Fitness Seller

Log Rob S.

Je blijft ook gewoon een freak he :P haha prachtig om te zien dat je weer massa gaat bouwen kerel :thumbup:

Idd, één van de betere fysieken op dit forum.

Topfysiek man. Ben benieuwd wat 115kg ofzo zal geven bij 1.80m (of ben je 1.82?), ben zelf ook 1.80 dus zou wel interessant zijn voor me om te zien.

Ieder lichaam is anders, dus echt vergelijken kan je het niet.

Zijn idd veel oefeningen maar dit werkt voor mij het beste.

@Pumped. 500mg Test E en 800mg Primo.

Aardig kuurtje, wel veel ml's. Hoe lang ben je al off? Herinner me nog dat je wat angst had voor sides, ga je er daarom ook een AI bij nemen?

minstens 7kg massa pakken zonder bf te laten stijgen is volgens mij een beetje van het goede. Maar ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
Dik 4 maanden. Maar toen had ik maar iets van 4 weken gekuurd...afgekapt ivm teveel sides. Was echt niet meer leuk.

Ik pak er verder niet direct een AI bij, kan altijd nog. Maar ik hoop dat ik nu een keer geluk heb en geen gyno en puisten krijgt want dat was met Tren niet te doen.

Maargoed we zullen zien wat het brengt. Als ik kijk hoe snel ik nu alweer vooruit ga denk ik dat ik heel makkelijk over de 110kg kom. Je moet er ook wel rekening mee houden dat ik al een keer over de 110kg ben geweest, wel met een hoger vet en vochtpercentage.

Laatst bewerkt:
1 jaar ouder dan mij en dan zo een fysiek! Ziek rob

Pull ups
16 x bw
12 x bw
10 x bw + 10kg
8 x bw + 10kg

Deadlift
12 x 60kg
6 x 100kg
6 x 140kg
6 x 180kg
4 x 200kg

Seated Cable row
12 x 90kg
10 x 100kg (fullstack)
8 x 100kg + 14kg
7 x 100kg + 22kg

Dumbbell row
12 x 50kg
10 x 60kg
8 x 65kg

Ook nog 2 oefeningen gedaan voor de biceps. Erg licht en niet tot failure aangezien ik die maandag ook al had aangepakt.

Goede training..maar over de deadlift ben ik niet tevreden. Die moet echt heel snel naar de 6 x 220kg toe.

Gewicht was gisteren direct voor het slapen trouwens 106kg...die 110kg ga ik dus veel te makkelijk halen. Koolhydraten ga ik waarschijnlijk iets minderen omdat ik nu toch wel iets te snel bijkom naar mijn idee.

Laatst bewerkt:
Sterke db press, maar dat mag ook wel met die armen van je. :D

Gewicht was gisteren direct voor het slapen trouwens 106kg...die 110kg ga ik dus veel te makkelijk halen. Koolhydraten ga ik waarschijnlijk iets minderen omdat ik nu toch wel iets te snel bijkom naar mijn idee.

denk niet dat je bang hoeft te wezen voor veel vet met die primo.

Voor veel vocht bedoel je neem ik aan? Of je vetter wordt ligt toch voornamelijk aan je kcal inname en niet aan de middelen die je gebruikt.

2p4c1.jpg

Sick **** :D

Punt van kritiek Rob.
Bij de side poses valt het niet zo op, maar bij die Back Double, lijkt je achterkant achter te lopen (schouders).

Je rugdikte in het midden is erg goed, echter aan de zijkanten vind ik het wat minder. Kan ook door je posing komen.

Voor veel vocht bedoel je neem ik aan? Of je vetter wordt ligt toch voornamelijk aan je kcal inname en niet aan de middelen die je gebruikt.

ziet er netjes uit rob, je kan met die primo gewoon een stuk lager in cals gaan....eiwitjes hoog! weet niet hoe lang je bezig bent...vond het zelf vanaf week 8/9 pas echt interresant worden. droog, vasculair en aders die je nog nooit gezien hebt.
je voelt er weinig van maar het werkt wel:)

Punt van kritiek Rob.
Bij de side poses valt het niet zo op, maar bij die Back Double, lijkt je achterkant achter te lopen (schouders).

Je rugdikte in het midden is erg goed, echter aan de zijkanten vind ik het wat minder. Kan ook door je posing komen.

Mijn achterkant schouders loopt idd een heel klein beetje achter, dat heb je goed gezien. Ook de wijdte van de rug mag net iets beter dus dat zijn 2 punten waar ik de komende weken aan ga werken.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

nightfly zei:
ziet er netjes uit rob, je kan met die primo gewoon een stuk lager in cals gaan....eiwitjes hoog! weet niet hoe lang je bezig bent...vond het zelf vanaf week 8/9 pas echt interresant worden. droog, vasculair en aders die je nog nooit gezien hebt.
je voelt er weinig van maar het werkt wel:)

Klopt ja...maar ik zit niet laag in kcal aangezien ik clean aan het bulken ben ;)
Ik weet niet precies hoeveel ik van alles binnen krijg maar ik schat 500-600gr kh, 350gr eiwit en 50-75gr vet. Ben nu pas 3 weken bezig.

Laatst bewerkt:
Wat eet je nu zoal op een dag rob?

Yo man.
Alles lekker?
Check nu pas je log weer.
Tijd om zwaar te worden?
Lekker hoor.
Geen wedstrijd ambities?

Nee heb geen wedstrijdambities.

Heb het hele weekend ziek in bed gelegen...zaterdag en zondag in totaal maar iets van 3 shakes en 2 potjes kwark gegeten. Kreeg echt niks door mn keel...nu gaat het gelukkig weer wat beter maar voel me nog steeds behoorlijk brak.

Wat ik nu zoal eet:

50gr Whey
4-5 Boterhammen met nutella
3 Omega-3 caps
Glaasje jus d'orange met creatine
2,5gr Vitamine B5 en Multivit

100gr Rijst
250gr Kip
1 Lepel olijfolie

Trainen

50gr Whey
60-80gr Dextro Juice Pro
2,5gr Vitamine B5

100gr Rijst
250gr Kip
1 Lepel lijnzaadolie

100gr Rijst
8 x Eiwit
1 x Heel ei
2,5gr Vitamine B5

60gr Caseïne
100gr Rijst
1 Lepel olijfolie

500gr Kwark
1 Lepel lijnzaadolie
2,5gr Vitamine B5

Dit is iig hoe ik vandaag probeer te eten. Maar in feite is het elke dag anders. Wissel bv vaak kip af met biefstuk en rijst met macaroni oid.

Laatst bewerkt:
bij je ene laatste maaltijd droge rijst? damn bro... of ben je ook zo'n blendergast?

foto is trouwens goed man - ben benieuwd wat het resultaat is straks

Terug
Naar boven