- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx man, kdenk wel dat er nog 115 of 120 inzit, we will see the next frontwheels training!Nice die front squats brah!
trouwens 12 x 300 kg legpress is ook nice![]()
Thx man!
Hahaha, meer komen Robik kom hier wat minder vaak kijken maar als ik dan weer eens binnenspring denk ik toch
nog steeds: tieves wat blijft die hard gaan![]()
Jip, nu merk ik weinig tot geen verval. Tot nu toe bevalt het echt goed, blij dat ik de stap heb gezet. Geen fancy oefeningetjes meer, gewoon basic.mooie weights die verzet in dit schema man - ook verderop in de training nog steeds sterk. je gaf laatst aan over verval tijdens trainen, maar met UB-mix valt dat toch wel mee, zoals je volgens mij zelf ook ervaart nu
)Moesten ze strikt zijn wel, maar is gooiwerk

Thx man! Zo weinig mogelijk uit rug halen of andere spieren. Proberen dus de delts zoveel mogelijk te isoleren.Poeh poeh, flinke training man!
Wat is de reden dat je DB Press staand doet?
Bedankt marcel, als het echt werkt kan ik nu nog niet zeggen, maar het is leuk!Top dat het schema zo voor je werkt man, nice workout weer!![]()
Haha thx, wel gooien

Met een beetje gooiwerk is dat zeker mogelijk marvin, ik vind dit echt de ideale oefening voor lekker te cheaten!
Jip, ook al cut ik, bedoeling is om steeds zwaarder te blijven gaan.Impressive squats weer, weer wat kg's hoger tov. je vorige squat sessie![]()
Die waren echt zoooo zwaar, bij de laatste 2 sets naar buiten gegaan. Anders kijken de mensen zo raar als je als een mogool de gym doorwandelt

Haha, voor de duizendste keer, deadlift pak ik niet zwaar vanwege rugproblemen. Het is de enige oefening die erg gevoelig is bij mij.Watskeburt met zeh deadlift? Wel mooie training verder, dikke squats zeg!
Thx man!
Kprobeer mijn best te doen

thx man!
woehoeeew
Eerste rep was meestal wel een lichte pushpress, maarja. Het ging al bij al nog redelijk easy...