MuscleMeat

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Ik heb er 2 van je gekregen en heb op beide gereageerd. Als je daarna nog wat gestuurd hebt dan heb ik hem iig niet ontvangen.

Je reactie op die 2e heb ik niet gehad, vandaar dat ik t vroeg...heb ik zaterdag gestuurd. Vreemd! Zou je hem nog eens willen sturen? thnx.

• #1.003
Doggcrapp training dag 3!

Opwarm setjes ga ik niet vermelden, alleen de werksets.

Voor degenen die het niet weten. Elke werkset doe je tot failure en in feite in 3 delen, steeds met ca 20 sec rust tussendoor waarna je weer hetzelfde gewicht pakt en weer tot failure gaat.

- Dumbbell press: 55kg x 12, 55kg x 5, 55kg x 3

- Dumbbell side raises: 28kg x 12, 28kg x 8, 28kg x 6

- CGBP: 120kg x 8, 120kg x 4, 120kg x 2

- Dumbbell row: 70kg x 8, 70kg x 4, 70kg x 2

- T-bar row: 100kg x 8, 100kg x 4, 100kg x 2

Dumbbell press en side raises hadden makkelijk zwaarder gekund...maargoed, weet ik dat iig voor de volgende training.

Gewicht is nog steeds 111kg en ik ben zichtbaar droger geworden (KH geschrapt bij de 2 laatste maaltijden). Ben dus vocht en/of een klein beetje vet verloren.

Laatst bewerkt:
hoeveel keer train je nu in 1 week?

• #1.005
Maandag, woensdag en vrijdag.

maar drie keer? Jezus, ga dat podium maar eens op jij!

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

btw 55 kg shouldepress??? ****in hell

3x is meer dan zat toch, lijkt me?
Train zelf ook ma, wo, vrijdag.

• #1.009
tijd voor een updatefoto dus... :D

Over een tijdje weer. Vooruitgang tov vorige foto's is minimaal.

maar drie keer? Jezus, ga dat podium maar eens op jij!

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

btw 55 kg shouldepress??? ****in hell

55kg dumbbell press, voor borst dus ;) 60kg was ook makkelijk gelukt aangezien ik hem met gemak 12 keer drukte. Schoulder press zal wel op 50kg zitten. Maandag ga ik die proberen.

Over een tijdje weer. Vooruitgang tov vorige foto's is minimaal.

55kg dumbbell press, voor borst dus ;) 60kg was ook makkelijk gelukt aangezien ik hem met gemak 12 keer drukte. Schoulder press zal wel op 50kg zitten. Maandag ga ik die proberen.

Je bent sterk kerel...

Laag in KH nu?

• #1.012
Nee nog altijd minimaal 500gr.

Is toch redelijk laag?
Haha.
Voor 100+ dan

• #1.014
500-600gr noem ik niet redelijk laag, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Over 6 weken ga ik weer naar 750-800gr en dat is ook voor iemand van 100+ aardig hoog ;)

Laatst bewerkt:
ben benieuwd hoe je voedingsschemaeruit ziet met zoveel KH
zit zelf rond de 500 en dat vind k al veel haha

• #1.016
Veel rijst. Eet meestal ca 150gr ongekookt per
maaltijd.

Rijst is koning.
Eet nu 800 gram per dag.
Ga je wedstrijd nog checken morgen?

• #1.018
Nee is toch allemaal te ver weg voor mij. Ben volgende maand wel in Veldhoven als Jay Cutler naar Muscletotaal komt.

Sodemieters kerel. Wat een kracht heb jij hé :)

Doggcrap.... cool man! Het kriebelt bij me nu ik dat zo lees. Ik hou wel van zulk soort trainingen.

Maargoe, eerst me GVT routine afmaken.

high carbs all the way voor die zware gewichten :) doe jij wel eens aan low carb en hoe reageer je erop?

Terug
Naar boven