AndroidHealthClinic

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Vandaag weer getraind.

- Hammer Chest Press: 8 x 140kg, 4 x 140kg, 2 x 140kg

- Dumbbell Schoulder Press: 45kg x 8, 45kg x 5, 45kg x 3

- Triceps Cable Pushdown: 10 x 95,5kg, 6 x 95,5kg, 6x 95,5kg

- Front Latpulley: 10 x 100kg, 5 x 100kg, 3 x 100kg

- Seated Cable Row: 10 x 114kg, 6 x 114kg, 6 x 114kg

Ziet er beetje saai uit zo die Doggcrapp trainingen....maar het is wel enorm zwaar. Die static holds en strechen zijn enorm pijnlijk...dat is nog het meest afzien.

Laatst bewerkt:
Dus je begint met een bepaald gewicht wat min of meer een uitdaging vormt en maakt daarmee sets tot de uitputting?

• #1.043
Ja je pakt gewoon een gewicht waarmee je denkt ca 8 herhalingen te kunnen maken. Daarna pak je 20 sec rust, ga je weer tot failure, daarna weer 20 sec rust en weer tot failure. Steeds met hetzelfde gewicht. Dan doe je nog 30 sec een static hold, en dan nog eens 50 sec de spier strechen.

Laatst bewerkt:
Dat klinkt als een pittig schema!

Damn, moet serieus branden :D.

vind 20 seconden wel vrij lang ;), en stretch mag ook best een volle minuut, of dat haalbaar is, is wat anders :)

• #1.047
20 sec of ca 12 keer in en uitademen is hoe Dante het voorschrijft, daar hou ik me dus ook aan ;)

Laatst bewerkt:
20 sec lang?? jaja...

misschien moet je niet alles te serieus nemen wat ik tegen Rob zeg. zal er de volgende keer een smiley bij plaatsen. :)

• #1.051
Deze week toch maar weer een weekje splitten. Waarom? Gewoon, omdat ik er zin in heb.

Maandag

Benchpress
15 x 60kg
10 x 100kg
8 x 140kg PR

Incline Dumbbell Bench Press
12 x 42kg
8 x 60kg PR

Machine Chest Press
10 x 80kg
8 x 120kg

Dumbbell Fly's
12 x 20kg
8 x 34kg
7 x 36kg

Seated Triceps Dumbbell Extension
12 x 16kg
10 x 18kg
8 x 24kg

Lying Triceps BB extension
12 x 40kg
8 x 55kg

CGBP
10 x 80kg
8 x 100kg

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Dinsdag

Deadlift
12 x 60kg
10 x 100kg
8 x 180kg
6 x 220kg PR

Pullups
12 x BW (=111kg)
8 x BW + 20kg PR

BB Row
10 x 100kg
8 x 130kg

Latpull behind the neck
10 x 80kg
8 x 100kg

BB curl
12 x 40kg
9 x 60kg

Seated DB curl
10 x 16kg
8 x 24kg

Machine curl
10 x 20kg
9 x 30kg

Toch weer een paar PR's gemaakt gisteren en vandaag. Gaat lekker dus!

Nette benchpress en deadlift.
En de rest ook natuurlijk.

die korte overstap naar split heeft je goed gedaan aan de gewichten te zien, impressive.

• #1.055
Ja deze afwisseling was erg lekker, flinke pomp weer. Vooral van de deadlift stond ik te kijken. Kracht begint daar nu eindelijk te komen.

@baksteen123: ik weet bijna zeker van wel ja. Doel is om nu nog zeker 4-5kg VVM erbij te pakken deze winter. Ben dan erg benieuwd hoe ik er na een flinke cut uitzie. Zeer waarschijnlijk ga ik dan ergens volgend jaar toch maar eens een wedstrijd doen.

Laatst bewerkt:
Kracht neemt dus niet af in de bridge?

Ja deze afwisseling was erg lekker, flinke pomp weer. Vooral van de deadlift stond ik te kijken. Kracht begint daar nu eindelijk te komen.

@baksteen123: ik weet bijna zeker van wel ja. Doel is om nu nog zeker 4-5kg VVM erbij te pakken deze winter. Ben dan erg benieuwd hoe ik er na een flinke cut uitzie. Zeer waarschijnlijk ga ik dan ergens volgend jaar toch maar eens een wedstrijd doen.
eigenlijk wel ziek... want als ik jouw stats met Kuki en Jeppe vergelijk dan ben je zeker net zo groot als hun, misschien nog wel stukkie groter....
En qua vormen/look van de spieren heb je ook niks te klagen...

Sinds ik je log lees focus ik me PLOTS volledig op kracht :D doet me denken aan die puber jaartjes om te meeste benchen met je matties! :D

Keep on building those hurting bombs Robbie!

• #1.059
eigenlijk wel ziek... want als ik jouw stats met Kuki en Jeppe vergelijk dan ben je zeker net zo groot als hun, misschien nog wel stukkie groter....
En qua vormen/look van de spieren heb je ook niks te klagen...

Wat is daar raar aan? ;)

Sinds ik je log lees focus ik me PLOTS volledig op kracht :D doet me denken aan die puber jaartjes om te meeste benchen met je matties! :D

Keep on building those hurting bombs Robbie!

Haha thnx, komt goed.

Afgelopen periode heb ik alle doelen bereikt die ik wilde bereiken, +-110kg BW, 140kg x 8 bankdrukken, 220kg x 6 deadliften en 200kg x 8 squatten.

Voor de volgende periode heb ik mijn plan ook al gemaakt en hoop ik op het volgende:

- 117-118kg BW
- armen minimaal 50cm koud
- 240kg x 6 deadlift
- 220kg x 6 squat
- 160kg x 6 bankdrukken

Pas zodra ik dit heb bereikt ben ik tevreden. Met minder neem ik geen genoegen ;)

haha nee ik bedoelde niet dat het raar is. Ik bedoelde het meer in die zin van dat jij met jouw stats nog wel zwaarder/groter kan verschijnen op een wedstrijd dan bv Jeppe of Kuki ... dat is wel gaaf toch

Welke supplementen gebruik je eigenlijk?

Terug
Naar boven