Fitness Seller

Log Rob S.

Jij snapt het ;)

Maar een E46 M3 met zeer weinig km vind ik ook nog altijd bruut. Daarbij is zo'n E46 M3 ook veel waardevaster als je een heel mooi exemplaar vindt. Schrijf je bijna niks meer op af...bij een 335i is dat wel anders.

Klopt, maar een M3 is ondertussen een Turken -en mocrobak geworden (tenzij je het recentste model koopt). Ga gewoon voor de 335i en spring bij deze jongens binnen http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Bmw-335i-E90-306pk.html
Na het 'pk-kuurtje' rij je 99% van de weggebruikers het snot voor hun ogen met je redelijk onschuldig ogende auto, en geef toe, dat is wat je wil wanneer je een 335i koopt ;)

goed fysiek
beetje jaamer van het ssjaaltje
maar niemand hiero durft dat te zeggen denk ik
ik wel;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
Vind hem gewoon niet sportief genoeg...de beleving is heel anders als bij (bv) een E46 M3 en dat mis ik wel.

• #1.485
Aangezien ik meedoe met de contest zal ik mijn log weer wat vaker updaten. In beide logjes zal ik gewoon dezelfde updates doen.

Heb een hele tijd vrij weinig gedaan qua training en voeding en was toen binnen 8 weken van 118kg teruggezakt naar 106-107kg. Gelukkig ben ik sinds een paar weken weer goed bezig...en deze contest geeft ook weer extra motivatie!

Stats op het moment:

1.82m
+-110kg
+-10%

Hoop binnen 8 weken rond 104-105kg uit te komen met 6%. Zo laag ben ik volgens mij nog nooit geweest dus ben erg benieuwd. Om dit te bereiken zal ik uiteraard cardio moeten gaan doen en daar zie ik behoorlijk tegenop :p

Heb geen vast trainingsschema dus dat kan ik ook niet plaatsen. Mijn huidige voedingsschema ga ik in de loop van de week wel nog plaatsen.

Ben sinds vorige week ook weer begonnen met benen trainen na die dik 2 maanden niet aangepakt te hebben vanwege een blessure aan mijn knie. Hoop dat ik die nog aardig kan bijtrekken binnen 8 weken.

Hier alvast 2 foto's...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

149md10.jpg

Gisteren heb ik ook nog een filmpje gemaakt in de sportschool, die zal ik vanavond wel even uploaden.

Aangezien ik meedoe met de contest zal ik mijn log weer wat vaker updaten. In beide logjes zal ik gewoon dezelfde updates doen.

Heb een hele tijd vrij weinig gedaan qua training en voeding en was toen binnen 8 weken van 118kg teruggezakt naar 106-107kg. Gelukkig ben ik sinds een paar weken weer goed bezig...en deze contest geeft ook weer extra motivatie!

Stats op het moment:u

1.82m
+-110kg
+-10%

Hoop binnen 8 weken rond 104-105kg uit te komen met 6%. Zo laag ben ik volgens mij nog nooit geweest dus ben erg benieuwd. Om dit te bereiken zal ik uiteraard cardio moeten gaan doen en daar zie ik behoorlijk tegenop :p

Heb geen vast trainingsschema dus dat kan ik ook niet plaatsen. Mijn huidige voedingsschema ga ik in de loop van de week wel nog plaatsen.

Ben sinds vorige week ook weer begonnen met benen trainen na die dik 2 maanden niet aangepakt te hebben vanwege een blessure aan mijn knie. Hoop dat ik die nog aardig kan bijtrekken binnen 8 weken.

Hier alvast 2 foto's...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

149md10.jpg

Gisteren heb ik ook nog een filmpje gemaakt in de sportschool, die zal ik vanavond wel even uploaden.
Dam ziet er nog goed uit rob ben benieuwd hoe het staat op 6procent

Deze ga ik uiteraard volgen.
Goed dat je terug bent.
En kom op nu met die monstertrainingen.

• #1.488
Echte monstertrainingen zullen er helaas de komende tijd niet meer volgen. Ben toch wel aardig wat kracht kwijtgeraakt sinds ik een paar maanden terug off ben gegaan. Ter vergelijk...drukte 5 x 160kg, mag nu blij zijn met 6 x 140kg :(

Maargoed niks aan te doen...over een dikke 4-5 maanden komt dat wel weer terug ;)

Beste benen foto die ik tot nu toe heb gezien van je Rob, succes iig!

Echte monstertrainingen zullen er helaas de komende tijd niet meer volgen. Ben toch wel aardig wat kracht kwijtgeraakt sinds ik een paar maanden terug off ben gegaan. Ter vergelijk...drukte 5 x 160kg, mag nu blij zijn met 6 x 140kg :(

Maargoed niks aan te doen...over een dikke 4-5 maanden komt dat wel weer terug ;)

boeie je bench is nogsteeds erg goed! denk als je echt zou willen je zo terug bent ;) suc6 iig kerel

haha...wel bizar dat je benen er zo uitzien na ze twee maanden niet getraind te hebben :p succes man!

Benen staan er goed bij, wat ik kan zien ook erg goede kuiten. Front is nog steeds ****ing huge, maar je ziet wel dat je massa ingeleverd hebt ten opzichte van je vorige foto's.

Wat had je aan je knie?

ik ben nu zelf voor het eerst ook echt cardio aan het doen om te cutten. In het begin zag ik er ontzettend tegenop, maar nu gaat het als vanzelf bijna omdat het onderdeel geworden is van de routine.
Gaat je lukken!

• #1.498
boeie je bench is nogsteeds erg goed! denk als je echt zou willen je zo terug bent ;) suc6 iig kerel

Dat zeker ja...komt in de winter wel weer ;) Bedankt man.

haha...wel bizar dat je benen er zo uitzien na ze twee maanden niet getraind te hebben :p succes man!

Misschien moet je dat ook eens proberen? :D
Nee ze zijn wel een dikke 2cm gekrompen. Zelf zie en merk je dat direct ook al valt het andere niet zo snel op.

Benen staan er goed bij, wat ik kan zien ook erg goede kuiten. Front is nog steeds ****ing huge, maar je ziet wel dat je massa ingeleverd hebt ten opzichte van je vorige foto's.

Kuiten vind ik juist een minpunt...die ben ik nu extra hard aan het aanpakken.

Geen idee wat het precies was...maar zelfs squatten met 60kg deed echt pijn. Is gelukkig vanzelf weer over gegaan, wellicht een ontsteking geweest?

ik ben nu zelf voor het eerst ook echt cardio aan het doen om te cutten. In het begin zag ik er ontzettend tegenop, maar nu gaat het als vanzelf bijna omdat het onderdeel geworden is van de routine.
Gaat je lukken!

Hoop dat ik er ook een beetje aan wen want heb er altijd al tegenop gezien.
Heb eerlijk gezegd ook echt geen idee wat voor soort cardio het beste is voor mijn vetverbranding dus als iemand tips heeft hoor ik het graag.

bouw die cardio gewoon rustig op rob...je staat al op een mooi VP, dus begin gewoon met 3x20 minuten cardio toe te voegen en dan kun je langzaam aan gaan spelen met de hoeveelheid sessies en lengtes van de sessies - je hebt geen haast, dus niet gelijk als een malle aan de cardio.

edit: na KT of op rustdagen of course

Laatst bewerkt:
  • #1.500
Ok thnx. Begin dan idd met 3 x per week 20min op de crosstrainer of loopband. Denk dat mijn lichaam toch erg snel gaat reageren op cardio omdat ik het nooit doe.

Terug
Naar boven