MuscleMeat

Log Rob S.

heb jij van die korte beentjes?

Hij heeft gewoon stiekem de foto vervormd, auto is ook al zo dik ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.463
Foto ziet er idd wel beetje raar uit...iPhone heeft natuurlijk niet de beste camera dus beeld zal wel wat vertekenen.

En dat is een AM DBS...die zijn gewoon extreem dik ;)

Waar koop jij nog leuke kleding Rob. Ik heb er nu echt moeite mee met mn 1.92 en 114 kg..

succes ermee, aangezien de goede reactie's ga ik dit ook maar volgen
:D

t*ring jij ben massive

daaam rob wat een beest!

wtf beetje rare foto man, je lijkt wel 1.50 ofzo :P

mooi boy!
:roflol:@skinnie; herinnert mij aan die epic reclame, hij heeft ook van die kleine beentjes he..

Sick :D

• #1.475
Waar koop jij nog leuke kleding Rob. Ik heb er nu echt moeite mee met mn 1.92 en 114 kg..

Gewoon goed zoeken...is nog genoeg te vinden wat goed past ;)

wtf beetje rare foto man, je lijkt wel 1.50 ofzo :P

Haha lijkt idd zo...maar ben toch echt 1.82.

Laat me toch gewoon ff blij zijn met mijn nieuwe aankoop ja?

Hahaha was dat idd maar mijn auto :D
Ik heb zelf een 530d uit 2005 met M-pakket en alles erop en eraan gekocht. Maar ga hem ws inruilen op een 335i Coupe want de 530d bevalt niet zoals ik had gehoopt.

Heb je niet liever een X5 3.0d uit 2007

Laat maar, coupe is mooier en goedkoper

Laatst bewerkt:
Goedkoper? Waar betaal je in godsnaam op die leeftijd een 335i coupé van? Of een uitgebreide 530d?
Ik snap overigens dat je trots bent hoor, zou ik ook absoluut zijn!

[/jelly]

Ik kan persoonlijk bevestigen dat een 335i een vette bak is.
Nee ik heb er geen, maar is gewoon een vette bak. Mooie lijn en een beul van een motor.

• #1.479
Heb je niet liever een X5 3.0d uit 2007

Laat maar, coupe is mooier en goedkoper

X5 is te groot. Dat is juist de reden waarom ik de 530d weer weg wil doen..wil iets sportievers.

Goedkoper? Waar betaal je in godsnaam op die leeftijd een 335i coupé van? Of een uitgebreide 530d?
Ik snap overigens dat je trots bent hoor, zou ik ook absoluut zijn!

[/jelly]

Ik haal ze in Duitsland...daar zijn ze een stuk goedkoper. Komen dan op iets meer als 30k voor eentje van +2006 met max 100.000km.

Ik kan persoonlijk bevestigen dat een 335i een vette bak is.
Nee ik heb er geen, maar is gewoon een vette bak. Mooie lijn en een beul van een motor.

Jij snapt het ;)

Maar een E46 M3 met zeer weinig km vind ik ook nog altijd bruut. Daarbij is zo'n E46 M3 ook veel waardevaster als je een heel mooi exemplaar vindt. Schrijf je bijna niks meer op af...bij een 335i is dat wel anders.

Wat een beest ben je ook!

Terug
Naar boven