MuscleMeat

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Ja meestal in de zomer. Hoe zou ik erop moeten reageren? Je wordt er natuurlijk droger door he. Snap niet wat je precies met die vraag bedoeld.

Verder doe ik ook low-carbs op dagen zoals dit weekend. Ben helemaal niet thuis geweest dus moet me maar een beetje aanpassen. Probeer wat shakes en kwark mee te nemen maar that's it. Maakt me verder ook niet uit...het is toch niet zo dat je opeens 2 kilo spieren kwijt raakt als je 2 dagen k*t eet. No worries ;)

Ja meestal in de zomer. Hoe zou ik erop moeten reageren? Je wordt er natuurlijk droger door he. Snap niet wat je precies met die vraag bedoeld.

Verder doe ik ook low-carbs op dagen zoals dit weekend. Ben helemaal niet thuis geweest dus moet me maar een beetje aanpassen. Probeer wat shakes en kwark mee te nemen maar that's it. Maakt me verder ook niet uit...het is toch niet zo dat je opeens 2 kilo spieren kwijt raakt als je 2 dagen k*t eet. No worries ;)

Ja nee ik vind persoonlijk dat het van lichaamstype en stofwisseling afhangt. Ik, als endo, gebruik bv een carb cycling schema heel het jaar door om ripped te blijven. Dus dan heb ik low, medium en high carb dagen. Ik merk dat ik hierop enorm hard ga en dan zie ik echt goeie strepen heel jaar door. Als ik ga kloten met carbs merk ik dat ik te snel vet word.

Zo ken ik gasten die ook 'low carb' doen en die echt volledig inkrimpen omdat zij dan meer carbs nodig hebben om voller te lijken.

Voor de rest hebben wij elkaars gewichten in gemeen ghehe ;) heavy en hard zoals het hoort! trouwens, hoezo post je altijd zo laat? (3:00 in de nacht :D) last van insomnia?

Rob S. mijn streef

• #1.024
Ja nee ik vind persoonlijk dat het van lichaamstype en stofwisseling afhangt. Ik, als endo, gebruik bv een carb cycling schema heel het jaar door om ripped te blijven. Dus dan heb ik low, medium en high carb dagen. Ik merk dat ik hierop enorm hard ga en dan zie ik echt goeie strepen heel jaar door. Als ik ga kloten met carbs merk ik dat ik te snel vet word.

Zo ken ik gasten die ook 'low carb' doen en die echt volledig inkrimpen omdat zij dan meer carbs nodig hebben om voller te lijken.

Voor de rest hebben wij elkaars gewichten in gemeen ghehe ;) heavy en hard zoals het hoort! trouwens, hoezo post je altijd zo laat? (3:00 in de nacht :D) last van insomnia?

Ik wordt toch nooit ''vet'' dus kan gewoon alle dagen high carb doen als ik zou willen, boven de 12% kom ik toch never nooit.

En nee, ik heb geen last van insomnia. Ik werk op het moment niet dus sta later op en ga later naar bed haha.

:eek:

Heb je uitkering?

• #1.026
Nee. Ik ben o.a. een drugsdealer en verdien zo mijn geld.

• #1.031
Je denkt toch niet werkelijk dat ik zoiets op internet zou zetten als ik dat daadwerkelijk was. Je kon wel eens uit België komen :D

Ik heb 7maand uitkering gehad tussen jobs.
Relaxed hoor.
Eten trainen slapen.
Jamner dat het maar 70% van je loon is.

• #1.034
Ook nog getraind vandaag:

- Dumbbell curl: 10 x 26kg, 4 x 26kg, 3 x 26kg

- Oefening voor onderarmen waarbij je barbell achter je rug houd: 12 x 70kg, 6 x 70kg, 6 x 70kg

- Seated calf raise: 10 x fullstack, 6 x fullstack, 3 x fullstack

- Standing leg curl: 10 x 20kg, 5 x 20kg, 3 x 20kg

- Squat: 8 x 190kg + 20 x 100kg

Ik blijf geen complimenten geven, maar die 8 x 190 is echt belachelijk op jou leeftijd, filmpje?

• #1.036
Ik zal volgende week wel een filmpje maken. Vind het zelf juist helemaal niet zo spectaculair...zelfde geld voor deadlift.

nette trainingen rob. Hoe staat het met het cruisen? Wanneer ga je er een blast in gooien?

Je hebt ondertussen ook aardig wat gains gemaakt zie ik. Veel sides weer dit keer?

• #1.039
nette trainingen rob. Hoe staat het met het cruisen? Wanneer ga je er een blast in gooien?

Je hebt ondertussen ook aardig wat gains gemaakt zie ik. Veel sides weer dit keer?

Ik pak nu 100mg Test E per week. Over 5-6 weken ga ik weer met ''het 2de deel'' beginnen.

Sides dit keer zo goed als niks, op wat overmatig zweten na.

haha ach ja ik ben naturel he hihihi

Haha ja dat is iig al een groot verschil. Wat squat jij dan? Met jou stats moet je er toch ook wel 180kg een paar keer kunnen uitpompen ;)

Laatst bewerkt:
wou net zeggen
ROb is grote jongen van 110 kilo
toch normaal dat je dan rond de 200 kan reppen?

Terug
Naar boven