x heel ei
8:
500gr kwark + lepel olijfolie
Geen idee hoeveel kcal dit is en wat de verhoudingen zijn maar ik vind het wel ff best zo. Zoals je ziet veel shakes, maar dit is bewust omdat de kip ed me ff de nek uitkwam en er veel teveel tijd ging inzitten. Dit is lekker makkelijk vol te houden.