Fitness Seller

Log Rob S.

Lekker gezopen haha ?:D

Sterke MP!

:fuu: 7 x 130 incline ik was vandaag best blij met me 4x130 :P

Damn man, tot hoeveel kg gaan de dumbbells in jou gym? Insane weights!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.084
  • #1.085
DB curl
28kg x 8 - 28kg x 4 - 28kg x 3

Hammer curl

Leg Press
210kg x 7 - 210kg x 3 - 210kg x 2

Lying Leg Curl
70kg x 8 - 70kg x 4 - 70kg x 2

Standing calf raise
200kg? (iig fullstack) x 12 - 200kg x 8 - 200kg x 7

Gewicht is iets gezakt, nu 110kg. Maar is niet erg aangezien de 2e groeifase weer bijna voor de deur staat haha.

110kg en hij gaat NOG groeien ...
Straks kleren kopen in speciaalzaken :-)

DB curl

Hammer curl

Leg Press
210kg x 7 - 210kg x 3 - 210kg x 2

Lying Leg Curl
70kg x 8 - 70kg x 4 - 70kg x 2

Standing calf raise
200kg? (iig fullstack) x 12 - 200kg x 8 - 200kg x 7

Gewicht is iets gezakt, nu 110kg. Maar is niet erg aangezien de 2e groeifase weer bijna voor de deur staat haha.

Hoe lang doe je nu over zo'n training?

• #1.088
Weet ik niet precies...denk ca 45-60min. Zijn toch 5 oefeningen...en voor elke oefening doe ik 2-3 opwarmsetjes.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

110kg en hij gaat NOG groeien ...
Straks kleren kopen in speciaalzaken :-)

Ja kleren kopen is de laatste tijd echt crisis. 99% van de broeken die ik pas zitten veel te strak. Ik hou het nu voornamelijk bij La Coste...die zitten perfect.

baggy zit lekker hoor.

• #1.090
Nee hou niet van baggy...ben geen n*gger of wigger.

Weet ik niet precies...denk ca 45-60min. Zijn toch 5 oefeningen...en voor elke oefening doe ik 2-3 opwarmsetjes.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Ja kleren kopen is de laatste tijd echt crisis. 99% van de broeken die ik pas zitten veel te strak. Ik hou het nu voornamelijk bij La Coste...die zitten perfect.

Welke broeken van la coste?

• #1.094
broek hoeft niet op je reet te hangen.
gewoon beetje losjes.
of gewoon 4 life trainingsbroeken
zitten altijd lekker.

Ik zit de hele dag op kantoor dus kan daar geen trainingsbroek aan he ;)

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Moet ik ff kijken welk model dat precies is. Iig gewoon spijkerbroeken.

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

en dat wordt? heb het niet helemaal gevolgd;)

Denk weer Test en Primo. Maar nu een hogere dosering Test en een lagere dosering Primo.

"Tweede groeifase". Vind ik mooi verwoord. :D

komt er ok een ''derde groeifase''? of ga je hierna tijdje of :P lean hier op dbb gebruikt hetzelfde principe alleen dan met 1gr test of zit ik fout?

Haha, kan ik me voorstellen, ik had al problemen bij 102kg, en jij bent nog een pak groter :D Zal toch ook een dure zaak worden als je elke keer een nieuwe lacoste moet kopen hehe.

• #1.098
komt er ok een ''derde groeifase''? of ga je hierna tijdje of :P lean hier op dbb gebruikt hetzelfde principe alleen dan met 1gr test of zit ik fout?

Hierna ga ik zeker een hele tijd off. Doelstelling is toch wel een half jaar zodat mijn lichaam ook ruim de tijd krijgt om zichzelf weer te herstellen. Heb namelijk zeker geen zin in TRT en heb ook zeker geen zin om op m'n 30e met het Testosteron level van een klein meisje rond te lopen.

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

Haha, kan ik me voorstellen, ik had al problemen bij 102kg, en jij bent nog een pak groter :D Zal toch ook een dure zaak worden als je elke keer een nieuwe lacoste moet kopen hehe.

Achja, ik heb geld zat...................nodig :D

---------- Toegevoegd om 01:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------

Vandaag ook weer getraind. Ondanks dat ik erg moe was ging het toch behoorlijk goed.

DB Press
7 x 65kg - 3 x 65kg - 2 x 65kg

Upright row
8 x 85kg - 4 x 85kg - 2 x 85kg

Seated db triceps extension
26kg x 8 - 26kg x 4 - 26kg x 2

Latpull behind the neck
110kg (fullstack + 10kg db) x 6 - 110kg x 4 - 110kg x 2

Zover ik weet allemaal PR's!

Aparte trainingen, welk schema volg je nu

Hierna ga ik zeker een hele tijd off. Doelstelling is toch wel een half jaar zodat mijn lichaam ook ruim de tijd krijgt om zichzelf weer te herstellen. Heb namelijk zeker geen zin in TRT en heb ook zeker geen zin om op m'n 30e met het Testosteron level van een klein meisje rond te lopen.

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

Achja, ik heb geld zat...................nodig :D

---------- Toegevoegd om 01:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------

Vandaag ook weer getraind. Ondanks dat ik erg moe was ging het toch behoorlijk goed.

DB Press
7 x 65kg - 3 x 65kg - 2 x 65kg

Upright row
8 x 85kg - 4 x 85kg - 2 x 85kg

Seated db triceps extension
26kg x 8 - 26kg x 4 - 26kg x 2

Latpull behind the neck
110kg (fullstack + 10kg db) x 6 - 110kg x 4 - 110kg x 2

Zover ik weet allemaal PR's!

Slim van je, herstel is imo ontzettend belangrijk. Zie ik je starks wellciht?

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

straks

Terug
Naar boven