Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn idd veel oefeningen maar dit werkt voor mij het beste.
@Pumped. 500mg Test E en 800mg Primo.
Gewicht was gisteren direct voor het slapen trouwens 106kg...die 110kg ga ik dus veel te makkelijk halen. Koolhydraten ga ik waarschijnlijk iets minderen omdat ik nu toch wel iets te snel bijkom naar mijn idee.
Voor veel vocht bedoel je neem ik aan? Of je vetter wordt ligt toch voornamelijk aan je kcal inname en niet aan de middelen die je gebruikt.
ziet er netjes uit rob, je kan met die primo gewoon een stuk lager in cals gaan....eiwitjes hoog! weet niet hoe lang je bezig bent...vond het zelf vanaf week 8/9 pas echt interresant worden. droog, vasculair en aders die je nog nooit gezien hebt.
je voelt er weinig van maar het werkt wel![]()
Punt van kritiek Rob.
Bij de side poses valt het niet zo op, maar bij die Back Double, lijkt je achterkant achter te lopen (schouders).
Je rugdikte in het midden is erg goed, echter aan de zijkanten vind ik het wat minder. Kan ook door je posing komen.
nightfly zei:ziet er netjes uit rob, je kan met die primo gewoon een stuk lager in cals gaan....eiwitjes hoog! weet niet hoe lang je bezig bent...vond het zelf vanaf week 8/9 pas echt interresant worden. droog, vasculair en aders die je nog nooit gezien hebt.
je voelt er weinig van maar het werkt wel![]()