XXL Nutrition

Log Spanning Tree

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen weken niet heel consistent gelift, mede omdat ik last van m'n rug had en het druk had met tentamens, maar ook omdat ik dit weekend naar Defqon ben geweest. Vandaag was het eigenlijk niet de bedoeling om te gaan trainen, maar ik had in de middag niks te doen en had wel weer eens zin om te gaan. Heb gewoon maar even wat gedaan om weer in te komen en omdat ik overal nog spierpijn heb, vanaf woensdag volg ik weer braaf de sheiko template.

Squats
70 x 3
100 x 3
120 x 3 x 4

voelde solide aan.

Bench press
70 x 5 x 2
80 x 5 x 5

zwaar, meeste reps niet gepauzeerd maar voelde wel goed.

verder nog borst en lats gepompt.

mooie harde squats hoor

Altijd fijn..squaten na een festival:o

Bench press
60 x 5
70 x 4
75 x 3
85 x 3 x 2
90 x 2 x 3

Ging moeizaam, traps zaten nog een beetje vast

Deadlifts
70 x 5
100 x 3
120 x 3 x 2
140 x 3 x 2
150 x 2 x 3
190 x F x 2

vorm is nog steeds niet heel stabiel, gaat wel langzaamaan beter.

Bench press
70 x 4
80 x 4 x 4

paar keer andere setup geprobeerd met voeten op bankje, denk dat ik dat wel vaker ga doen.

Goede faals

van 150 naar 190

wat

Vandaag veel te weinig gegeten (tot nu), dus de training ging niet zo lekker.

Squats
20 x 8
60 x 5 x 2
100 x 3
120 x 3
135 x 3 x 5

zwaarste 135 kg ooit :o.

Bench press
20 x 8
60 x 6
65 x 6
70 x 6 x 4

Machine flyes
x 10 x 5

Hallo, vanochtend ben ik wezen spelen bij Powerhouse Dordrecht.

Atlas stone
paar keer 80 kg gefaald, toen uiteindelijk doorgekregen
80 x 1 zonder tacky
80 x 1 x 5 ofzo, bijzondere beweging, maar wel erg leuk om te doen. Laatste gefilmd:

Tire flip
280 x F snapte het niet helemaal
280 x 1 verbaasde mezelf erover, schijnt een best moeilijke band te zijn maar daar heb ik geen verstand van.

Farmer hold per hand
100 x 15 seconden

verder nog beetje gelopen met de yoke leeg, keertje de log gepressed en een keer bijna onder dood gegaan, de slee getrokken en met grippers gespeeld.

Mooie plekken aan over gehouden en echt tof om te doen allemaal.

Oja nu overal spierpijn en bij de eerste stone lift kreeg ik al last van m'n hamstring. Verder voelt het alsof er een auto over m'n rug heeft gereden.

Vandaag beetje pomptraining met mensen uit m'n klas die ik de meeste dingen nog moest leren.

deadlift tot 100 kg
lat pulldown
cable row
hyperextentions
db press
side raises
reverse flyes
preacher curl

Out

Die tire moet wel glad geweest zijn joh met jouw deads en squats moet 280 band zo een 540 flip maken. Verder leuk om je log te volgen gezien we zo een beetje in een soortgelijke range liggen op wat gewichten. Succes baas.

Die tire moet wel glad geweest zijn joh met jouw deads en squats moet 280 band zo een 540 flip maken. Verder leuk om je log te volgen gezien we zo een beetje in een soortgelijke range liggen op wat gewichten. Succes baas.
Thanks, tire flip vond ik toch wel heel wat anders. Heb het maar één keer gedaan omdat ik m'n rug niet al te erg wilde verpesten maar het is meer een soort leg press dan een deadlift.

Terug
Naar boven