Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shakes komen mn nek uit. Heb nu bijna 5kg whey erdoorheen gejaagd op een kleine maand tijd![]()
1. 60gr whey + 5 boterhammen met kaas en stroop + 2 eitjes
2. 100gr rijst + 200gr kip
3. 100gr rijst + 200gr kip
4. 500gr kwark
5. 125gr rijst + 150gr biefstuk + 2 eitjes
6. 60gr whey + 75gr dextrose + crea + gluta
7. 200gr spaghetti met tomatensaus en 300gr gehakt
8. 500gr kwark
Verder nog wat visolie en paar eetlepels olijfolie.
Dit is wat ik gisteren heb gegeten. Maaltijd 1 tm 4 is altijd hetzelfde. Als ik dan klaar ben met werken wissel ik wel vaker qua maaltijden.
Wat een gekte die voeding ... damn ! Jou zien ze graag komen bij de buurtsuper
Tja, idd, om nog meer te eten, daar is geen beginnen aan. Het enige wat je zou kunnen
doen is een beetje dirty stuff erbij doen. Maar dan heb je idd ook de kans dat je meer
vet gaat opslaan.
1. 60gr whey + 5 boterhammen met kaas en stroop + 2 eitjes
2. 100gr rijst + 200gr kip
3. 100gr rijst + 200gr kip
4. 500gr kwark
5. 125gr rijst + 150gr biefstuk + 2 eitjes
6. 60gr whey + 75gr dextrose + crea + gluta
7. 200gr spaghetti met tomatensaus en 300gr gehakt
8. 500gr kwark
Verder nog wat visolie en paar eetlepels olijfolie.
Dit is wat ik gisteren heb gegeten. Maaltijd 1 tm 4 is altijd hetzelfde. Als ik dan klaar ben met werken wissel ik wel vaker qua maaltijden.
Daarnaast denk ik dat veel mensen niet op de hoogte zijn van de effecten van "dirty stuff" icm "heavy fuel"....
Ik ben wel benieuwd Rob als je twee pakken chocomel erbij gaat drinken hoe je er dan uit gaat zien. Wil jij geen proefkonijn spelen? --->![]()

Hij wilt niet meer groter worden toch?Daarnaast denk ik dat veel mensen niet op de hoogte zijn van de effecten van "dirty stuff" icm "heavy fuel"....
Ik ben wel benieuwd Rob als je twee pakken chocomel erbij gaat drinken hoe je er dan uit gaat zien. Wil jij geen proefkonijn spelen? --->![]()
Daarnaast denk ik dat veel mensen niet op de hoogte zijn van de effecten van "dirty stuff" icm "heavy fuel"....
Nou nou, ik zei een beetje, geen 2 pakken chocomelkMaar bijvoorbeeld je kipfilet wisselen om kippebouten etc ... kleine aanpassingen
![]()