Fitness Seller

Log Rob S.

als ik die trainingen lees kan ik niet meer wachten tot ik weer in offseason shape ben en flink aan die gewichten trek :D Super trainingen kerel :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
haha nee ik bedoelde niet dat het raar is. Ik bedoelde het meer in die zin van dat jij met jouw stats nog wel zwaarder/groter kan verschijnen op een wedstrijd dan bv Jeppe of Kuki ... dat is wel gaaf toch

Welke supplementen gebruik je eigenlijk?

Achja ieder lichaam is anders. Maar als ik volgend jaar het podium op zou gaan hoop ik toch wel op ca 100kg kurkdroog. Als ik daadwerkelijk op 118kg zou uitkomen deze winter dan zal dat geen probleem zijn.

Ik gebruik nu Whey, Dextrojuice, Caseïne, Proteïn Matrix, Omega 3-6-9, BCAA, multivit en vit B5.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

als ik die trainingen lees kan ik niet meer wachten tot ik weer in offseason shape ben en flink aan die gewichten trek :D Super trainingen kerel :thumb:

Thnx...komt goed :D

• #1.064
Dumbbell Schoulder Press
12 x 22kg
10 x 32kg
8 x 40kg
9 x 50kg
6 x 55kg

Dumbbell Side Raise
12 x 16kg
10 x 22kg
8 x 28kg

Rope Pull (voor achterkant schouder)
12 x 35kg
10 x 50kg
8 x 70kg

Dumbbell Shrugs
10 x 40kg
8 x 55kg
6 x 70kg

lekker bezig kerel schoulderpress is bruut :thumbs:

:eek: damn, dat noem ik nou kracht! Zeker die dumbbell sholder press!

eet jij danoontje:D

• #1.067
Wat een shoulder press! Insane haha.

Laat mij de zoveelste zijn om te zeggen damn wat een dumbbell shoulder press :-)
Laat je de dumbbells aangeven of krijg je ze nog zelf omhoog?
In ieder geval sterk, maar wat wil je met een easy seated press van 110kg

Zit ik te ploeteren met 34kg db's...pers jij die 55kg er even op je gemak uit om vervolgens side raises te gaan doen met 28kg:eek:

• #1.072
Verschil moet er zijn toch? :D

Zit ik te ploeteren met 34kg db's...pers jij die 55kg er even op je gemak uit om vervolgens side raises te gaan doen met 28kg:eek:

34 kg is niet mis, helmaal niet met jou stats, alles in verhouding zien he...eigenlijk zou |Rob met 65 kg moeten pressen hahaha

sterk hoor! vind het zelf weleens lekker om eens in de zoveel tijd een zware pushpress erin te gooien als shock, weleens geprobeerd?

• #1.075
34 kg is niet mis, helmaal niet met jou stats, alles in verhouding zien he...eigenlijk zou |Rob met 65 kg moeten pressen hahaha

Voordat ik een schoulder press van 65kg heb zijn we ws toch wel weer een heeeeeele tijd verder haha

sterk hoor! vind het zelf weleens lekker om eens in de zoveel tijd een zware pushpress erin te gooien als shock, weleens geprobeerd?

Nee nog niet...maar kan ik misschien wel eens proberen ja.

Die side raises met 2 armen tegelijk toch?
Als ik boven de 20 ga wordt me uitvoering k*t.
Heb jij geen last van?
Op naar de 60 DP!

Trouwens Rob - ik had afgelopen week nog eens al je foto's 1 voor 1 bekeken in je gallerij.
Een van de comments was dat je in maart 2009 je 1e wedstrijd eigenlijk op de planning had, vanwaar had je hem toch niet gepakt, niet tevreden?

Was overigens erg onder de indruk van je fysiek op een leeftijd van 21 jaar, met zo'n fysiek had je de junioren gewoon weg geblazen!!
Nu is je fysiek velen malen beter weer maar damn

Achja ieder lichaam is anders. Maar als ik volgend jaar het podium op zou gaan hoop ik toch wel op ca 100kg kurkdroog. Als ik daadwerkelijk op 118kg zou uitkomen deze winter dan zal dat geen probleem zijn.

Ik gebruik nu Whey, Dextrojuice, Caseïne, Proteïn Matrix, Omega 3-6-9, BCAA, multivit en vit B5.

Ik heb het dextrojuice concept nooit begrepen. Ik gebruik altijd fruit (snelle suikers) bij men pwo whey shake als insuline kick voor men gehele offseason. Veel lekkerder en dextrojuice is echt ranzig spul.. geen kwark voor jou deze winter maar caseine? :D ik gebruik enkel caseine als ik geen zuivel mag eten van men coach.

• #1.079
Die side raises met 2 armen tegelijk toch?
Als ik boven de 20 ga wordt me uitvoering k*t.
Heb jij geen last van?
Op naar de 60 DP!

Ja met 2 armen tegelijk. Soms doe ik ook met 1 arm en hou ik me vast aan het smith-rek, kan je nog zwaarder gaan. Maar ik heb er verder geen last van nee.

Trouwens Rob - ik had afgelopen week nog eens al je foto's 1 voor 1 bekeken in je gallerij.
Een van de comments was dat je in maart 2009 je 1e wedstrijd eigenlijk op de planning had, vanwaar had je hem toch niet gepakt, niet tevreden?

Was overigens erg onder de indruk van je fysiek op een leeftijd van 21 jaar, met zo'n fysiek had je de junioren gewoon weg geblazen!!
Nu is je fysiek velen malen beter weer maar damn

Nee ik was toen totaal niet tevreden over mijn benen. Die trainde ik toen heel slecht.
Zoals het er nu uitziet moet het volgend jaar wel eens gaan gebeuren ;) Als ik wedstrijden ga doen wil ik het ook goed doen en niet alleen om als podiumopvulling te fungeren.
Thnx btw!

Ik heb het dextrojuice concept nooit begrepen. Ik gebruik altijd fruit (snelle suikers) bij men pwo whey shake als insuline kick voor men gehele offseason. Veel lekkerder en dextrojuice is echt ranzig spul.. geen kwark voor jou deze winter maar caseine? :D ik gebruik enkel caseine als ik geen zuivel mag eten van men coach.

Ik mix het altijd met mn whey, bcaa en glutamine. Drink het zo weg.

Kwark wissel ik af met Caseïne...pak gewoon waar ik zin in heb.

Laatst bewerkt:
  • #1.080
Vandaag weer tijd voor Doggcrapp. Zal alleen de werksetjes plaatsen.

Incline BP
7 x 130kg - 3 x 130kg - 2 x 130kg

Military Press
7 x 105kg - 3 x 105kg - 2 x 105kg

Lying Triceps BB Extension
7 x 60kg - 3 x 60kg - 2 x 60kg

Front Latpull
8 x 110kg (fullstack + 10kg DB) - 4 x 110kg - 3 x 110kg

Seated Cable Row
8 x 134kg (fullstack + 34kg DB) - 4 x 134kg - 3 x 134kg

Enorm katabool weekend achter de rug...denk maar iets van 1500kcal per dag gegeten, voornamelijk eiwit. Qua kracht boeit dit aan mijn training te merken niet zoveel, voelde me wel erg leeg en plat dus ga zometeen weer flink wat KH naar binnen gooien.

Ben verder ook sinds vandaag met een nieuwe baan begonnen en ga per 1 december naar een nieuwe woning. Dat ik nu maar 3x per week hoef te trainen met Doggcrapp komt me dus wel goed uit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven