XXL Nutrition

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Zo speciaal is het imo niet....ben ook 114-115kg. Daarbij ben ik itt jou ook niet naturel dus het valt allemaal wel mee. Als jij eens wat ''spierversterkende middelen'' pakte ging je er ws goed overheen haha.

Zo speciaal is het imo niet....ben ook 114-115kg. Daarbij ben ik itt jou ook niet naturel dus het valt allemaal wel mee. Als jij eens wat ''spierversterkende middelen'' pakte ging je er ws goed overheen haha.

haha Verb on rocket fuel, dat zou inderdaad wat geven!

Je reageert in elk geval erg goed op AAS Rob - je maakt het bijna verleidelijk om het zelf eens te proberen :o
Over een paar weken ook terug wat filmpjes? altijd nice

Hehe, ik vrees dat men gewrichten zulke gewichten niet zouden aankunnen :D

Doe je toch heel goed, 99% van de roiders hier op het forum komt nog niet tot aan je enkels qua fysiek en qua kracht.

'k Heb wel veel respect voor mensen die met verstand van zaken kuren en dan ook een topfysiek hebben, zoals jij, Lean en Seeker hier op het forum. Vergil zal ook wel een hele grote worden.

Haha zieke opwarming :D Filmpjes van je trainingen zouden ook wel eens stoer zijn ja, lijkt me mooi om te zien hoe zo'n buffel traint.

• #1.246
Ergens in mn log staan nog wel wat filmpjes maar zal over tijdje wel weer eens nieuwe posten.

BOR
10 x 100kg
5 x 120kg
5 x 140kg
4 x 160kg
2 x 5 x 140kg

Front Latpull
5 x 5 x 100kg (fullstack) + 18kg dumbbell

Seated Cable Row
5 x 5 x 100kg (fullstack) + 34kg dumbbell

Soort van barbell preacher curl op zelf gefabriceerd bankje
10 x 30kg
10 x 40kg
8 x 50kg
5 x 60kg

Lying incline barbell curl
12 x 30kg
10 x 40kg
8 x 40kg
10 x 35kg

Standing dumbbell preacher curl
10 x 18kg
8 x 20kg
8 x 20kg

Voor biceps geen 5 x 5 gedaan omdat ik laatste week aardig wat last heb van vooral mn ellebogen en polsen.

Damn Rob haha. Ik probeer altijd wat interessanters te zeggen dan 'zieke training of ****ing beest' maar dat wordt moeilijk als het de waarheid is.

160kg BOR is gewoon te bruut voor woorden, daar deadlift ik verdomme mee haha.

160BOR man man man wat een gewichten respect!!!

• #1.249
Haha over een tijd pak je die ook wel ;)

Volgende week denk ik eens een deload weekje want begin teveel lichte pijntjes te krijgen. Denk dat dat een teken is dat ik mijn lichaam ff wat rust moet geven.

Haha over een tijd pak je die ook wel ;)

Volgende week denk ik eens een deload weekje want begin teveel lichte pijntjes te krijgen. Denk dat dat een teken is dat ik mijn lichaam ff wat rust moet geven.

ik had wel 200kg BOR verwacht hoor Rob:mad:

sterk weer! beescht:cool:

hoe ziet je trainingsweek eruit rob??

Hoezo is gaat de lat pull maar tot 100?
Die is voor ecto's gemaakt?
Welk merk is dat?

• #1.253
Geen idee welk merk. Weet alleen dat hij dus maar tot 100kg gaat.

Vanaf nu weer over op Doggcrapp. Split heb ik nu ff geen zin meer in en ik ben benieuwd hoe doggcrapp werkt tijdens een kuur.

Geen idee welk merk. Weet alleen dat hij dus maar tot 100kg gaat.

Vanaf nu weer over op Doggcrapp. Split heb ik nu ff geen zin meer in en ik ben benieuwd hoe doggcrapp werkt tijdens een kuur.

heb je eerder doggcrapp gedaan dan? hoe beviel het je

****ing hell, lees je log nu.

Maar je BOR damn damn damn.

• #1.256
hoe lang ben je nu off geweest dan Rob? Niks laten checken of doe je dat hierna?

hoe werkt doggcrapp?

• #1.260
hoe lang ben je nu off geweest dan Rob? Niks laten checken of doe je dat hierna?

Hierna pas...ga dan sowieso 5-6 maanden off. Ga er vanuit dat alles zoals altijd perfect is, vooral nu ik alleen maar redelijk milde AS als Test en Primo heb gebruikt.

Terug
Naar boven