- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- 240kg x 6 deadlift
- 220kg x 6 squat
- 160kg x 6 bankdrukken

haha nee ik bedoelde niet dat het raar is. Ik bedoelde het meer in die zin van dat jij met jouw stats nog wel zwaarder/groter kan verschijnen op een wedstrijd dan bv Jeppe of Kuki ... dat is wel gaaf toch
Welke supplementen gebruik je eigenlijk?
als ik die trainingen lees kan ik niet meer wachten tot ik weer in offseason shape ben en flink aan die gewichten trekSuper trainingen kerel
![]()

damn, dat noem ik nou kracht! Zeker die dumbbell sholder press!
eet jij danoontje![]()

Haha thnx. Ik eet idd zo af en toe Danoontje aardbei...zal het daaraan liggen?![]()
miss moet ik dat ook maar is gaan toevoegen :O
Zit ik te ploeteren met 34kg db's...pers jij die 55kg er even op je gemak uit om vervolgens side raises te gaan doen met 28kg![]()
34 kg is niet mis, helmaal niet met jou stats, alles in verhouding zien he...eigenlijk zou |Rob met 65 kg moeten pressen hahaha
sterk hoor! vind het zelf weleens lekker om eens in de zoveel tijd een zware pushpress erin te gooien als shock, weleens geprobeerd?
Achja ieder lichaam is anders. Maar als ik volgend jaar het podium op zou gaan hoop ik toch wel op ca 100kg kurkdroog. Als ik daadwerkelijk op 118kg zou uitkomen deze winter dan zal dat geen probleem zijn.
Ik gebruik nu Whey, Dextrojuice, Caseïne, Proteïn Matrix, Omega 3-6-9, BCAA, multivit en vit B5.
Ik heb het dextrojuice concept nooit begrepen. Ik gebruik altijd fruit (snelle suikers) bij men pwo whey shake als insuline kick voor men gehele offseason. Veel lekkerder en dextrojuice is echt ranzig spul.. geen kwark voor jou deze winter maar caseine?ik gebruik enkel caseine als ik geen zuivel mag eten van men coach.
Die side raises met 2 armen tegelijk toch?
Als ik boven de 20 ga wordt me uitvoering k*t.
Heb jij geen last van?
Op naar de 60 DP!
Trouwens Rob - ik had afgelopen week nog eens al je foto's 1 voor 1 bekeken in je gallerij.
Een van de comments was dat je in maart 2009 je 1e wedstrijd eigenlijk op de planning had, vanwaar had je hem toch niet gepakt, niet tevreden?
Was overigens erg onder de indruk van je fysiek op een leeftijd van 21 jaar, met zo'n fysiek had je de junioren gewoon weg geblazen!!
Nu is je fysiek velen malen beter weer maar damn
Als ik wedstrijden ga doen wil ik het ook goed doen en niet alleen om als podiumopvulling te fungeren.Ik heb het dextrojuice concept nooit begrepen. Ik gebruik altijd fruit (snelle suikers) bij men pwo whey shake als insuline kick voor men gehele offseason. Veel lekkerder en dextrojuice is echt ranzig spul.. geen kwark voor jou deze winter maar caseine?ik gebruik enkel caseine als ik geen zuivel mag eten van men coach.