Fitness Seller

Log Rob S.

24x100 incline bench... u serious?
sterke jonguh!

Goed bezig rob! Vet dat je weer gegroeid bent! Ben zelf ook van laaaaaange tijd low reps weer geswitched naar de 10-12 reprange. Ben benieuwd wat het bij mij brengt.
Ga je nog een keer fototje schieten?
En wat eet je meestal op je werk? Krijg je daar commentaar op dat je rijst meebrengt e.d.? En heb je tijd genoeg om daar frequent te eten?

ja ben ook benieuwd na een fototje:D

De t*ring, Rob. Wat ben je toch een ongelofelijk beest. Die incline bp is gewoon te bruut voor woorden haha. Ben je incline btw sterker dan flat?

zit nu ook weer aan de 800 gram rijst p/d.
Heb je zilvervlies?
Dan zit je al aan 2880 kcal.
Lekker bezig.
120 dit jaar?

nice :d

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.207
Goed bezig rob! Vet dat je weer gegroeid bent! Ben zelf ook van laaaaaange tijd low reps weer geswitched naar de 10-12 reprange. Ben benieuwd wat het bij mij brengt.
Ga je nog een keer fototje schieten?
En wat eet je meestal op je werk? Krijg je daar commentaar op dat je rijst meebrengt e.d.? En heb je tijd genoeg om daar frequent te eten?

Zal over paar weken foto maken. Op mn werk kan ik gewoon eten wat ik wil...kip en rijst kan ik dus gewoon in magnetron opwarmen. Heb een kantoorbaan en heb dus genoeg tijd om te eten ;)

De t*ring, Rob. Wat ben je toch een ongelofelijk beest. Die incline bp is gewoon te bruut voor woorden haha. Ben je incline btw sterker dan flat?

Geen idee..denk dat het zowat gelijk is.

zit nu ook weer aan de 800 gram rijst p/d.
Heb je zilvervlies?
Dan zit je al aan 2880 kcal.
Lekker bezig.
120 dit jaar?

Ik denk dat ik nu op goede dagen toch wel aan ca 6000kcal kom als de rijst alleen al bijna 3000 is. Maar ik ga dat niet precies uitrekenen. Ik eet gewoon zoveel als ik kan binnen krijgen dan komt t wel goed.
Denk dat 120 beetje te hoog gegrepen is...ik hoop op 117-118kg binnen nu en 8 weken.

tjeeee 6000kcal en nog droog blijven nice:D

800 gram gekookte rijst neem ik aan, omgekookt bestaat niet

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

nog lekker veel haha

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Ben je nu nog on? Bridge of niet?

• #1.210
800gr ongekookte rijst...2 pakken lassie. Hoezo zou dat niet kunnen?

Ik zit nu in de 4e week van (jaja alweer) Test en Primo ;)

800gr ongekookte rijst...2 pakken lassie. Hoezo zou dat niet kunnen?

Ik zit nu in de 4e week van (jaja alweer) Test en Primo ;)

Op hoeveel milligrammen zit je van elk Rob? Viel goed mee als ik het me goed herinner niet? Iets van een 750 test en 800 primo?

• #1.212
Ja maar nu is het iets meer test (1000mg) en iets minder primo (600mg).

Jaar is net begonnen.
120 met 12% in bijv. december moet toch lukken?
Rustig aan.

• #1.214
Ja het zou ook al eerder kunnen lukken maar wil deze zomer toch echt eens droogtrainen en ws zelfs een wedstrijd meedoen eind dit jaar.

Nice.
Wat wil je op langere termijn bereiken dan?
Zo groot mogelijk?

• #1.216
Ik wil prof worden en zo van mijn hobby mijn werk maken. Maargoed ik weet ook dat dat niet gaat lukken dus ik zie wel gewoon waar ik uitkom :D

Ik wil prof worden en zo van mijn hobby mijn werk maken. Maargoed ik weet ook dat dat niet gaat lukken dus ik zie wel gewoon waar ik uitkom :D

Je bent een van de weinigen met de juiste genen om prof te worden denk ik.

+ je AAS doses liggen nog niet zo hoog, en je zit nog niet aan de peptides...

Good luck!

Dat moet lukken, miss een keer opzoek gaan naar een coach ofzo die je kan helpen :)?

nice goeie instelling rob!!!! als je zo door gaat kun je echt wel ver komen hoor! als je een x een goeie sponsor en coache kan krijgen!

Terug
Naar boven