AndroidHealthClinic

Log Rob S.

Zooooo....het eerste deel van de groeifase zit erop. Ik kom niet meer bij in gewicht en kracht, in de spiegel zie ik geen vooruitgang meer en ook qua omtrek van armen, benen etc komt er niks meer bij. Ik heb mijn vooraf gestelde doel bereikt dus ben tevreden. Gewicht is nu 111kg.

De laatste dagen heb ik heel veel gelezen over Doggcrapp. Ik ben wel weer eens toe aan iets nieuws wat mij hopelijk weer veel kracht en massa-winst gaat opleveren. Ik ben nog aan het twijfelen of ik er maandag al mee begin of pas over dik 4 weken zodra het tweede deel van de groeifase begint. To be continued...

Wat was je doel qua massa nu weer? 120kg ofzo? of gewoon zo zwaar mogelijk hehe

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga mijn doelen niet al te hoog inzetten. Stiekem hoop ik natuurlijk wel op 120kg maar dat is zeer waarschijnlijk niet realistisch. Ik verwacht 115-116kg met hetzelfde vetpercentage als nu, ca 10-11%.

Damn 111kg dan ben je wel een hele buffel, en al zeker met zo'n laag vetpercentage.
Goed bezig man.

4 week bridge of knal je door?

4 weken bridge ja, doorknallen is zinloos. Eerste keer dat ik dit doe dus ben erg benieuwd wat het gaat brengen.

Djees Rob dat zijn serieuze doelen! Wedstrijd ambities eigenlijk???

wanneer ga je aan de hgh + slin ecto rob

Damn Rob, dat heb je zeer snel gedaan. Respect dude, ben benieuwd wat je nieuwe methode op gaat leveren.

Djees Rob dat zijn serieuze doelen! Wedstrijd ambities eigenlijk???

Nog niks concreets, misschien volgend jaar na de zomer een keertje.

wanneer ga je aan de hgh + slin ecto rob

Niet, grotere ecto phillyfreezer.

Damn Rob, dat heb je zeer snel gedaan. Respect dude, ben benieuwd wat je nieuwe methode op gaat leveren.

Thnx, we zullen het vanzelf zien. Zodra ik met Doggcrapp begin ga ik m'n log weer dagelijks bijhouden.

wat is je bridge en hoeveel/wat zet je na de bridge dan?

Max 100mg Test E. Na de bridge ben ik nog niet over uit. Ik denk Test E + EQ.

Laatst bewerkt:
Check je je bloed waarden regelmatig?

Ja. Over 3 weken moet ik weer.

4 weken is zo'n beetje het minimum, ik voel me stukken beter met onderhoudsfase van 6 weken. IMO ook beter voor je cardiovasculaire systeem in the long run. Oviergens zou ik die EQ lekker laten voor wat het is.

Misschien doe ik ook wel 6. Even kijken wat de bloedtest uitwijst en hoe ik me voel. Waarom EQ laten voor wat het is? Ik dacht dat jij juist zo'n grote Bold fan was of verwar ik je met iemand anders? Ik ga iig geen Test only pakken. Mocht ik niet voor Bold kiezen dan wellicht weer wat Primobolan. Dan zou dus de dosis Test omhoog gaan en de dosis Primo omlaag (bv 1000mg Test E en 500-600mg Primo). Het klinkt raar maar Test samen met Primo zorgde voor minder bijwerkingen dan alleen Test. Ik kreeg altijd last van o.a. gyno (zelfs bij eerste kuur 500mg Test E) en nu met Primo erbij totaal niks. Verder ook stuk minder vocht, algemene shape blijft gewoon veel beter met Primo erbij.

Laatst bewerkt:
dan zou ik gewoon weer test en primo nemen, en niet veranderen.....ging toch goed.
train je nog steeds iets lichter?

Misschien doe ik ook wel 6. Even kijken wat de bloedtest uitwijst en hoe ik me voel. Waarom EQ laten voor wat het is? Ik dacht dat jij juist zo'n grote Bold fan was of verwar ik je met iemand anders? Ik ga iig geen Test only pakken. Mocht ik niet voor Bold kiezen dan wellicht weer wat Primobolan. Dan zou dus de dosis Test omhoog gaan en de dosis Primo omlaag (bv 1000mg Test E en 500-600mg Primo). Het klinkt raar maar Test samen met Primo zorgde voor minder bijwerkingen dan alleen Test. Ik kreeg altijd last van o.a. gyno (zelfs bij eerste kuur 500mg Test E) en nu met Primo erbij totaal niks. Verder ook stuk minder vocht, algemene shape blijft gewoon veel beter met Primo erbij.

EQ ach, in groeifases moet je het gewoon bij test e en DHT houden. Ik heb nu 3 cycles, begin nu met de 4e, op een gram test e. per week gedraaid en heb nog niet de behoefte gevoelt deze dosering omhoog te gaan gooien. Gains worden er ook niet minder op per groeifase.

Vaak heb ik er wel, overigens laag gedoseerd, mast of primo naast lopen, dat verminderd inderdaad de kans op sides vanwege concurrentie met test e. op SHBG. Op onderhoud zit ik trouwens ook op een combinatie van test e. en een DHT product, 60-70 mg test bij 100 mg primo of mast per week. Dit levert bij mij veel betere bloedspiegels op dan alleen test e op een hogere dosering. Significante daling in prolactine/oestradiol/cortisol en rode bloedlichaampjes in verhouding tot test e. op 150 of 250 per week.

Lean jij hebt nog nooit tren/deca gebruikt?
Ook geen hgh/slin?

Ongelofelijk.

Rob, hoe hoog wou je EQ zetten dan?

OK thnx Lean. Misschien dat ik er dan nog 100mg Primo pw bijzet. Ik dacht aan 600mg EQ pw Mack. Maar ik ga er nog eens over nadenken, heb nog even de tijd.

Ben overigens sinds maandag met Doggcrapp begonnen.

Maandag:

Incline BP: 120kg x 8, 120 x 4, 120 x 2
Smith Shoulder Press: 90kg x 9, 95kg x 4, 95kg x 2
Lying BB triceps ext: 45kg x 10, 45kg x 4, 45kg x 3
Front latpull: 90kg x 9, 90kg x 4, 90kg x 2
Deadlift: 180kg x 8 + 200kg x 6

Woensdag:

Barbell curl: 55kg x 10, 55kg x 5, 55kg x 4
Hammer curl: 24kg x 10, 24kg x 5, 24kg x 3
Standing calf caise in smith: 90kg x 12, 90kg x 6, 90kg x 5
Leg curl: 65kg x 9, 65kg x 4, 65kg x 2
Legpress: 180kg x 8, 180kg x 4, 180kg x 3

Gewichten zijn nog wat aan de lage kant omdat ik niet precies wist hoeveel ik overal kon pakken.

Laatst bewerkt:
Rob heb je PM ontvangen?

Terug
Naar boven