XXL Nutrition

Log Rob S.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Thnx man :thumb:

Eerst eens kijken hoe ik eruit zie op 5-6%. Als ik tevreden pak ik een wedstrijd eind dit jaar.

Morgen ga ik trouwens voor de eerste keer in mijn trainingsperiode 180kg benchen. Max tot nu toe was 6 x 160kg, 5 x 165kg en 4 x 170kg. 1 x 180kg moet er nu wel inzitten hoop ik. Is toch een mijlpaal :D

Laatst bewerkt:
Die 180kg moet er zeer zeker inzitten wel filmen offcourse

die 180 lukt je makkelijk man, ik zat zelf aan de 6x150 1x170..
hoe lang ben je nog on? zou zonde zijn als je je nu nog ff snel blesseerd

• #1.424
Niet meer lang...max 2 weken dus dat kan geen kwaad. Daarna ga ik toch een hele week rust houden, zal mijn pezen en gewrichten wel goed doen ;)

Afgelopen zaterdag had ik wel flinke last van mijn borst, precies bij de aanhechting bij de schouder. Gisteren met MP voelde ik het ook weer dus moet sowieso ff kijken of het wel verstandig is.

Rob S. zou Rob S. niet zijn als hij die 180 bench niet gewoon smoked!
Filmen die hap.

filmke man!

Je gaat toch niet off en dan direct cutten?

• #1.428
Ik krijg nog altijd meer dan genoeg kcal binnen. Doe gewoon een beetje KH eraf, lichte dosering clen en 3 keer per week 20-30min HIT cardio. Ik verlies niet zo snel spieren ook al ga ik off. En je kan het geloven of niet maar die clen werkt bij mij serieus anti-catabool heb ik het idee.

Die 180kg vandaag toch niet gepakt. Wilde hem doen na 7 x 160kg maar kreeg weer last. Daarna dus maar stuk hoger in reps gaan zitten bij alle oefeningen (12-25). Voelde ook wel goed. Mn armen en borst knalde zowat uit elkaar zon pomp had ik.

Laatst bewerkt:
Als je je sets opbouwt met triples (3x120, 3x140, ...) denk ik wel dat je de 180 haalt. 7x160 is teveel van het goede denk ik alvorens een maximale beurt te zetten

hoe gaatie rob??weer helemaal fit na een weekje ziek te zijn geweest?weer lekker aan het trainen?

• #1.431
Haha nee. Heb een hele tijd niet getraint en ook niet op mijn eten gelet...te druk en had er ook ff geen zin meer in, andere dingen gingen voor. Vanaf volgende week ga ik het weer oppakken ;)

• #1.432
Sinds deze week begonnen met de cut. Ben flink wat afgevallen omdat ik een tijd niet heb getraint en op mn eten heb gelet maar dat komt wel goed.

Zal straks nog een fototje uploaden...weeg iets van 112kg dus ben toch alweer 6kg kwijt.

112kg is meer dan genoeg man
Hoelang heb je niet getraind?
Ik lees weer mee!

Zal voornamelijk wel vocht zijn.
Lekker bezig

word @ mack12

sinds ik maand niet meer train of eet ben ik ook veel vocht kwijt ;d

Als je een maand niet eet ben je DOOD swa.

• #1.437
Ik heb 3 weken helemaal niet getraint en ook totaal niet op mn eten gelet. En iets van 2 weken ben ik maar 2 keer per week geweest als ik ff zin had.
Ben in die tijd naar Londen geweest, nieuwe auto gekocht etc. Allemaal dingen die ff belangrijker waren. Maar vanaf nu gaat het weer de goede kant op.

Laatst bewerkt:
Zat al te wachten wanneer er wat flinke trainingen gepost werden :D kvolg je log:)!

Laatst bewerkt:
Ik heb 3 weken helemaal niet getraint en ook totaal niet op mn eten gelet. En iets van 2 weken ben ik maar 2 keer per week geweest als ik ff zin had.
Ben in die tijd naar Londen geweest, nieuwe auto gekocht etc. Allemaal dingen die ff belangrijker waren. Maar vanaf nu gaat het weer de goede kant op.

is af en toe ook wel eens lekker om even schijt te hebben aan al het eten etc. Is alleen maar goed voor de motivatie om daarna weer te knallen:D

Cool om je weer op het forum te zien man!

Altijd gaaf om jou trainingen te lezen.

Keep going man... the sun is waiting for you!

Terug
Naar boven