MuscleMeat

Log Rob S.

ben benieuwd hoe het diepe cutten bevalt
heb het 1x gedaan
kan je 1 ding vertellen; chagarijnig all day

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Kep ze al tijd niet meer gemeten...kan ook best 71 of 72cm zijn. Maakt verder ook niet uit...denk dat ze er bij mij misschien groter uitzien omdat ik een behoorlijke outer-sweep heb.

nice training gap!

Respect voor je resultaten ;). Keep up the good work

Zo hoort elke buffel te trainen deze winter, talking about some hardcore offseason shit!

• #1.167
Thnx.

Ik ga vanaf nu ff een paar weken niet meer loggen. Zodra ik begin met de komende groeifase zal ik ook weer beginnen met loggen. Ben nu bezig met mijn trainingsschema voor die tijd in elkaar te zetten. Misschien dat ik dan 6x per week ga trainen. Woon vanaf 1 december echt precies tegenover de sportschool...hoef maar de deur uit de lopen en de weg over te steken haha. Al ga ik maar voor bv 15min kuiten trainen...kan makkelijk. Normaal had ik daar geen zin in omdat ik dan veel langer moest rijden dan dat ik aan het trainen was, dus dat is vanaf 1 dec wel een voordeel ;)

Hou ons op de hoogte als je weer 10kg spiermassa bent bijgekomen :-)
Wel handig zo vlak tegenover de sportschool gaan wonen... Elke dag biceps trainen als je wil ;-)

Succes met verhuizen dude!

• #1.170
Na bijna een maand is het wel weer eens tijd voor een update!

Verhuizing is zo goed als klaar dus ben sinds een kleine week weer flink hard aan het trainen en veel aan het eten. Gewicht is alweer terug naar 110kg en vetpercentage zit nog steeds rond de 11%.

Vandaag borst en biceps aangepakt en de kracht is alweer terug...eindelijk weer eens een heerlijke training.

Incline DB bench press
16 x 14kg opwarmen
12 x 38kg opwarmen
10 x 55kg
7 x 65kg

DB fly's
12 x 20kg
10 x 28kg
8 x 36kg
6 x 40kg

Machine chest press (plate loaded)
10 x 80kg
7 x 120kg
6 x 120kg

4 setjes Standing cable fly's...gewicht niet zo interessant (max 37,5kg per kant)

Biceps cable curl
15 x 45kg opwarmen
10 x 60kg opwarmen
8 x 75kg
7 x 85kg

Seated DB curl
10 x 20kg
8 x 24kg
6 x 26kg

Preacher curl
10 x 18kg
9 x 16kg
8 x 14kg

Over een paar weken post ik weer een paar foto's....eerst nog eens een paar kilotjes bijkomen ;)

Shit haha, 65kg db press. The beast is back.

Wanneer ga je weer beginnen met je volgende kuur?

Eindelijk terug updates! Rechtover een gym wonen lijkt me wel nice :D

daamn lekker hoor, scheelt een hoop gezeik zo dichtbij een gym wonen ;D

Is je voeding ook anders rond deze tijd? En wat is het? Echt een voorbeeldfysiek voor mij, waar train je?

• #1.175
Ja dat is dus echt relaxed. Lift omlaag pakken, straat oversteken en ik ben er. Ik woon er op dit moment nog niet, pas vanaf zaterdag dus moet nog heel ff wachten. Over 2 weken heb ik een paar weken vakantie dus dan ga ik waarschijnlijk 2 keer per dag trainen...eens kijken wat dat brengt.

Voor mijn voeding moet je maar even een paar pagina's terug kijken. Is ongeveer hetzelfde als een x aantal weken terug. Train trouwens in Roermond.

Laatst bewerkt:
hoe zit het bij jou bij de nakuur? verlies je veel kg na je kuur of..?

• #1.177
Ligt er een beetje aan. Als ik echt super strict blijf eten en trainen dan valt het heel erg mee. Maar normaal gesproken doe ik dan ff net iets rustiger aan en dan kan het natuurlijk snel gaan.

Geweldig fysiek man! :O

jeuh weer updatjes mooi man!gaan weer volgen!

welcome back - toen je DC deed, hoelang was je daar ongeveer mee bezig per workout?

Terug
Naar boven