AndroidHealthClinic

Log Rob S.

Dat jij zo droog blijft he, heerlijk lijkt me dat!

Hoezo zal je lichaam goed reageren op cardio? Is toch gewoon extra kcal deficiënt. Kan je ook bereiken door wat minder te eten of bedoel je dat ook, puur extra kcal deficiënt.

****ing beest, ben benieuwd naar het filmpje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
Hier het filmpje...gewoon de stappen volgen. Quicktime player is wel een vereiste aangezien het met een iPhone is opgenomen.

Zou hem ook op youtube kunnen zetten maar dan wordt het hele formaat en dus ook de kwaliteit aangepast...schiet dus niet op.

IMG_0942[1].mov - 28.5 Mb

Laatst bewerkt:
upload even youtube

dat lukt toch niet zegt hij, de kwaliteit is dan verdoet. Duurt trouwens wel extreem lang dat uploaden. 28mb zit nu pas op 8 mb:P

• #1.510
Hmm dat is idd minder. Ik zal het dalijk wel ff op youtube zetten maar de kwaliteit is dan echt direct verdoet.

filmpje ziet er echt bruut uit man!

• #1.512
Is je dus toch gelukt. Duurde het nu echt zo lang om te openen?

Epic chest brother, damnnnn. Je oogt een stuk groter dan op de foto. Ben wel erg benieuwd naar je rug!

Downloaden gaat wat langzaam, ik ging max met 40kb/s.

schiet niet op moet een uur w8ten om te kijken

• #1.515
Tja kan er helaas ook niks aan doen!

Zal van de week een foto maken van m'n rug Roth..

• Like
Waarderingen: Roth
je kan filmpjes toch uploaden in hd op youtube??

duurde paar minuten (beeld was wel kwartslag gedraaid; op windows media player). denk dat je poseren wat vaker moet oefenen. ziet er veelbelovend uit, maar hoop toch ook te kunnen stemmen op, o.a., vergil en seeker.

iemand anders upload ff ergens anders dan

• #1.519
Youtube doet hem automatisch in HD weergeven als hij ook in HD is opgenomen. Dit is nu niet het geval.

Heb hem op youtube gezet maar de kwaliteit is nog veel slechter als ik dacht. Niet zeuren en gewoon paar min langer laten downloaden dan ;)

net fysiek,
bij mij ging het 850 kb per seconde , half minuutje
je hebt wel een brede core maar misschien valt dat straks mee al sta je op 6%

Terug
Naar boven