AndroidHealthClinic

Log Rob S.

Je bent pas 23. Je bent lekker lang voor een BB, maar absoluut niet té (dus ziet er lekker groot uit naast mannen van 1,70). Je bent al huge geworden met redelijk beschaafde hoeveelheden AAS. En je wordt daar nog steeds groter van! Je komt nauwelijks vet aan. Je lichaam is symmetrisch, etc, etc, etc...
Ergo: als iemand op dit forum potentie heeft als toekomstige prof, ben jij het wel! Ik wens je iig succes en blijf de voortgang zeker volgen :)

Ik wil ook een sponsor!
Nike lijkt me wel wat

Zal over paar weken foto maken. Op mn werk kan ik gewoon eten wat ik wil...kip en rijst kan ik dus gewoon in magnetron opwarmen. Heb een kantoorbaan en heb dus genoeg tijd om te eten ;)
Doe je nog iets met de rijst om het een beetje makkelijk eetbaar te maken? Ikzelf heb wel eens moeite met droge rijst alsmaar te eten, dus dan kom je al gauw uit bij een saus oid, maar die zitten meestal vol met rotzooi... :(
any tips?

Trouwens wel grappig dat iedereen je serieus gelooft dat je prof wil worden:D

Doe je nog iets met de rijst om het een beetje makkelijk eetbaar te maken? Ikzelf heb wel eens moeite met droge rijst alsmaar te eten, dus dan kom je al gauw uit bij een saus oid, maar die zitten meestal vol met rotzooi... :(
any tips?

Trouwens wel grappig dat iedereen je serieus gelooft dat je prof wil worden:D

Gewoon kauwen en slikken.

Eet je naast die 800gram rijst ook nog wat anders als kh dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.227
Hahaha het was idd niet serieus bedoeld ook al lijkt het me wel super relaxed om een leventje te hebben als dat van een goede prof. Nooit meer ''echt'' werken, alleen maar vreten, trainen en beetje rondreizen. Waar kan ik tekeken? :D

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Eet je naast die 800gram rijst ook nog wat anders als kh dan?

Meestal 8-10 sneetjes brood met beleg, 75-100gr brinta en 50-75gr dextrojuice na de training.

Hahaha het was idd niet serieus bedoeld ook al lijkt het me wel super relaxed om een leventje te hebben als dat van een goede prof. Nooit meer ''echt'' werken, alleen maar vreten, trainen en beetje rondreizen. Waar kan ik tekeken? :D

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Meestal 8-10 sneetjes brood met beleg, 75-100gr brinta en 50-75gr dextrojuice na de training.

Jezus, op hoeveel kh zit je dan wel niet iets van 900?

• #1.229
Ik heb geen idee. Zoals ik al zei eet ik gewoon zoveel als ik op krijg. Het is ook niet zo dat ik om de 2-3 uur eet. Nu ik op het werk ben eet ik in feite gewoon de hele dag door haha

en dan nog zo droog blijven he wat oneerlijk toch!!! BEAST!!!!!!

• #1.232
Verschil moet er zijn he ;)

Gisteren even mijn vetpercentage gemeten dmv een driepuntsmeting. Heb hem 3 x gedaan en kwam elke keer op 9 a 10% uit. Ik dacht zelf dat ik net iets hoger zat maar zal wel komen door het feit dat ik natuurlijk ook nog wat vocht vasthoud.

pic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #1.234
Even een weekje 5 x 5 om het lichaam wat afwisseling te geven...

Benchpress
5 x 5 x 150kg

Incline Benchpress Smith
5 x 120kg
5 x 130kg
5 x 135kg
2 x 5 x 140kg

Hammer Benchpress
5 x 5 x 120kg

Prima hoor, erg sterk rob.

Sterke training weer, 5 setjes 150 benchen. Welke wedstrijd wil je aan mee doen?

lekkere training weer :D

lekker gewichten rob!! Flinkt gebeukt waarneer komen er foto's??

Lekker bezig rob.

Btw hendrie je hebt nu op 2 pagina's al 3 keer om een foto gevraagd, nu weet hij wel dat je graag een foto van hem wilt zien.

• #1.240
Opwarmen met bankdrukken was 1e setje 30 x 100kg :D

Ik heb gezegd dat ik over paar weekjes weer foto's post dus komt goed.

Terug
Naar boven