Fitness Seller

Log Rob S.

Fijn dat je met zo'n fysiek toch nog eventjes een aantal weken er compleet tussenuit kunt gaan! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Het is ondertussen alweer dik 8 kg maar ik zit er idd echt niet mee.

Weet toch dat ik binnen de kortste keren weer bijna kan 120kg wegen. En als ik me nu met 110kg vergelijk met andere jongens die ik dagelijks zie lopen in de stad en in de sportschool is er nog steeds niemand die groter is haha.

Rob blijft gewoon een monster, daar verandert een paar weken geen trainen of een paar kilo massa echt niks aan...

Beter dit dan dat panische gedoe als je eens een tijdje niet kunt eten of trainen.
Nu wel weer lekker bezig?

• #1.446
Ja sinds deze week gaat het weer echt goed. Voeding is weer voor 90% in orde en ga weer 5 keer per week naar de sportschool.

Qua kracht merk ik dat ik de eerste oefening nog sterk ben (gisteren bv 2 x 7 x 140kg incline BP) maar daarna vlakt het een stuk sneller af als een x aantal weken terug, wat natuurlijk ook wel logisch is.

Vetpercentage zit nu op max 9% en daar hoef ik dus echt totaal niet strict voor te dieëten. Als ik een beetje cardio ga doen zit ik binnen no-time op 6%...wat mijn doel is voor begin juni.

• #1.448
Off...wil ik ook minimaal 6 maanden blijven dus denk dat ik ergens aankomende winter weer eens flink massa ga bouwen.

Het is ondertussen alweer dik 8 kg maar ik zit er idd echt niet mee.

Weet toch dat ik binnen de kortste keren weer bijna kan 120kg wegen. En als ik me nu met 110kg vergelijk met andere jongens die ik dagelijks zie lopen in de stad en in de sportschool is er nog steeds niemand die groter is haha.

95% van de mensen die 110 wegen zijn gewoon groot en dik. Vallen de vrouwtjes nog een beetje voor zo'n monster of krijg je vaak van die blikken die genoeg zeggen? :)

• #1.450
Nee ik krijg niet van die blikken die genoeg zeggen zover ik weet...maar ik heb toch al een hele tijd een vriendin dus als het wel zo was zou ik er ook niet mee zitten.

• #1.451
Nog een random fototje...is weer eens wat anders.

Is trouwens mn nieuwe auto...

2mzwk1k.jpg

Huge! Mooie auto man, ook niet een van de goedkoopste!

Dikke arm inderdaad maar als dat jouw auto is dan ben ik Dennis Wolf.
Is gewoon getrokken tijdens je tripje in Londen man! :-)

Buffer dan 99% van DBB

Nice arm. En nu maar goed werken zodat je ooit zo'n auto kan kopen! :D

• #1.458
Hahaha was dat idd maar mijn auto :D
Ik heb zelf een 530d uit 2005 met M-pakket en alles erop en eraan gekocht. Maar ga hem ws inruilen op een 335i Coupe want de 530d bevalt niet zoals ik had gehoopt.

Damn!

huge mf :D

Terug
Naar boven