MuscleMeat

Log Rob S.

wat een gezeur hier. Dude mega sicke trainingen

Of chocolade vreten, daar hoef je een stuk minder van te eten dan rijst bv. Enige nadeel is wel dat je er een vette nek van kunt krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
1. 60gr whey + 5 boterhammen met kaas en stroop + 2 eitjes
2. 100gr rijst + 200gr kip
3. 100gr rijst + 200gr kip
4. 500gr kwark
5. 125gr rijst + 150gr biefstuk + 2 eitjes
6. 60gr whey + 75gr dextrose + crea + gluta
7. 200gr spaghetti met tomatensaus en 300gr gehakt
8. 500gr kwark

Verder nog wat visolie en paar eetlepels olijfolie.

Dit is wat ik gisteren heb gegeten. Maaltijd 1 tm 4 is altijd hetzelfde. Als ik dan klaar ben met werken wissel ik wel vaker qua maaltijden.

Laatst bewerkt:
4. 500gr kwark
8. 500gr kwark

Dit is wat ik gisteren heb gegeten. Maaltijd 1 tm 4 is altijd hetzelfde. Als ik dan klaar ben met werken wissel ik wel vaker qua maaltijden.

Neem aan dat de pastas en rijst ongekookt gewicht is.
Zo ja --> nette voeding chef dit is idd veel.

Ik zou persoonlijk die crea laten liggen als je aan de kuur bent.

Idd ongekookt. Weet echt niet hoeveel kcal het is maar denk toch wel boven de 6000. Meer krijg ik gewoon niet op...zit al vaak alles met moeite naar binnen te duwen. Kan natuurlijk wel nog bv een pak melk drinken om meer kcal binnen te krijgen maar denk dat dat alleen gaat zorgen voor extra vet en dat hoeft van mij niet.

Crea pak ik trouwens standaard 5gr per dag..ook tijdens de kuur.

Laatst bewerkt:
Ja dat voedsel wegproppen is zwaar k*t af en toe. Kan mij ook niet voorstellen dat het gezond is maar het hoort erbij:D

Pff..dat is echt gruwelijk veel. Hoe krijg je het voor elkaar om dan nog zo droog te blijven? zonder cardio.

Wat een gekte die voeding ... damn ! Jou zien ze graag komen bij de buurtsuper :D

Tja, idd, om nog meer te eten, daar is geen beginnen aan. Het enige wat je zou kunnen
doen is een beetje dirty stuff erbij doen. Maar dan heb je idd ook de kans dat je meer
vet gaat opslaan.

Wat een gekte die voeding ... damn ! Jou zien ze graag komen bij de buurtsuper :D

Tja, idd, om nog meer te eten, daar is geen beginnen aan. Het enige wat je zou kunnen
doen is een beetje dirty stuff erbij doen. Maar dan heb je idd ook de kans dat je meer
vet gaat opslaan.

Over dit soort berichten lezen ze toch heen. En als je maar hard genoeg traint is het onmogelijk om dik te worden.

Wat is dat voor onzin...als je maar hard genoeg traint is het onmogelijk om vet te worden? Of je vet wordt is afhankelijk van je totale inname vs je metabolisme en de hoeveelheid kcal die je tijdens trainingen danwel dagelijkse bezigheden verbrand. Met een training ga je echt niet veel kcal verbranden, ook al is die nog zo hardcore. Dus als je een te groot kcal overschot binnenkrijgt en je metabolisme is niet al te hoog dan wordt je vetter, zo simpel is het.

Dirty stuff erbij doen heeft totaal geen zin...heb ik in het verleden gedaan maar het enige wat je daar extra mee wint is vet.

Laatst bewerkt:
Daarnaast denk ik dat veel mensen niet op de hoogte zijn van de effecten van "dirty stuff" icm "heavy fuel"....

Ik ben wel benieuwd Rob als je twee pakken chocomel erbij gaat drinken hoe je er dan uit gaat zien. Wil jij geen proefkonijn spelen? --->:roflol:

4. 500gr kwark
8. 500gr kwark

Je eet behoorlijk veel eiwitten, ook wel eens tijden minder eiwitten gegeten? Merkte je nu een significant verschil met toen (meer eiwitten eten)?

Daarnaast denk ik dat veel mensen niet op de hoogte zijn van de effecten van "dirty stuff" icm "heavy fuel"....

Ik ben wel benieuwd Rob als je twee pakken chocomel erbij gaat drinken hoe je er dan uit gaat zien. Wil jij geen proefkonijn spelen? --->:roflol:

Nou nou, ik zei een beetje, geen 2 pakken chocomelk :p

Maar bijvoorbeeld je kipfilet wisselen om kippebouten etc ... kleine aanpassingen ;)

Hij wilt niet meer groter worden toch?

Kom je dan onder de puisten te zitten ofzo?

Na deze kuur hoef ik ook echt niet meer groter te worden kerel...100kg met 6% is een heel mooi einddoel. Zou best kunnen dat ik over een tijdje er weer anders over denk maar echt trainen + kuren om nog veel groter te worden is zeker niet meer mijn doel. Wil er hierna gewoon het hele jaar door goed bijstaan (dwz nooit meer boven de 10% komen).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven