XXL Nutrition

Log Rob S.

"nouuuuuuu" :P

idd bij mij ook 18 min.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
Dan moet je hem op je iPhone of iPad kijken (als je die hebt :D). Daarop start het filmpje direct.

Vnvd maar weer eens squatten na heel veel weken. Hoop dat er nog een beetje kracht inzit, maar dat zal denk ik tegenvallen...

Laatst bewerkt:
en straks krijgen we dan een training te zien van;
10x150
10x170
8x180
5x200
....

;)

• #1.526
Het viel me inderdaad nog mee, maar heb toch maar ff rustig aan gedaan omdat ik de benen zo lang niet zwaar aangepakt heb.

Squat
16 x 60kg opwarmen
12 x 100kg
10 x 140kg
7 x 180kg (zaten zeker nog een paar reps in)

Leg press (met 1 been)
10 x 90kg
10 x 105kg
8 x 125kg

Leg extension (met 1 been)
12 x 25kg
10 x 30kg
9 x 30kg

Standing leg curl (met 1 been)
16 x 10kg
12 x 15kg
10 x 20kg

Lying leg curl
3 x 8 x 50kg

Daarna voelde ik me zo misselijk en duizelig als ik weet niet wat...kon er elk moment uitkomen.
Toch doorgezet en nog 20 min cardio gedaan...

Al met al een redelijke training. Vanaf volgende week ga ik de benen weer voluit trainen.

Laatst bewerkt:
  • #1.527
Ook nog ff de voeding voor vandaag (lage KH dag)..

60gr whey
50gr brinta
lepel olijfolie
multivit

250gr kip
75gr rijst

60gr caseïne
handje vol noten

250gr kip
75 gr rijst

60gr whey
5gr bcaa

5 hele eieren
3 eiwitten

500gr kwark
lepel lijzaadolie

He rob,

Werk je weer volgens je 3 dagen laag, 1 dag hoog KH schema?

• #1.529
Is afwisselend. Maar over het algemeen komt het nu komt het neer op 4 laag, 2 medium, 1 hoog. Gaat erg lekker zo...merk duidelijk dat ik al vet en vocht verloren ben. Iedereen ziet het ook direct aan mn hoofd haha.

Zal ook hier nog ff de training van gisteren plaatsen;

BOR
16 x 60kg
12 x 80kg
10 x 100kg
10 x 120kg
8 x 140kg
6 x 150kg

Seated cable row
12 x 100kg (fullstack)
10 x 100kg + 10kg
10 x 100kg + 20kg
9 x 100kg + 30kg

Front latpulldown met hammer grip
12 x 75kg
10 x 90kg
8 x 100kg (fullstack)
7 x 100kg + 10kg

T-bar row
10 x 60kg
10 x 80kg
8 x 80kg

Standing calf raise
4 setjes - gewichten geen idee

* 20 min cardio

Vanaf volgende week ga ik de cardio opvoeren naar 25 min.

Laatst bewerkt:
ga je nou 2 topics tegelijk runnen Rob? je kan deze ook tijdelijk dicht gooien en na de contest weer openen...

t-bars met losse barbell? lijkt wel een beetje zwak voor jouw doen. verder brute gewichten en die foto is erg goed!

• #1.531
Was de laatste oefening en zat er al helemaal doorheen. Normaal doe ik die met +120kg maar dat zat er gister toch ff niet in ;)

Misschien is het idd het beste om deze tijdelijk dicht te gooien...maar denk dat er veel de contestlogjes helemaal niet zullen lezen.

Was de laatste oefening en zat er al helemaal doorheen. Normaal doe ik die met +120kg maar dat zat er gister toch ff niet in ;)

Misschien is het idd het beste om deze tijdelijk dicht te gooien...maar denk dat er veel de contestlogjes helemaal niet zullen lezen.
aah oke, op die manier :p

2 logs open houden zou je wellicht meer stemmen op kunnen leveren :p maar na jouw aandeel in de ontmaskering hoef je volgens mij alleen maar in shape te komen en wandel je er met de eerste prijs vandoor

Rob waarom kan ik je contestlog niet meer vinden?

ah tnx Nador!

• #1.536
Zo! Het is alweer heeeeeel lang geleden sinds ik hier een update heb geplaatst. Tijd om daar verandering in te brengen.
Zal zo af en toe weer eens een training en foto gaan plaatsen hier, ook handig voor mezelf om mijn trainingen terug te kunnen zien.

De samenwerking met Berry en Mascha is helaas niet zo succesvol gebleken maar dat vind ik eerlijk gezegd helemaal niet erg. Ik kan nu lekker mijn eigen ding blijven doen en heb verder geen verplichtingen oid.

Maargoed, ik ben nu alweer een aantal weken ''off'' en ben van plan dat ook te blijven. Mijn gewicht is iets gezakt, sta nu op 104-105kg met 8%. Dit is een gewicht en vetpercentage wat ik behoorlijk makkelijk kan behouden als ik gewoon goed blijven trainen en eten. Ik heb gelukkig totaal geen dip gehad qua trainen, dus dat is mooi. Sta er ook nog altijd net zo vol bij en ik oog zelfs droger omdat ik 1-2 kilo vocht heb verloren. Al met al gaat het gewoon lekker ;)

Doel is nu vooral om het vetpercentage zo laag te houden zodat ik deze zomer zonder twijfel droger dan ooit zal worden. Aangezien ik dan begin met 8% zal ik ook niet erg lang nodig hebben om naar +-5% te gaan. Denk dat ik ergens in april hiermee begin.

Ajuuuu

Rob jongen, hele dikke motivatie om dit te lezen. Mooi dat alles goed gaat en tof dat je hier verder gaat met loggen.
Cool dat je jezelf op gaat werken naar perfectie met dat BF. Ik ben erg benieuwd naar je aanpak, dus kom hier vaak kijken ;)

Succes brothahhh!

cool dat je off gaat. bent benieuwd waar je op uitkomt, succes

Welcome back, brother. Leuk dat je weer gaat loggen, altijd interessant om te lezen. Wedstrijd plannen zijn volledig van de baan?

bij jou maakt het niet zoveel uit, off/on heb ik het idee
geloof ook niet dat je masha en berry nodig hebt..

Terug
Naar boven