Fitness Seller

Log Rob S.

Snel buiten adem, heel zwaar ademen, veel snurken, veel minder beweeglijk, etc.
Daarbij blijf ik ook maar bezig met nieuwe kleren kopen. Ca 2 maanden terug bv 2 broeken gekocht (ook nog op de groei) van ca 150 euro per stuk die nu alweer heel erg strak gaan zitten. De broeken die ik een jaar geleden heb gekocht kan ik nu al niet meer aan, en ik koop geen broeken van 75 euro. Allemaal kleine dingen waardoor ik het wel goed geweest vind qua massa. Ca 100kg met 6% is voor mij een heel mooi einddoel aangezien ik toch geen wedstrijden wil gaan doen.
...

Wat is de toegevoegde waarde van alleen je vetten verhogen?

Cholesterol ;)

Wikipedia zei:
Testosteron wordt geproduceerd in de bijnieren en (bij mannen) in de teelballen (testes), ongeveer 7 mg/dag bij mannen en 1-2 mg/dag bij vrouwen. Onderdeel van de testes zijn de Leydig-cellen, waar cholesterol omgezet wordt in testosteron.

En vet geeft langer en beter energie dan koolhydraten en wordt minder snel opgeslagen als vet.
Plus het zijn snel veel kcal in weinig eten.

@ Robke --> denk je dat robbie iets zal merken van die kleine verhoging van zijn test?.;)

Goed log dit trouwens --> rob stop svp niet met loggen dit is een ouderwets toplogje ;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Nee deze blijft wel lopen hoor ;)

Gisteren ff rustdagje gepakt...lekker gaat uiteten bij de italiaan.
Gewicht gaat helaas niet meer vooruit. Aan de voeding kan het niet liggen. Het kan dus zijn:
1) te weinig slaap (gemiddeld 5 a 5.5 uurtjes)
2) te lage dosering as

Vanaf vandaag maar iets vroeger naar bed gaan zodat ik 7 uur kan slapen...is blijkbaar toch iets belangrijker dan ik dacht.
Ook de dosering AS gaat iets omhoog aangezien ik deze keer niks qua vervelende bijwerkingen merk. Zat toch al aardig laag voor iemand van mijn gewicht en ervaring (250 Omna + 150 NPP om de 2 dagen)...vanaf vandaag dus 250 Omna en 150 NPP om de dag, wat neerkomt op ca 830 Omnadren en 500 NPP per week.

Even kijken wat er dan gebeurd. Mocht dat nog niks uithalen dan begin ik al sneller dan verwacht met de cut.

Laatst bewerkt:
Je slaap inderdaad wel erg weinig met je 5 a 5.5 uur per dag.
Wat heb je trouwens besteld bij de Italiaan? 2 pizza's als voorgerecht en 1000gr lasagne als hoofdgerecht?

ik vind er niet gelijk iets over terug maar heb je nog HGH plannen oid ?

wat doe je over de rijst omdat wat op smaak te brengen?
Voor de rest nice shizzle!
Die squats zijn uit PL oogpunt misschien niet diep genoeg,maar volgens mij spreken je benen voor zich!

Normaal gesproken niks over de rijst...gewoon droog.

Als je de kipfilet gewoon kruid dan smaakt het prima ;)

Precies. Ik eet het op het werk zelfs koud. Moet het af en toe wel een beetje wegspoelen met water maargoed. Ik zou er het liefste ook wel elke keer dikke vette sate of tomatensaus bijdoen, maar dat zijn nutteloze kcal wat alleen maar gaat zorgen voor extra vet.
Als ik het alleen maar deed omdat het lekker was zou ik wel de hele dag hamburgers, frikandellen en kipnuggets eten.

Laatst bewerkt:
Jep op school ook altijd koud. Maar nu even met geen eetschema bezig. Maar voorheen at ik het 2 van de 3 keer op een dag koud

Terug
Naar boven