Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh vergeten erbij te zetten maar beetje rekstrek en het was weer weg
Ja klopt
Ja een max reps, andere trainingen veel opbouwend
Dit is nu de eerste week, vorige keer dat ik het deed beviel het in ieder geval goed. Het enige minpuntje is dat ik niet meer gewend ben aan high rep dus het is vooral conditioneel zwaar. Voor zo nu en dan is het een leuk en uitdagend schema maar ik denk niet dat het veel oplevert als je het een aantal keer achter elkaar doet, omdat ik denk dat de cycli gewoon te kort zijn om echt iets op te bouwen.Interessant dat je het schema van candito doet. Hoe bevalt het qua volume en intensiteit?
6 weekse cycli toch? Ik heb me er ook wel eens in verdiept, maar nooit besloten het te gaan doen. Candito zegt zelf dat het meerdere malen achter elkaar gevolgd kan worden, maarja het is in principe in de basis ook een simpel schema. Hoe ben je qua kracht en massa hierop gegaan?Ja een max reps, andere trainingen veel opbouwend
Dit is nu de eerste week, vorige keer dat ik het deed beviel het in ieder geval goed. Het enige minpuntje is dat ik niet meer gewend ben aan high rep dus het is vooral conditioneel zwaar. Voor zo nu en dan is het een leuk en uitdagend schema maar ik denk niet dat het veel oplevert als je het een aantal keer achter elkaar doet, omdat ik denk dat de cycli gewoon te kort zijn om echt iets op te bouwen.
Ik heb geen precieze nummers omdat ik na die cycle pas voor het eerst m'n 1rm heb getest, maar ik ben er best goed op vooruit gegaan toen. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe veel je eet en rust naast je training dus dat kan altijd verschillen.6 weekse cycli toch? Ik heb me er ook wel eens in verdiept, maar nooit besloten het te gaan doen. Candito zegt zelf dat het meerdere malen achter elkaar gevolgd kan worden, maarja het is in principe in de basis ook een simpel schema. Hoe ben je qua kracht en massa hierop gegaan?