XXL Nutrition

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
Ik leef nog ja ;)

Heb hele tijd rustig aan gedaan. Niet zoveel getraind en ook niet zo serieus op mn voeding gelet. Sinds maandag heb ik het weer opgepakt. Voeding is weer top en doe volop cardio. 4 keer per week ca 5-7km rennen en dan 's avonds gewoon normale krachttraining. Ben nu wel aardig wat massa en kracht verloren maar ik vind het wel ff goed zo...zal zometeen nog wel een fototje maken. Weeg nog iets van 94-95kg met iets minder dan 10% vet. Hoop dat ik binnen nu en 6 weken toch eindelijk eens op die 5-6% zit...gewicht boeit me dan niet zoveel.

Laatst bewerkt:
Top ik kijk uit naar die foto op 6 procent

Ik leef nog ja ;)

Heb hele tijd rustig aan gedaan. Niet zoveel getraind en ook niet zo serieus op mn voeding gelet. Sinds maandag heb ik het weer opgepakt. Voeding is weer top en doe volop cardio. 4 keer per week ca 5-7km rennen en dan 's avonds gewoon normale krachttraining. Ben nu wel aardig wat massa en kracht verloren maar ik vind het wel ff goed zo...zal zometeen nog wel een fototje maken. Weeg nog iets van 94-95kg met iets minder dan 10% vet. Hoop dat ik binnen nu en 6 weken toch eindelijk eens op die 5-6% zit...gewicht boeit me dan niet zoveel.
jeetje flink wat massa kwijt ofniet? je was bijna 105?

Ja...toch wel aardig wat en hetzelfde geld voor kracht. Ik was eerst idd rond de 105 bij hetzelfde vetpercentage. Maar als je weet hoe ik de laatste paar maanden getraint en gegeten heb is dat niet zo gek.

Komt wel weer goed. Als ik zou willen heb ik die massa zo terug (en de rest), maar ik heb besloten dat vooralsnog ff te laten voor wat het is. Met 95kg bij 9% hoef ik me ook niet echt te schamen ;)

Laatst bewerkt:
De boog kan niet altijd gespannen staan Robbemans, zet hem
op weer komende tijd buffel!

Respect dat je zo makkelijk een ****ing goede fysiek kan behalen... ik kan het wel geloven dat je op lange termijn even van de levensstijl wilt afstappen.

Ben benieuwd naar die 6%.

Ik geloof dat je inderdaad zomaar weer op het oude niveau zit, maar waarom heb je het rustiger aan gedaan ?

Ik geloof dat je inderdaad zomaar weer op het oude niveau zit, maar waarom heb je het rustiger aan gedaan ?
omdat er meer in het leven is dan alsmaar je druk maken of je wel genoeg eet en druk maakt om je trainingen???

benieuwd naar die foto op 6%...

omdat er meer in het leven is dan alsmaar je druk maken of je wel genoeg eet en druk maakt om je trainingen???

benieuwd naar die foto op 6%...

Juist....had er gewoon ff geen zin meer in om 4 keer per week te trainen en 7 keer op een dag te eten.

Wel weer een kleine tegenslag gehad. Heb afgelopen zaterdag flink gefeest op Extrema en heb me daar verstapt. Flinke last aan mn achillespees nu dus moet de cardio ff laten voor wat het is.

Mooie is dat ik op dit moment werkeloos ben en nu volop tijd heb om weer perfect op mn voeding te letten en te trainen wanneer ik dat wil.

Laatst bewerkt:
Ga vanaf nu weer eens trainingen posten, puur zodat ik zelf kan zien hoe ik vooruit ga.

Het cutten heb ik afgeblazen, had er echt geen zin meer in. Massa bouwen is toch erg verslavend. Dit is ook wel te merken aangezien ik nog om 3 uur s nachts een bord rijst en een bak kwark zit weg te werken :D

Ik heb mijn dieet sinds een dikke 2 weken weer opgepakt en ga weer goed vooruit. Mijn doel is om zoveel mogelijk massa te pakken zonder mijn vetpercentage te laten stijgen. Hoop dat ik dik boven de 110kg uitkom voordat we 2011 ingaan.

Maandag, borst en biceps:

DB press
16 x 32kg
12 x 40kg
10 x 55kg
8 x 60kg

Incline DB fly
10 x 26kg
9 x 30kg
8 x 34kg > 12 x 24kg

Incline BP in smith
12 x 100kg
10 x 110kg
8 x 120kg

Cable fly's
12 x 37,5kg per kant
10 x 42,5kg per kant
8 x 47,5kg per kant

BP in smith
10 x 100kg
8 x 110kg
8 x 120kg > 8 x 80kg

BB curl
16 x 30kg
12 x 50kg
10 x 55kg
8 x 60kg

DB curl
10 x 20kg
8 x 24kg
6 x 28kg > 10 x 18kg

Machine curl
3 setjes ??

Dinsdag, benen

Squat
15 x 60kg
12 x 100kg
10 x 140kg
8 x 180kg

Leg extension
12 x 50kg
10 x 60kg
8 x 70kg
6 x 75kg

Hack squat in smith
12 x 80kg
10 x 120kg
8 x 140kg
7 x 160kg

Leg press
2 setjes fullstack

One leg leg extension
2 setjes ??

Daarna nog 2 oefeningen voor de hamstring en 2 oefeningen voor de kuiten.

Woensdag, schouders en triceps

MP in smith
12 x 60kg
10 x 80kg
10 x 100kg
6 x 120kg > 10 x 80kg

DB side raise
12 x 22kg
10 x 26kg
8 x 30kg
6 x 34kg

Shrugs in smith
4 setjes, max tot 10 x 180kg

Seated rear lateral raise
12 x 14kg
10 x 18kg
8 x 20kg > 10 x 14kg

DB shrugs
3 setjes direct achter elkaar...max 40kg

Neck press in smith
3 setjes direct achter elkaar in smith, max 80kg

Tussen de schouderoefeningen door 3 oefeningen voor de triceps gedaan, niks speciaals.

Ook weer ff wat omtrekken opgemeten zodat ik kan zien hoe alles vooruit gaat:

Gewicht: 104kg
Vetpercentage: ~10%
Arm: 47,5cm koud
Been: 69cm koud
Kuit: 42cm koud

Kuiten is echt iets waaraan ik hard moet gaan werken...tov mn bovenarmen lopen die toch flink achter. Schouders moet ik ff mee uitkijken dat die niet te ver gaan voorlopen, misschien eens een keer een weekje overslaan.

Laatst bewerkt:
Lekkere training gozer.

Waar gaat de komende cocktail uit bestaan? Want neem aan dat je terug komt op je beslissing om niet meer te kuren..

Veel oefeningen man, maar goed dat je het weer oppakt. Succes

Bizar sterke trainingen!
Die dumbbell side raises vind ik nog het strafst van allemaal... met 34kg dumbbells djiezes...

Zijn idd veel oefeningen maar dit werkt voor mij het beste.

@Pumped. 500mg Test E en 800mg Primo.

Monster workouts Rob!:D! Foto zag er ook nog steeds goed uit!

Goede workouts :)

damn - dat zijn mooie massa plannen Rob! Bij de foto's van fotocontest 2009, wat voor gewicht en BF had je toen ongeveer?

Volgens mij was ik toen 103kg met ca 9% vet.

Terug
Naar boven