- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DB curl
28kg x 8 - 28kg x 4 - 28kg x 3
Hammer curl
28kg x 8 - 28kg x 4 - 28kg x 3
Leg Press
210kg x 7 - 210kg x 3 - 210kg x 2
Lying Leg Curl
70kg x 8 - 70kg x 4 - 70kg x 2
Standing calf raise
200kg? (iig fullstack) x 12 - 200kg x 8 - 200kg x 7
Gewicht is iets gezakt, nu 110kg. Maar is niet erg aangezien de 2e groeifase weer bijna voor de deur staat haha.
110kg en hij gaat NOG groeien ...
Straks kleren kopen in speciaalzaken :-)
Nee hou niet van baggy...ben geen n*gger of wigger.
Weet ik niet precies...denk ca 45-60min. Zijn toch 5 oefeningen...en voor elke oefening doe ik 2-3 opwarmsetjes.
---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------
Ja kleren kopen is de laatste tijd echt crisis. 99% van de broeken die ik pas zitten veel te strak. Ik hou het nu voornamelijk bij La Coste...die zitten perfect.
DB curl
Maar is niet erg aangezien de 2e groeifase weer bijna voor de deur staat haha.

broek hoeft niet op je reet te hangen.
gewoon beetje losjes.
of gewoon 4 life trainingsbroeken
zitten altijd lekker.

Ja kleren kopen is de laatste tijd echt crisis. 99% van de broeken die ik pas zitten veel te strak. Ik hou het nu voornamelijk bij La Coste...die zitten perfect.
Zal toch ook een dure zaak worden als je elke keer een nieuwe lacoste moet kopen hehe.komt er ok een ''derde groeifase''? of ga je hierna tijdje oflean hier op dbb gebruikt hetzelfde principe alleen dan met 1gr test of zit ik fout?
Haha, kan ik me voorstellen, ik had al problemen bij 102kg, en jij bent nog een pak groterZal toch ook een dure zaak worden als je elke keer een nieuwe lacoste moet kopen hehe.

Hierna ga ik zeker een hele tijd off. Doelstelling is toch wel een half jaar zodat mijn lichaam ook ruim de tijd krijgt om zichzelf weer te herstellen. Heb namelijk zeker geen zin in TRT en heb ook zeker geen zin om op m'n 30e met het Testosteron level van een klein meisje rond te lopen.
---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------
Achja, ik heb geld zat...................nodig
---------- Toegevoegd om 01:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------
Vandaag ook weer getraind. Ondanks dat ik erg moe was ging het toch behoorlijk goed.
DB Press
7 x 65kg - 3 x 65kg - 2 x 65kg
Upright row
8 x 85kg - 4 x 85kg - 2 x 85kg
Seated db triceps extension
26kg x 8 - 26kg x 4 - 26kg x 2
Latpull behind the neck
110kg (fullstack + 10kg db) x 6 - 110kg x 4 - 110kg x 2
Zover ik weet allemaal PR's!